Sowa tu sie mylisz

w takim układzie jak jedziemy równo 100 km/h to ja lece 160 km/h
W RC46 impuls z czujnika na przedniej zębatce są zliczane i przekształcane na wychylenie wskazówki dopiero w cyferblacie, a dokładnie pod cyferblatem znajduje się płytka elektroniczna do której jest przymocowany silnik krokowy,który to powoduje wychylenie wskazówki na zadaną prędkość. Silnik krokowy jest sterowany poprzez układ elektroniczny w skład którego wchodzi kilka rezystorów, diod, dwa kondensatory, jedne rezonator kwarcowy oraz układ scalony TB9226AN (wyprodukowany jak mniewam przez Toshibe) układ ten na podstawie otrzymanych impulsów z czujnika odpowiednio wysterowywuje silnikiem krokowym który to na oczach zwykłego użytkownika przedstawia wychylenie wskazówki w postaci osiąganej prędkości z pewnym marginesem błędu.
O układzie dowiem się za jakiś czas jak będzie trzeba może będzie jasne czy da się zmienić z mil na km bez zmiany całego zegara

A jeśli komuś przyjdzie do głowy pytanie "w takim razie jak ot jest z licznikiem nawiniętych kilometrów" otóż odpowiedź jest prosta

Komputer przechowuje tylko i wyłącznie ilość zliczonych impulsów, całą zamiana impulsów odbywa się na płytce znajdującej się pod LCD, żeby to potwierdzić muszę w końcu wziąć od Achmeda swoją płytkę "zapasową" i ją przeanalizować
(Sowa zaraz powie że znowu popłynąłem z cyframi i innymi pierdołami

)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid