Honda CBR 954
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Honda CBR 954
Ze wzgledu na to że już ostatecznie najprawdopodobniej zakupie 954 chciałem zadac kilka pytan i usłyszeć opinie OD UZYTKOWNIKÓW/BYŁYCH UŻYTKOWNIKÓW lub osób które MIAŁY STYCZNOŚĆ(jeżdziły) Bladym 954.Chodzi mi głównie o jakieś awarie,niedociągnięcia oraz charakterystykę jazdy tym sprzętem.Dzieki z góry
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
O widzisz od razu lepiej.Tutaj mam opinię użytkownika poczytaj:Witam
jestem posiadaczem 954 od roku 2002, czyli od momentu kiedy sie pojawily na
rynku. Do dzis przejechalem na nim 28,5 tys km, nie mialem w tym czasie
zadnych awarii, nieplanowanych pobytow w warsztacie itp. Co mozna powiedziec
o motocyklu:
- jest bardzo poreczny, sklada sie w zakrety bardzo latwo, prawie jak 600 z
tamtego okresu
- pozycja dla kierowcy jest bardzo przyjemna, nie meczy sie czlowiek, dla
pasazera tez podobno niezle
- dynamika - aktualne tysiace go niszcza jesli chodzi o elastycznosc i
predkosc max, ale ja nie moge powiedziec, ze mi choc przez chwile brakowalo
mocy czy przyspieszen. Przyspiesza ladnie juz powyzej 3 tys obrotow, jak
potrzebujesz naprawde duzej dynamiki to wystarczy go trzymac od 6 tys wzwyz
- zuzycie paliwa - pomiedzy 5,5 a 11 litrow, przy normalnej jezdzie i
wykorzystywaniu jego przyspieszen srednio 7
- hamulce - super, najlepsze z jakimi mialem do czynienia - pod warunkiem
uzywania oryginalnych klockow - akcesoryjne wypadaja duzo gorzej (nie pisze
tu o klockach typowo torowych)
- swiatla - bardzo dobre
- zawieszenie - ok, pod warunkiem ze sie je ustawi pod siebie, przednie
teleskopy reaguja dosc mocno na zmiany temp otoczenia, wiec trzeba zmieniac
nastawy miedzy chlodna wczesna wiosna i latem (ale moze to ja jestem
przeczulony)
- trzeba sie przyzwyczaic, ze ten silnik wydaje z siebie rozne dzwieki, dosc
nietypowe jak na Honde, przyczyny to glownie zawor (walec) w wydechu (warto
go regulowac przy kazdej zmianie oleju - ja zmieniam co 6 tys mimo ze instr
zaleca co 12- bo ma spory wplyw na to jak motocykl jedzie, czynnosc jest
prosta i zajmuje ca 20-30 min, jak sie dojdzie do wprawy to pewnie mniej),
oraz takie smieszne zaworki (?!) co siedza w kapie zaworowej - zaczynaja
halasowac po ca 5 tys km i trzeba z tym zyc bo sa sprawne wiec wymiana nie
ma sensu
- konieczny jest amortyzator skretu, szczegolnie na naszych drogach, bo
potrafi trzepnac kierownica bez zadnego ostrzezenia - akcja serwisowa
wymiany dolnej polki z osia kierownicy i lozysk troche to poprawila, ale wg
mnie amor jest niezbedny - chyba ze jezdzisz naprawde spacerowo (tylko po co
takie moto w tym wypadku)
- opony - wg mnie swietnie pasuja do tego moto dunlopy 208 RR, jade juz
drugi komplet i jestem mega zadowolony
Nic mi specjalnego juz do glowy nie przychodzi - jak masz pytania to wal
smialo. Nawiasem mowiac, moja Hondzia jest na sprzedaz : ) info kilka
postow wyzej.
Pozdrowki
Tomek
CBR954RR
Poznan
jestem posiadaczem 954 od roku 2002, czyli od momentu kiedy sie pojawily na
rynku. Do dzis przejechalem na nim 28,5 tys km, nie mialem w tym czasie
zadnych awarii, nieplanowanych pobytow w warsztacie itp. Co mozna powiedziec
o motocyklu:
- jest bardzo poreczny, sklada sie w zakrety bardzo latwo, prawie jak 600 z
tamtego okresu
- pozycja dla kierowcy jest bardzo przyjemna, nie meczy sie czlowiek, dla
pasazera tez podobno niezle
- dynamika - aktualne tysiace go niszcza jesli chodzi o elastycznosc i
predkosc max, ale ja nie moge powiedziec, ze mi choc przez chwile brakowalo
mocy czy przyspieszen. Przyspiesza ladnie juz powyzej 3 tys obrotow, jak
potrzebujesz naprawde duzej dynamiki to wystarczy go trzymac od 6 tys wzwyz
- zuzycie paliwa - pomiedzy 5,5 a 11 litrow, przy normalnej jezdzie i
wykorzystywaniu jego przyspieszen srednio 7
- hamulce - super, najlepsze z jakimi mialem do czynienia - pod warunkiem
uzywania oryginalnych klockow - akcesoryjne wypadaja duzo gorzej (nie pisze
tu o klockach typowo torowych)
- swiatla - bardzo dobre
- zawieszenie - ok, pod warunkiem ze sie je ustawi pod siebie, przednie
teleskopy reaguja dosc mocno na zmiany temp otoczenia, wiec trzeba zmieniac
nastawy miedzy chlodna wczesna wiosna i latem (ale moze to ja jestem
przeczulony)
- trzeba sie przyzwyczaic, ze ten silnik wydaje z siebie rozne dzwieki, dosc
nietypowe jak na Honde, przyczyny to glownie zawor (walec) w wydechu (warto
go regulowac przy kazdej zmianie oleju - ja zmieniam co 6 tys mimo ze instr
zaleca co 12- bo ma spory wplyw na to jak motocykl jedzie, czynnosc jest
prosta i zajmuje ca 20-30 min, jak sie dojdzie do wprawy to pewnie mniej),
oraz takie smieszne zaworki (?!) co siedza w kapie zaworowej - zaczynaja
halasowac po ca 5 tys km i trzeba z tym zyc bo sa sprawne wiec wymiana nie
ma sensu
- konieczny jest amortyzator skretu, szczegolnie na naszych drogach, bo
potrafi trzepnac kierownica bez zadnego ostrzezenia - akcja serwisowa
wymiany dolnej polki z osia kierownicy i lozysk troche to poprawila, ale wg
mnie amor jest niezbedny - chyba ze jezdzisz naprawde spacerowo (tylko po co
takie moto w tym wypadku)
- opony - wg mnie swietnie pasuja do tego moto dunlopy 208 RR, jade juz
drugi komplet i jestem mega zadowolony
Nic mi specjalnego juz do glowy nie przychodzi - jak masz pytania to wal
smialo. Nawiasem mowiac, moja Hondzia jest na sprzedaz : ) info kilka
postow wyzej.
Pozdrowki
Tomek
CBR954RR
Poznan
- poscig
- klepacz
- Posty: 1361
- Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
- Imię: Marek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3-CITY
- Kontakt:
spokojnie to dopiero pierwsza wyrywkowa opinia użytkownika.
Nie mozna generalizować,ze każdy kto posiada ten sprzęt katuje go.Trzeba szukać,oglądać i weryfikować.Liczyc się z tym musisz ,ze nie jest to turysta który latał spokojnie po traskach z krajobrazami hihi.Każdy moto trzeba dobrze sprawdzic no i przede wszytskim wiedziec coś na jego temat.Dlatego pytaj,dociekaj wysłuchuj opini itd.PowodzeniaNo i zostaje kwestia że ja jednak kupuje uzywke i wiadomo nie kazdy ma lekka ręke
-
- klepacz
- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
no wlasnie te stuki, moj dobry znajomy kupil 954 w silniku cos lekko stukalo, myslal ze tak ma byc bo te silniki podobno halasuja troszke bardziej, no i do rzeczy, po jakims czasie w silniku tak zaczelo walic jakbys walil w niego czyms metalowym, stojac na swiatlach obok niego slyszalem to stukanie, silnik przestal odpalac jak byl rozgrzany do tego kopcil, zjezdzil wszytkich mechanikow w okolicy i nikt nie byl mu w stanie powiedziec co jest nie tak, trza by silnik rozbierac i szukac
- Jacko
- ostry klepacz
- Posty: 2208
- Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
- Imię: Jacek
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Komarówka Podlaska
- Kontakt:
WiktorVFR, jak zawiecha była skręcona to i owszem mógł być strasznie sztywny ale w 954 da się tak ustawić zawiechę że nie jest źle. A pozycja na pewno jest inna jak na VFR w końcu to sport. A co do wygody to już pisałem w innym wątku, to indywidualne odczucie każdego z nas. Jednemu będzie wygodnie na sztywnej kozie a drugi będzie narzekał na tapczanie że go ziarnko piasku uwiera.
- kecajm69
- klepacz
- Posty: 1095
- Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieluń
Jak dla mnie to jedno z najładniejszych moto jakie zobaczyły światło dzienne, ale to tylko moja opinia. Nie można porównywać VFR do Blejda ABSOLUTNIE !!! to całkiem inne moto i tu żadne porównania nie wchodzą w grę jak dla mnie oczywiście.Blejd albo komuś pasuje albo nie i kropka. Ja kocham tą pozycje pochyloną do przodu i odkręcanie manetki do 9 czy 10 tyś. Jazda we dwoje tutaj odpada na dalsze trasy ale to oczywiste.Myślę że każdy jeździ albo powinien jeździć tym na czym się dobrze czuje.954 czy inny sprzęt jak jest pałowany to albo coś w nim stuka albo 2 wyskakuje, to zależy od gościa.
Jacek M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości