Macie problem z mechaniką VFRy? Piszcie.
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » ndz 20 sie 2006, 11:19
Mam pytanko - czy mozliwe jest u mnie (rc24) aby sie dostało paliwko do oleju? Zawsze zakrecam kranik jak tylko zsiadam z moto-to raz, a dwa to przeciez jest jeszcze pompa paliwowa która to ona chyba daje paliwko do gaźniczków-wiec jakby nawet kranik był nieszczelny to chyba benzyna nie przepłynie przez pompe a potem do gazników. Pytam bo coś mi sie zwiekszył poziom oleju

a jesli chodzi o zapach to juz sam głupieje i nie wiem

. Pomijam fakt iz moto teraz stoi i nie bedzie jeżdzone bo nie chce jej zatrzeć

.
-
zbyl
- pisarz

- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: zbyl » ndz 20 sie 2006, 13:20
jesli mozliwe jesli masz nieszczelne gazniki
to jak najbardziej paliwo potem sie przelewa do cylidrow a
potem spokojnie sobie splywa na dol do oleju.
Zawsze troszke paliwa zostaje w gaznikach no i jesli juz
to tylko to paliwo by moglo splynac na dol ...
zbyl
-
seba_VF750FR
- klepacz

- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
-
Kontakt:
Post
autor: seba_VF750FR » ndz 20 sie 2006, 14:10
sprawdź konsystencje tego oleju jak szybko spływa to jest w nim benzyna i tak jak napisał zbyl moze masz padniety zaworek iglicowy troche gdzies się przedostaje
-
ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ppamula » pn 21 sie 2006, 10:23
A z innej beczki? Jak sprawdzic czy woda z układu chłodzeia nie dostaje się do oleju? Jeżeli jest jej trochę na dnie to bagnetem się tego nie zauważy.
-
Yaco
- klepacz

- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Yaco » pn 21 sie 2006, 19:31
ppamula pisze:A z innej beczki? Jak sprawdzic czy woda z układu chłodzeia nie dostaje się do oleju? Jeżeli jest jej trochę na dnie to bagnetem się tego nie zauważy.
O ile dobrze kojarzę, to w momencie gdy woda dostaje się do oleju jest to dobrze widoczne - wszystko zaczyna się ważyć i powstaje mętna zawiesina.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
-
Krajan
- klepacz

- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
Kontakt:
Post
autor: Krajan » pn 21 sie 2006, 22:34
doświadczenie z samochodu.. płyn chłodniczy bądź woda w oleju to biała mazista zawiesina i to na pewno zauważysz po odkręceniu korka.. aha i raczej nie idzie na dno tylko "jest nad olejem"

po dłuższej jeździe (oczywiście gdyby zaistniała taka sytuacja że płyn dostał się do oleju) woda odparowywuje i tworzy zaraz przy korku wlewu oleju właśnie tą zawiesinę. Odkręć korek i palcem sprawdź czy przy brzegach korka nie ma jej.. niewielkie ilości moga też świadczyć o długim postoju motocykla, gdzie przy wymianie oleju ktoś nie zadbał o wypłukanie dobre silnika..
-
Yaco
- klepacz

- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Yaco » wt 22 sie 2006, 08:10
Tak też właśnie myślałem...
PS. Mała poprawka - warzyć w sensie gotowania pisze się przez "rz"

Ale babola strzeliłem...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
-
pieko
- Posty: 13
- Rejestracja: wt 23 sty 2007, 19:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: pieko » sob 27 sty 2007, 21:37
Krajan pisze:doświadczenie z samochodu.. płyn chłodniczy bądź woda w oleju to biała mazista zawiesina i to na pewno zauważysz po odkręceniu korka.. aha i raczej nie idzie na dno tylko "jest nad olejem"

po dłuższej jeździe (oczywiście gdyby zaistniała taka sytuacja że płyn dostał się do oleju) woda odparowywuje i tworzy zaraz przy korku wlewu oleju właśnie tą zawiesinę. Odkręć korek i palcem sprawdź czy przy brzegach korka nie ma jej.. niewielkie ilości moga też świadczyć o długim postoju motocykla, gdzie przy wymianie oleju ktoś nie zadbał o wypłukanie dobre silnika..
Dokładnie tak ,ta maz bedzie przypominała taką kawe z mlekiem,ale jak masz teraz taka po odpaleniu sprzeta i nie dogrzaniu go bo np. krótko chodził a jest zimno to nie masz co sie dziwic to normalne.Gorzej jest jak juz olej przybrał barwe kawy z mlekiem i jest go znacznie wiecej-wtedy masz bóla

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości