JAK USUNĄĆ RYSĘ Z NAKŁADKI WYDECHU?
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
JAK USUNĄĆ RYSĘ Z NAKŁADKI WYDECHU?
Witam
Stało się, pierwsza rysa (najbardziej boli).
Otarłem się o ścianę w garażu lewym kominem. Da się jakoś spolerować tą stal?
Ona jest jakby matowa (ryflowana, nie wiem jak się to nazywa).
Stało się, pierwsza rysa (najbardziej boli).
Otarłem się o ścianę w garażu lewym kominem. Da się jakoś spolerować tą stal?
Ona jest jakby matowa (ryflowana, nie wiem jak się to nazywa).
Pozdrawiam Dawid
-
- pisarz
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
- Imię: dariusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
- lechu02
- zadomowiony
- Posty: 74
- Rejestracja: wt 02 cze 2009, 20:22
- Imię: lech
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Witam, ja mam podobny problemik, i popytałem gości produkujących elementy lamp z nierdzewki, podpowiedzieli mi że ta matowa powłoka jest uzyskiwana za pomocą lakieru bezbarwnego o matowym odblasku i czyszczenie tego wybłyszczy stal, (potwierdziło się j/w widać,
niektórzy producenci robią mat na stali za pomocą tak zwanego satynowania, służą do tego tkaniny satynujące, można je kupić (o różnej gramaturze) w skepach z mat. lakierniczymi do samochodów ponieważ niektórzy lakiernicy matują nimi stary lakier przed malowaniem.
Ale nie polecam satynowania mechanicznego na tłumiku w FVR bo oglądając swój, doszedłem do wniosku że należałoby zdemontować tą blachę a następnie wzdłużnymi pociągnięciami, dużym kawałkiem tej satyny (bardzo precyczykjnymi) uzyskać jednakową poprzeczną fakturę rys. Wydaje mi się to dość trudne jak na moje możliwości, ale mogę spróbować na czyimś - hehehe.
niektórzy producenci robią mat na stali za pomocą tak zwanego satynowania, służą do tego tkaniny satynujące, można je kupić (o różnej gramaturze) w skepach z mat. lakierniczymi do samochodów ponieważ niektórzy lakiernicy matują nimi stary lakier przed malowaniem.
Ale nie polecam satynowania mechanicznego na tłumiku w FVR bo oglądając swój, doszedłem do wniosku że należałoby zdemontować tą blachę a następnie wzdłużnymi pociągnięciami, dużym kawałkiem tej satyny (bardzo precyczykjnymi) uzyskać jednakową poprzeczną fakturę rys. Wydaje mi się to dość trudne jak na moje możliwości, ale mogę spróbować na czyimś - hehehe.
nawet jak siedzę to pędzę
Male
Male
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Witam
Lechu, ja właśnie tak zrobiłem ale papierem 600 a potem 800. Tkanina satynująca da Ci mat ale nie w postaci wzdłużnych zadrapań. Mnie wyszło prawie idealnie. Rysę ledwie co widać. Papier i pociągnięciami zgodnie z oryginałem fajnie to wychodzi. Zresztą na oryginale też to wygląda nie za dokładnie, tak jakby ktoś to robił ręcznie. Ale to nie satyna, bo satyna to jednorodne zmatowienie.
Lechu, ja właśnie tak zrobiłem ale papierem 600 a potem 800. Tkanina satynująca da Ci mat ale nie w postaci wzdłużnych zadrapań. Mnie wyszło prawie idealnie. Rysę ledwie co widać. Papier i pociągnięciami zgodnie z oryginałem fajnie to wychodzi. Zresztą na oryginale też to wygląda nie za dokładnie, tak jakby ktoś to robił ręcznie. Ale to nie satyna, bo satyna to jednorodne zmatowienie.
Pozdrawiam Dawid
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości