Post
					
								autor: Mundek » ndz 09 mar 2008, 00:02
			
			
			
			
			A ja kiedys wygrzebalem w MCN (to ta brytyjska gazetka o moto) testy zawieszenia VFR zarowno na torze jaki i na drodze i oto co panowie wykumali:
USTAWIENIE ZAWIESZENIA 	
	
STANDARDOWE  	
TYŁ	
Napięcie wstepne: 25 klików odkręcic od pełnego wkręcenia.	
Odbicie: 1 i 1/4 obrotu odkrecić od pełnego wkręcenia, znaki maja się schodzić.	
	
PRZÓD	
Napięcie wstępne: widoczne 2 pierwsze linie.	
USTAWIENIE NA TOR	
TYŁ
Napięcie wstępne: 10 klików odkręcic od pełnego wkręcenia.
Odbicie: 3/4 obrotu odkręcić od pełnego wkręcenia.
PRZÓD
Napęcie wstępne: maksymalnie wkrecone.
PROPONOWANE USTAWIENIE NA DROGE
TYŁ
Napięcie wstępne: 15 klików odkręcić od pełnego wkręcenia
Odbicie: 3/4 obrotu odkręcić od pełnego wkręcenia.
PRZÓD
Napięcie wstępne: maksymalnie wkręcone.
Oczywiscie sa to nastawy dla motocykla ujezdzanego tylko przez kierowce. Osobiscie tyl mam ustawiony tak jak oni podaja (proponowane ustawienia na droge) i jest git, co do przodu, to przez jakis czas mialem wkrecone lagi na maksa, tak jak oni zalecaja, ale na naszych drogach dosc mocno bije po nadgarstkach, dlatego wykrecilem jedna linie i jak dla mnie jest oki. Jak wiem, ze jade na zachod wkrecam przod na maksa...
			
									
									Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8 
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))