Honda CBR 954

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Honda CBR 954

Post autor: Gacol » pn 15 cze 2009, 00:31

Ze wzgledu na to że już ostatecznie najprawdopodobniej zakupie 954 chciałem zadac kilka pytan i usłyszeć opinie OD UZYTKOWNIKÓW/BYŁYCH UŻYTKOWNIKÓW lub osób które MIAŁY STYCZNOŚĆ(jeżdziły) Bladym 954.Chodzi mi głównie o jakieś awarie,niedociągnięcia oraz charakterystykę jazdy tym sprzętem.Dzieki z góry

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » pn 15 cze 2009, 00:39

O widzisz od razu lepiej.Tutaj mam opinię użytkownika poczytaj:Witam


jestem posiadaczem 954 od roku 2002, czyli od momentu kiedy sie pojawily na
rynku. Do dzis przejechalem na nim 28,5 tys km, nie mialem w tym czasie
zadnych awarii, nieplanowanych pobytow w warsztacie itp. Co mozna powiedziec
o motocyklu:

- jest bardzo poreczny, sklada sie w zakrety bardzo latwo, prawie jak 600 z
tamtego okresu

- pozycja dla kierowcy jest bardzo przyjemna, nie meczy sie czlowiek, dla
pasazera tez podobno niezle

- dynamika - aktualne tysiace go niszcza jesli chodzi o elastycznosc i
predkosc max, ale ja nie moge powiedziec, ze mi choc przez chwile brakowalo
mocy czy przyspieszen. Przyspiesza ladnie juz powyzej 3 tys obrotow, jak
potrzebujesz naprawde duzej dynamiki to wystarczy go trzymac od 6 tys wzwyz

- zuzycie paliwa - pomiedzy 5,5 a 11 litrow, przy normalnej jezdzie i
wykorzystywaniu jego przyspieszen srednio 7

- hamulce - super, najlepsze z jakimi mialem do czynienia - pod warunkiem
uzywania oryginalnych klockow - akcesoryjne wypadaja duzo gorzej (nie pisze
tu o klockach typowo torowych)

- swiatla - bardzo dobre

- zawieszenie - ok, pod warunkiem ze sie je ustawi pod siebie, przednie
teleskopy reaguja dosc mocno na zmiany temp otoczenia, wiec trzeba zmieniac
nastawy miedzy chlodna wczesna wiosna i latem (ale moze to ja jestem
przeczulony)

- trzeba sie przyzwyczaic, ze ten silnik wydaje z siebie rozne dzwieki, dosc
nietypowe jak na Honde, przyczyny to glownie zawor (walec) w wydechu (warto
go regulowac przy kazdej zmianie oleju - ja zmieniam co 6 tys mimo ze instr
zaleca co 12- bo ma spory wplyw na to jak motocykl jedzie, czynnosc jest
prosta i zajmuje ca 20-30 min, jak sie dojdzie do wprawy to pewnie mniej),
oraz takie smieszne zaworki (?!) co siedza w kapie zaworowej - zaczynaja
halasowac po ca 5 tys km i trzeba z tym zyc bo sa sprawne wiec wymiana nie
ma sensu

- konieczny jest amortyzator skretu, szczegolnie na naszych drogach, bo
potrafi trzepnac kierownica bez zadnego ostrzezenia - akcja serwisowa
wymiany dolnej polki z osia kierownicy i lozysk troche to poprawila, ale wg
mnie amor jest niezbedny - chyba ze jezdzisz naprawde spacerowo (tylko po co
takie moto w tym wypadku)

- opony - wg mnie swietnie pasuja do tego moto dunlopy 208 RR, jade juz
drugi komplet i jestem mega zadowolony

Nic mi specjalnego juz do glowy nie przychodzi - jak masz pytania to wal
smialo. Nawiasem mowiac, moja Hondzia jest na sprzedaz : ) info kilka
postow wyzej.

Pozdrowki

Tomek
CBR954RR
Poznan

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pn 15 cze 2009, 00:51

No i to jest jakaś odpowiedz i coś juz wiem.Tylko te stuki....No i zostaje kwestia że ja jednak kupuje uzywke i wiadomo nie kazdy ma lekka ręke
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » pn 15 cze 2009, 01:07

spokojnie to dopiero pierwsza wyrywkowa opinia użytkownika.
No i zostaje kwestia że ja jednak kupuje uzywke i wiadomo nie kazdy ma lekka ręke
Nie mozna generalizować,ze każdy kto posiada ten sprzęt katuje go.Trzeba szukać,oglądać i weryfikować.Liczyc się z tym musisz ,ze nie jest to turysta który latał spokojnie po traskach z krajobrazami hihi.Każdy moto trzeba dobrze sprawdzic no i przede wszytskim wiedziec coś na jego temat.Dlatego pytaj,dociekaj wysłuchuj opini itd.Powodzenia

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pn 15 cze 2009, 11:35

no wlasnie te stuki, moj dobry znajomy kupil 954 w silniku cos lekko stukalo, myslal ze tak ma byc bo te silniki podobno halasuja troszke bardziej, no i do rzeczy, po jakims czasie w silniku tak zaczelo walic jakbys walil w niego czyms metalowym, stojac na swiatlach obok niego slyszalem to stukanie, silnik przestal odpalac jak byl rozgrzany do tego kopcil, zjezdzil wszytkich mechanikow w okolicy i nikt nie byl mu w stanie powiedziec co jest nie tak, trza by silnik rozbierac i szukac

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » pn 15 cze 2009, 11:40

Ja mialem stycznosc, zrobilem pare kilosow 954, na pierwszy rzut oka, strasznie sztywna, kazda nierownosc drogi jest odczuwalna, pozycja mi sie nie podobala, jadac 954 masz wrazenie ze glowa ci wystaje na wysokosc przedniego kola. to tyle z mojej obserwacji

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » pn 15 cze 2009, 12:49

WiktorVFR, jak zawiecha była skręcona to i owszem mógł być strasznie sztywny ale w 954 da się tak ustawić zawiechę że nie jest źle. A pozycja na pewno jest inna jak na VFR w końcu to sport. A co do wygody to już pisałem w innym wątku, to indywidualne odczucie każdego z nas. Jednemu będzie wygodnie na sztywnej kozie a drugi będzie narzekał na tapczanie że go ziarnko piasku uwiera. :P

Awatar użytkownika
kecajm69
klepacz
klepacz
Posty: 1095
Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kecajm69 » pn 15 cze 2009, 21:55

Jak dla mnie to jedno z najładniejszych moto jakie zobaczyły światło dzienne, ale to tylko moja opinia. Nie można porównywać VFR do Blejda ABSOLUTNIE !!! to całkiem inne moto i tu żadne porównania nie wchodzą w grę jak dla mnie oczywiście.Blejd albo komuś pasuje albo nie i kropka. Ja kocham tą pozycje pochyloną do przodu i odkręcanie manetki do 9 czy 10 tyś. Jazda we dwoje tutaj odpada na dalsze trasy ale to oczywiste.Myślę że każdy jeździ albo powinien jeździć tym na czym się dobrze czuje.954 czy inny sprzęt jak jest pałowany to albo coś w nim stuka albo 2 wyskakuje, to zależy od gościa.
Jacek M.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości