No ok od czegoś trzeba zacząć...
Bo z tego co piszesz to czyściłeś kostkę zbiorczą mas i masy przy ramie??
Mierzyłeś ładowanie na wyjściu w kostce od altka?? sprawdź miernikiem czy masz wszystkie fazy.
Już nie pamiętam bo dawno z tym walczyłem ale - ja np . na wyjściu z altka miałem na:
- wolnych gdzieś 20-30V
- na użytkowych 4-5 tys rpm ok 70V
- na wysokich 9-10 tys rpm miałem prawie 100V
Tą metodą wykluczysz alternator.
Idąc dalej jak masz podłączone kostki alternator-regulator i regulator-instalacja?? jeżeli masz fabryczne to do wywalenia i albo lutujesz na stałe albo ucinasz/cynujesz kable/i skręcasz za pomocą kostek elektrycznych (tych na śrubki) bo na tych konektorach męsko/żeńskich są duże straty.
Dalej masz zrobione obejście z regulatora bezpośrednio na aku? jeżeli nie to masz kolejne pole do popisu.
Na chwile obecną nic więcej mi do głowy nie przychodzi

..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?