po ilu km wymiana wałków?
po ilu km wymiana wałków?
witam, bylem ogladac vfr z 89 roku, ma ona przebieg 97 tys km, co wydaje sie prawdziwym przebiegiem, jest sprowadzona z niemiec i w?asciciel mowi ze mia?a wymieniane wa?ki (czy cos... przepraszam ale nie pamietam dok?adnie) przy przebiegu ok 70 kkm. Jest to odnotowane w papierach. Mowi tez ze czynnosc ta przy tym przebiegu jest czyms normalnym... choc wszyscy twierdz? ze rozrz?d jest w vfr niesmiertelny. Swoje twierdzenie popiera s?owami znajomego serwisanta z salonu hondy w ?odzi.
Chcialem sie zapyta? czy to rzeczywiscie jest normalne, czy mam sie tego obawia?. Jesli pokrecilem wa?ki z czyns innym to prosz? nie bi?, bardziej chodzi mi czy jakakolwiek ingerencja zwi?zana z eksploatacj? jest normalna przy tym przebiegu czy oznacza to k?opoty.
z gory dziekuje.
Chcialem sie zapyta? czy to rzeczywiscie jest normalne, czy mam sie tego obawia?. Jesli pokrecilem wa?ki z czyns innym to prosz? nie bi?, bardziej chodzi mi czy jakakolwiek ingerencja zwi?zana z eksploatacj? jest normalna przy tym przebiegu czy oznacza to k?opoty.
z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony czw 27 lip 2006, 00:37 przez Rof, łącznie zmieniany 1 raz.
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Domy?lam si? ?e chodzi o wa?ki rozrz?du, jesli tak, to wymiana po 70 ty?. nie jest chyba czym? zupe?nie normalnym a zw?aszcza w tym modelu. Wa?ki i wsp??pracuj?ce z nimi d?wigienki zaworowe szybko zu?ywa?y si? w VF-ach ale to s? zupe?nie inne silniki, w PRAWID?OWO EKSPLOATOWANEJ VFR-ce nie powinno to mie? miejsca. Przyczyn takiego stanu rzeczy mo?e by? wiele, najbardziej prawdopodobne to niew?a?ciwy serwis albo niesprawny uk?ad smarowania, pierwsz? rzecz? kt?r? bym sprawdzi? w tym silniku jest ci?nienie oleju. Na odleg?o?? bardzo trudno zdiagnozowa? awari? - nie wiemy nawet czy wa?ki zosta?y uszkodzone w miejscu wsp??pracy z d?wigienk? zaworow? czy w miejscu ?o?yskowania w g?owicy...
no to mnie bardzo bardzo zmartwi?es... tak jak my?la?em ze cos za ma?y przebieg zeby tak? ingerencj? robi?.
Motocykl zrobi? jednak na mnie dosc dobre wrazenie silnik ?adnie wchodzi na obroty, schodzi, nie kopci przy przegazowywaniu, odpali? bez problemu. A ile ew naprawa rozrz?du kosztuje?
[ Dodano: 2006-04-02, 19:03 ]
dzwoni?em przed chwil? do go?cia i mowi ze zmieniany by? ca?y komplet zebatek...
co wy na to?
Motocykl zrobi? jednak na mnie dosc dobre wrazenie silnik ?adnie wchodzi na obroty, schodzi, nie kopci przy przegazowywaniu, odpali? bez problemu. A ile ew naprawa rozrz?du kosztuje?
[ Dodano: 2006-04-02, 19:03 ]
dzwoni?em przed chwil? do go?cia i mowi ze zmieniany by? ca?y komplet zebatek...
co wy na to?
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
je?eli chodzi o komplet z?batek nap?dzaj?cych wa?ki rozrz?du to mo?liwe ?e zosta?y wymienione ,czasem trafi sie wadliwy motocykl, ale jesli zosta?o wszystko wymienione w serwisie hondy , to ja bym sie nie ba? ,przypatrz si? czy z ??cze? silnika nie wystaje jakis silikon b?dzie to gwarancj? ?e nie by?a grzebana przez jakiego? patenciarza silnik?w,mo?e ugadaj si? ze sprzedaj?cym na przegl?d w serwisie hondy ale jakim? innym ni? wskazany przez niego..jak koles zacznie sie wymigiwa? mo?e by? z?y znak ...(ostro?no?ci nigdy za wiele)pzdr
nie ma si? co oszukiwa?. Wiadomo ?e tego rocznika nie kupisz z przebiegiem 30000 km. 97000 to raczej rozs?dny przebieg. Lepiej kupi? pere?k? z odnotowan? napraw?
ni? zajechany sprz?t z przebiegiem 50 000 km. Wtedy sprawa by?aby podejrzana.
Wiadomo ?e VFR to motocykl sportowo-turystyczny i takie przebiegi nikogo nie dziwi?.
ni? zajechany sprz?t z przebiegiem 50 000 km. Wtedy sprawa by?aby podejrzana.
Wiadomo ?e VFR to motocykl sportowo-turystyczny i takie przebiegi nikogo nie dziwi?.
RClomza.pl
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Powiem wam szczerze ?e jak patrze na sprz?ta kt?ry ma 17 lat lub wi?cej to nie patrze na przebieg, to nie ma sensu ale 90 000 to w miare oki
ja zawsze licze na rok max 10 000 min 7 tys. Co do z?batek i rozrz?du hymmm....powiem szczerze ?? cos sie musia?o ostro zesra?. Z nik?d sie takich rzczy nie wymiania, z?baki sa prawktycznie do?ywotnie a wa?ki rozrz?du po 70 tys. Czy ja wiem. Mo?e mia? jakie? problemy tak jak juz napisali ch?opaki ze smarowaniem albo je?dzi? na g?wnianym oleju i pad?o. Tak czy inaczej jak wymienione i wszystko dzia?a to powinno by? oki, pos?uchaj silnika, nic nie powinno tam lata?, powienien by? lekki pomruk i ?wist z?batek. Je?eli cena jest spoko, i masz wra?enie ?e za te kase nic lepszego nie wychaczysz to bierz
Napewno sie nie zawiedziesz
Ja mam rocznik 86 i silnik chodzi jak zegarek :] Ale nie chce zapesza?
tak?? ciiii 
Nie wiem z k?d jeste? mo?? kt?ry? z nas jest bliksko i m?g?by Ci pom?c





Nie wiem z k?d jeste? mo?? kt?ry? z nas jest bliksko i m?g?by Ci pom?c

witam jestem z ?odzi ale zwerbowa?em juz dwoch znajomych posiadaczy vfr zeby pojechali ze mn?
chodzi mi przede wszystkim zeby to oni sie przejechali i stwierdzili ewentualne nieprawid?owo?ci (brak mocy... ) bo ja nawet nie mam porownania, tzn znam vfr ale nie jako uzytkownik. Trzymajcie kciuki 
cena 4500, byl po szlifie, owiewki porysowane (tylko te na silniku) zdj?te do lakierowania, ogl?da?em - nie s? pop?kane, reszta lakier oryginalny, zgi?ta klamka od hamulca gazniki raczej do regulacji, wlasciciel zmieni? juz olej. Mysle ze to dobra cena, ale nie napalam si? bo pospiech do z?y doradca


cena 4500, byl po szlifie, owiewki porysowane (tylko te na silniku) zdj?te do lakierowania, ogl?da?em - nie s? pop?kane, reszta lakier oryginalny, zgi?ta klamka od hamulca gazniki raczej do regulacji, wlasciciel zmieni? juz olej. Mysle ze to dobra cena, ale nie napalam si? bo pospiech do z?y doradca

- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
kurcze to musze nadrobi? ! bo w zesz?ym sezonie zrobi?em oko?o 3000 km.UxY pisze:ja zawsze licze na rok max 10 000 min 7 tys.
no ale z wasz? pomoc? Panowie to chyba dam rade w tym sezonie ...
Wracaj?c do tematu mog? jedynie potwierdzi? s?owa przedm?wc?w - VFR'ki s? raczej bardzo ?ywotne - jaka? powa?niejsza wymiana przy takim przebiegu ... hmm wskazuje na jaki? Unfall ... proponuj? przyjrze? si? dok?adniej przed zakupem.
- zachtomasso
- teksciarz
- Posty: 127
- Rejestracja: wt 21 mar 2006, 16:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wołomin
W sobote na Mototargu sta?a RC24 z bodaj?e 89 roku. Lakier orygina? na "nederlandzkich" lub "brytyjskich" blachach. Wygl?da?a na prawde dobrze. Cena z tego co pamietam oko?o 5 kPLN. Niestety nie by?o przy niej nikogo wiec nic wiecej nie wiem. Ale og?lny wygl?d oceniam pozytywnie. Mo?e pojawi si? gdzies w og?oszeniach ?Rof pisze:cena 4500, byl po szlifie, owiewki porysowane (tylko te na silniku) zdj?te do lakierowania, ogl?da?em - nie s? pop?kane, reszta lakier oryginalny, zgi?ta klamka od hamulca gazniki raczej do regulacji, wlasciciel zmieni? juz olej. Mysle ze to dobra cena, ale nie napalam si? bo pospiech do z?y doradca
Zawsze lepiej mie? wyb?r a nie wybiera? z jednego.
Jak znajd? gdzie? w sieci to pod??cz? link.
CB650F
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version
był: VFR 750 F RC 24 '88 Hand Made Police Version

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości