Przerywanie w okolicach 10 000.

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
marwic2005
Posty: 2
Rejestracja: pn 04 sie 2008, 10:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jabłonna
Kontakt:

Przerywanie w okolicach 10 000.

Post autor: marwic2005 » pn 04 sie 2008, 10:34

Witam

Mam Vfr-kę 800Fi z 2000 roku , motor przerywa w okolicach 10 000, podejrzewam że moze to być problem z prądem , napięcie przy odpalonym silniku jest w każdym zakresie obrotów takie same i nie zmienia się po włącznieu świateł , około(14,3V)


Czy może któś spotkał się z takim problemem?

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 04 sie 2008, 11:19

A po co Ty ją męczysz do 10.000? Jak dla mnie to trochę bez sensu...

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » pn 04 sie 2008, 15:41

10 000 (czerwone pole się zaczyna od 11800) to nie męczarnia przypomnę że odcięcie jest przy 12 500 :)
W napięciu też nie widzę problemu bo z tego co piszesz regler daje ci dobre napięcie.
Może świeczki do wymiany? albo hmm sam nie wiem co, to ciekawa przypadłość
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

marwic2005
Posty: 2
Rejestracja: pn 04 sie 2008, 10:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jabłonna
Kontakt:

Post autor: marwic2005 » pn 04 sie 2008, 16:32

Świece niedawno wymieniłem, wydaje mi się że motor jest niedoładowany przy ostrej jeździe.

Dokładnie wygląda to tak , manetka odkęcona na maxa , 1 ok, 2 ok, 3 dochodzi do 10 000 szarpnie ze dwa razy i ciągnie dalej z kolejnymi biegami jest podobie. Jak akumulator jest marnie naładowany to np zgasnie na światłach po włczeniu kierunkowskazu.

A może problem tkwi gdzie indziej.

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » pn 04 sie 2008, 17:10

Podczas pracy energia jest pobierana z alternatora a nie z akumulatora no chyba że regler nie daje wystarczającej energii to wtedy "dobiera" z aku. A może filtr powietrza jest zasrany?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości