witam
mam rocznego Vitka z przebiegiem 250 km i coś nierówno pracuje jakby mu pół roku stania zaszkodziło i wtrysk któryś nie zarówno chodzi. Wogóle słabo ciągnie, mechanik kazał mi zrobic konkretną trasę przed przegladem na 1000 km ale przy tej pogodzie ciężko gdzieś wyjechać.
Szukam dobrego serwisu jak najbliżej Poznania, oprócz tych dwóch co są w Poznaniu bo Budzyński to tragedia a z Motorexu odeszło teraz dwóch kumatych mechaników i też kicha.
Może ktoś sie o Wrocławiu wypowie, albo jakiś dobry warsztat prywatny
Przydałby sie dział poświęcony warsztatom i serwisom
pozdrawiam
Szymon
Dobry serwis - szukam
- wszymon
- bywalec
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz 31 maja 2009, 12:09
- Imię: Szymon
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Śrem/Poznań
- Kontakt:
Dobry serwis - szukam
był VFR 800A 2008 r.
nareszcie coś mocniejszego
nareszcie coś mocniejszego
- Radarro
- klepacz
- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
cześć,
To na gwarancji ten Witek już nie jest?
Po drugie, przydałoby się go rzeczywiscie przegonić po trasie, po A2 na przykład czy co tam w Posen macie
Po trzecie - styki zaśniedziałe? elektryka? Sprawdź przewody masy, od aku i generalnie styki te gdzie masz dostęp.
Po czwarte - jak polecisz w w traskę jak bedziesz moał pogodę - zalej do baku polecany tu STP do czyszczenia wtrysków - może w syfie w paliwie będzie wina?
Po piąte - FI wywala błędy? jakie? Kompa zresetuj jak ma błędy w pamięci jakieś.
Po kolejne i tak na szybko ostatnie - we Wro do rocznego Witka - ja nie wiem, chyba tylko ASO Hąda...
Sprawdzone warsztaty mamy, ale raczej do starszych sprzętów, nie wiem czy sam bym rocznego sprzeta chciał dawac do nieznanego mechanika...
Mógłbyś spróbować Brados na Gajowickiej we Wrocławiu jeżeli nie chcesz ASO.
Mamy dobrego machera we Wro, ale on w starszych sprzętach grzebie i nie wiem czy by sie podjął.
Pzdr,
Radek
To na gwarancji ten Witek już nie jest?
Po drugie, przydałoby się go rzeczywiscie przegonić po trasie, po A2 na przykład czy co tam w Posen macie

Po trzecie - styki zaśniedziałe? elektryka? Sprawdź przewody masy, od aku i generalnie styki te gdzie masz dostęp.
Po czwarte - jak polecisz w w traskę jak bedziesz moał pogodę - zalej do baku polecany tu STP do czyszczenia wtrysków - może w syfie w paliwie będzie wina?
Po piąte - FI wywala błędy? jakie? Kompa zresetuj jak ma błędy w pamięci jakieś.
Po kolejne i tak na szybko ostatnie - we Wro do rocznego Witka - ja nie wiem, chyba tylko ASO Hąda...
Sprawdzone warsztaty mamy, ale raczej do starszych sprzętów, nie wiem czy sam bym rocznego sprzeta chciał dawac do nieznanego mechanika...
Mógłbyś spróbować Brados na Gajowickiej we Wrocławiu jeżeli nie chcesz ASO.
Mamy dobrego machera we Wro, ale on w starszych sprzętach grzebie i nie wiem czy by sie podjął.
Pzdr,
Radek
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400

TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
- wszymon
- bywalec
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz 31 maja 2009, 12:09
- Imię: Szymon
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Śrem/Poznań
- Kontakt:
i to tyle musze koniecznie przyrównać do innego jak powinien chodzićRadarro pisze:cześć,
To na gwarancji ten Witek już nie jest?
kupiony poza siecia dealerską z niemiec nie ma gwarancji HP (tylko gwarancja sprzedawcy i nie mam ochoty w pierdołach do warszawy jeździć) ale serwisować zamierzam (i musze żeby gwarancja sprzedawcy była ważna w ASO) tylko dobrego serwisu brak, moje doświadczenia z ASO z Poznania sa nieciekawe i kupa siana utopiona dlatego pytam jak z ASO we Wrocku lub gdzie indziej
Po drugie, przydałoby się go rzeczywiscie przegonić po trasie, po A2 na przykład czy co tam w Posen macie
jak tylko pogoda będzie
Po trzecie - styki zaśniedziałe? elektryka? Sprawdź przewody masy, od aku i generalnie styki te gdzie masz dostęp.
to w porządku, jeżdże juz 20 lat więc z mechaniką jestem obyty![]()
Po czwarte - jak polecisz w w traskę jak bedziesz moał pogodę - zalej do baku polecany tu STP do czyszczenia wtrysków - może w syfie w paliwie będzie wina?
tu sie dziwię, w ASO kiedyś mnie porządnie zdygali że zalałem to do fajera i że preparaty do czyszczenia wtrysków samochodowych nie leje sie do wtryskowych moto, chyba że to coś specjalnego do moto
Po piąte - FI wywala błędy? jakie? Kompa zresetuj jak ma błędy w pamięci jakieś.
nic nie ma
Po kolejne i tak na szybko ostatnie - we Wro do rocznego Witka - ja nie wiem, chyba tylko ASO Hąda...
Sprawdzone warsztaty mamy, ale raczej do starszych sprzętów, nie wiem czy sam bym rocznego sprzeta chciał dawac do nieznanego mechanika...
Mógłbyś spróbować Brados na Gajowickiej we Wrocławiu jeżeli nie chcesz ASO.
Mamy dobrego machera we Wro, ale on w starszych sprzętach grzebie i nie wiem czy by sie podjął.
Pzdr,
Radek
był VFR 800A 2008 r.
nareszcie coś mocniejszego
nareszcie coś mocniejszego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości