dodam, ze klucz posiadam oryginalny
Odkrecamy tylne kolo: RC46
-
cooba1
- teksciarz

- Posty: 148
- Rejestracja: sob 09 maja 2009, 17:34
- Imię: Kuba
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dahab
Odkrecamy tylne kolo: RC46
Tylko prosze sie nie smiac
: za nic nie moge ruszyc srub mocujacych tylne kolo. Jest jakis patent na to, czy zastosowac prawo Ohma i odkrecic przy uzyciu 2m dzwigni???
dodam, ze klucz posiadam oryginalny
dodam, ze klucz posiadam oryginalny
Ludziom brak kultury zupełnie, wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos nadepnął mi na rekę!!!
- elco
- klepacz

- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Najlepszym sposobem jest odkrecenie tych srub kluczem udarowym.
Ja odkrecam dlugim kluczem dynamometrycznym.
Jezeli bedziesz sie przymierzal do odkrecania kluczem nasadowym z przedluzonym ramieniem to najpierw wpusc na noc troche WD-40. Przed odkreceniem stuknij (bez przesady) w nakretki.
Ja odkrecam dlugim kluczem dynamometrycznym.
Jezeli bedziesz sie przymierzal do odkrecania kluczem nasadowym z przedluzonym ramieniem to najpierw wpusc na noc troche WD-40. Przed odkreceniem stuknij (bez przesady) w nakretki.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- kris2k
- klepacz

- Posty: 1395
- Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
- Imię: Krzysztof
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Kontakt:
Tez to przerabialem... te 108Nm ktore maja byc na tych srubach to serio trzeba miec power w lapach zeby to dokrecac i odkrecac 
WD-40 to zdecydowanei dobry pomysl, to samo uderzenie mlotkiem (nie za mocno) w lby srob zeby naprezenia puscily.
Dluga przedlozka na standardowy klucz z zestawu narzedzi motocykla i sruby wydadza charakterystyczny "jek" jak sie poluzuja
WD-40 to zdecydowanei dobry pomysl, to samo uderzenie mlotkiem (nie za mocno) w lby srob zeby naprezenia puscily.
Dluga przedlozka na standardowy klucz z zestawu narzedzi motocykla i sruby wydadza charakterystyczny "jek" jak sie poluzuja
- dawidk1978
- teksciarz

- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
108 NM to naprawdę niewiele, sam się zdziwilem, ja bym jeszcze dociągnął... ale manual to manual.kris2k pisze:Tez to przerabialem... te 108Nm ktore maja byc na tych srubach to serio trzeba miec power w lapach zeby to dokrecac i odkrecac
WD-40 to zdecydowanei dobry pomysl, to samo uderzenie mlotkiem (nie za mocno) w lby srob zeby naprezenia puscily.
Dluga przedlozka na standardowy klucz z zestawu narzedzi motocykla i sruby wydadza charakterystyczny "jek" jak sie poluzuja
Pozdrawiam Dawid
- elco
- klepacz

- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
- Kontakt:
Ja dokrecam zawsze z momentem 108 Nm. Maly, japonski inzynier sporo sie napocil, zeby dobrac wlasnie taki moment. Niestety odkrecanie jest juz zupelnie inna sprawa. Te nakretki podobnie jak w samochodach ulegaja jeszcze jakby to okreslic "samodokreceniu". Ponadto owe nakretki maja prawo byc zapieczone podczas odkrecania.
Ostatnio zmieniony śr 04 lis 2009, 22:11 przez elco, łącznie zmieniany 2 razy.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
- KolczyK
- stary wyjadacz

- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
widocznie dokręcano u Was "ręcznie" kluczem bdlejakim na chama. U mnie robię to delikatnie....i nei śruby a nakrętki....
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
