JAKIE ŻARÓWKI DO RC46 2008

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

JAKIE ŻARÓWKI DO RC46 2008

Post autor: dawidk1978 » pt 18 wrz 2009, 20:22

Witam
Panowie, czytałem OM i niestety jest napisana moc żarówek ale nie jakie to są, chcę włożyć coś lepszego, jakie to są żarówki H7? H8?
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pt 18 wrz 2009, 20:52

odczytaj to na lampie , powinno byc napisane na szkle , jesli nie ma to po prostu wyjmij stara zarowke i pojdz z nia do sklepu
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

katan
teksciarz
teksciarz
Posty: 169
Rejestracja: wt 16 wrz 2008, 15:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Bemowo
Kontakt:

Re: JAKIE ŻARÓWKI DO RC46 2008

Post autor: katan » sob 19 wrz 2009, 01:35

dawidk1978 pisze:Witam
Panowie, czytałem OM i niestety jest napisana moc żarówek ale nie jakie to są, chcę włożyć coś lepszego, jakie to są żarówki H7? H8?
H7. Wymienialem tydzien temu, tez mam 2008. proponuje philips blue vision. rewelacja.

zdro!
Tomek
katan, po prostu katan..

Celem jest droga

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » sob 19 wrz 2009, 07:47

Witam
Dzięki, a nie rażą za bardzo?
Regulowałeś światła po fabryce?
Ja nie regulowałem i zdarza się, że mi ktoś mignie :)
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » sob 19 wrz 2009, 08:11

witam,ja załorzyłem do swojej tylko ze RC 36 zarówki Philipsa Power2night,daja białe światło,kumpel sie kidys pytał czy zalorzyłem sobie ksenony :mrgreen:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Wojtek86
klepacz
klepacz
Posty: 724
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
Kontakt:

Post autor: Wojtek86 » sob 19 wrz 2009, 10:21

Ja też mam 2008. Żarówki H7.

Ostrzegam przed montowaniem żarówek typu +XX%
Nie temu, że źle świecą czy tym podobne. Po prostu sama w sobie żarówka H7 ma krótką żywotność. Jeśli dodamy do tego jakieś +XX% to już będzie nie miło (z racji kiepskiego dostępu do żarówek w moto)

Ja obniżałam dosyć mocno reflektory.

katan
teksciarz
teksciarz
Posty: 169
Rejestracja: wt 16 wrz 2008, 15:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Bemowo
Kontakt:

Post autor: katan » sob 19 wrz 2009, 13:29

dawidk1978 pisze:Witam
Dzięki, a nie rażą za bardzo?
Regulowałeś światła po fabryce?
Ja nie regulowałem i zdarza się, że mi ktoś mignie :)
Nie regulowalem. Nikt mi nie migal. Moze jestes za ciezki i Ci sie przod podnosl ;)
Wojtek86 pisze:Ja też mam 2008. Żarówki H7.

Ostrzegam przed montowaniem żarówek typu +XX%
Nie temu, że źle świecą czy tym podobne. Po prostu sama w sobie żarówka H7 ma krótką żywotność. Jeśli dodamy do tego jakieś +XX% to już będzie nie miło (z racji kiepskiego dostępu do żarówek w moto)
Jak to kiepskiego? wymiana jednej zarowki <2min. gumka, klips, zmiana uchwytu, klips, gumka :)

Zdro!
Tomek
katan, po prostu katan..

Celem jest droga

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » sob 19 wrz 2009, 19:55

no wypraszam sobie,,,, 86 kg
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
desynchro
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 82
Rejestracja: wt 11 sie 2009, 16:48
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: desynchro » sob 19 wrz 2009, 20:34

Migają często kierowcy puszek, bo jak zobaczą w motocyklu świecące dwa reflektory to myślą, że pomykasz na długich (szosowych) . Skąd to przekonoanie , że krótkie to tylko jeden reflektor to nie wiem !!

Awatar użytkownika
Wojtek86
klepacz
klepacz
Posty: 724
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
Kontakt:

Post autor: Wojtek86 » ndz 20 wrz 2009, 13:06

desynchro pisze:Migają często kierowcy puszek, bo jak zobaczą w motocyklu świecące dwa reflektory to myślą, że pomykasz na długich (szosowych) . Skąd to przekonoanie , że krótkie to tylko jeden reflektor to nie wiem !!
Też tak myślałem. Ale to nie to. Postaw kumpla wieczorem i jedź w jego kierunku. Moje lampki strasznie dawały po oczach.

99% kierowców ma w gdzieś ile świateł się sieci. Jak ich oślepia to migają.

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » ndz 20 wrz 2009, 15:02

Wojtek86 pisze:
desynchro pisze:Migają często kierowcy puszek, bo jak zobaczą w motocyklu świecące dwa reflektory to myślą, że pomykasz na długich (szosowych) . Skąd to przekonoanie , że krótkie to tylko jeden reflektor to nie wiem !!
Też tak myślałem. Ale to nie to. Postaw kumpla wieczorem i jedź w jego kierunku. Moje lampki strasznie dawały po oczach.

99% kierowców ma w gdzieś ile świateł się sieci. Jak ich oślepia to migają.
Zauważylm pewną prawidłowość co do "mrugania", jak się rozpędzam i przód moto idzie do góry wówczas mrugają, jak się jedzie równo bądź hamuje problem znika.

A tak na marginesie stojąc światła nie powinny nikogo oślepiać więc pewno są źle wyregulowane, tak czy inaczej zawsze można dodatkowo mrugnąć długimi :twisted:

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » ndz 20 wrz 2009, 20:14

przecież to nówka, fabryczna regulacja!! Poza tym ma ktoś sposób na łatwą regulację? Probowalem śrubolem ale cięzko to idzie, tzn nic nie idzie
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » ndz 20 wrz 2009, 21:29

dawidk1978 pisze:przecież to nówka, fabryczna regulacja!! Poza tym ma ktoś sposób na łatwą regulację? Probowalem śrubolem ale cięzko to idzie, tzn nic nie idzie
Inaczej niż śrubokrętem to raczej się nie da.
I nie zabardzo rozumiem, piszesz, że nówka sztunia i śruby od regulacji nie chcą się kręcić ???

Awatar użytkownika
Panasonix82
pisarz
pisarz
Posty: 499
Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Post autor: Panasonix82 » śr 07 paź 2009, 21:05

A czy w 2002 VTEC jest też żarówka
- krótkie H7 ?
- długie H7 ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 07 paź 2009, 21:13

tak :lol:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości