ABS vs. LAMINAT

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » sob 14 lip 2007, 14:23

wszystkie przednie owiewki to laminaty, wole miec laminaty nie klejone niz wiecznie pekajace klejone oryginaly, poza tym zobacz jak to jest zrobione, nie odwalilem lipy, czacha porzadnie spasowana i nie ma tego rowka, calosc zlozona bardzo dobrze dodatkowo wzmocniona nitami, nie ma sily zeby to popekalo, zreszta z poczatku mialem obawy bo lubie pogumowac i jak dotad nic nie peklo, nic sie nie rozeszlo, do tego lakier porzadnie polozony - blyszczy sie jak malo kiedy dlatego mysle ze nic jej nie brakuje, podnozek mam oryginalny jednak jak robilem zdjecia to jeszcze nie byl zamontowany na motocyklu - jedyna roznica to sama stopka podnozka jest bez gumy a z prawej strony mam z guma - kupilem myslalem ze nie ma roznicy a tu jednak jest, sa male braki - nie mam tych zeberek w boczkach i takich malych wypelnien pod kierunkami przy wlocie powietrza, w sumie nie wiem bo moze sa na starych owiewkach ale one leza w warsztacie u kumpla ktory wyjechal akurat nad morze, co do gumowania to zuzywaja sie pewne elementy szybciej od innych , sa to lozyska glowki ramy i przedniego kola dlatego je wymienilem i sa zupelnie nowe, to samo tyczy sie tylnego hamulca - okladziny sa tez nowe - nie ma tu lipy, silnik sprawny i bardzo zdrowy nawet przy ostrym palowaniu nie bierze oleju to moze bez problemu potwierdzic poprzedni wlasciciel, znam VFR ktore biora olej przy normalnej jezdzie tylko kto ci sie do tego przyzna?!

motocykl jest moze po wypadku jednak nie ma zadnych objawow ani sladow motocykla powypadkowego - w koncu przeszedl dodatkowy przeglad w wojewodzkiej stacji kontroli pojazdow i zostal porzadnie sprawdzony przez profesjonalistow - takze pod zgledem prostej ramy i wszystkich innych uszkodzen - kto robil kiedys taki przeglad to wie jak to wyglada, specjalnie przeglad robilem w wojewodzkiej stacji aby nikt nie mial watpliowsci odnosnie zalatwianego przegladu w jakiejs podejrzanej stacji prywatnej

dodatkowo na codzien latam z ekipa ktora ujezdza super sportowe i nowoczesne maszyny o duzej mocy - yamaha r1 2005, gsxr 1000 k6, cbr 954 rr, gsxr 1000 k3 i podobne powiedziec tylko moge ze zazwyczaj jestem drugi lub pierwszy w peletonie gdzie vfr czesto ma o 80-100 koni mniej od sprzetow moich kolegow mysle ze to jest najlepszy przyklad ze nic jej nie brakuje

z reka na sercu moge sprzedac swoja maszyne najlepszemu koledze i wiem ze nie bedzie mial z nia zadnych problemow ani zastrzezen co do tego motocykla
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
gladiator
pisarz
pisarz
Posty: 286
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 14:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Kontakt:

Post autor: gladiator » sob 14 lip 2007, 19:06

Fabiq, mam pytanko gdzie moge dostać laminaty do moto,jakie to koszty?.
Będe wdzięczny za pomoc.

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » sob 14 lip 2007, 19:55

gladiator,

501315795 - ten gość ma laminaty. JA MAM OD NIEGO.


Ale trzeba włożyć trochę pracy aby je dobrze spasować.

Koszt - boczna owiewka 120zł
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » sob 14 lip 2007, 23:14

nie mam juz na niego namiaru bo kupilem to z allegro, jedno co ci powiem to ze trzeba przy nich naprawde duzo posiedziec zeby to wygladalo porzadnie, nie ma np. otworow do mocowan, albo zatrzaskow, tak samo wszystkie uchwyty do mocowan wewnetrzynych elementow sa ale nie ma w nich dziurek czy gwintow, musisz z tym sam powalczyc, jesli nie masz doswiadczenia to daruj sobie bo lakiernik nie bedzie sie chcial tego podjac to raz , a dwa ze nie zrobi ci tego dobrze i bedzie sie rozpadalo , wasyl moze potwierdzic, tak samo uwazam ze nie beda za bardzo chcialy pasowac do oryginalow, jesli chcesz miec wszystko super to radze kupic caly komplet podrobek bo same do siebie pasuja dosc dobrze i jest je latwiej dopasowac, ja tam wolalem od razu kupic komplet i nie bawic sie w klejenie i latanie starego dziadostwa, zreszta w cbrce mialem klejone i stale sie rozpadaly, co zrobilem gume to cos odpadalo :/ a tu mam wszystkie podrobki gumuje i nic nawet jednego odprysku nie ma, wszystkie uchwyty trzymaja jak diabel

jesli chcesz sie pobawic w klejenie to mam dwa boczki, lewy i prawy w calkiem niezlym stanie , maja drobny ubytek przy jednym skrajnym uchwycie wiec jesli masz jakies stare to mozna je skleic, zreszta zrobie fotki to na gielde wrzuce bo moze sie komus przydadza a u mnie to leza i marnieja, przerzucajac je z kata w kat
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
gladiator
pisarz
pisarz
Posty: 286
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 14:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Kontakt:

Post autor: gladiator » ndz 15 lip 2007, 00:15

dzięki za info, pytam bo po wiosennym małym szlifie :smile: troszeczke sie pościerał i popękał lewy bok, mimo tego niema tragedi .
Denerwuje mnie że są nie spasowane ,bo jeden zaczep mi pękł i odstęp na 1cm pomiędzy plastikami jest. :razz2
Ale...
Jakie koszty za kpl.plasików ??

Awatar użytkownika
Krissek
pisarz
pisarz
Posty: 363
Rejestracja: ndz 03 cze 2007, 16:51
Imię: Krzysztof
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Krissek » ndz 15 lip 2007, 00:31

gladiator, odnośnie laminatów
http://moto.allegro.pl/item203614879_ow ... _1000.html

z facetem da się targować jak kupuje się więcej niż jeden element (sprawdzone :biggrin )
i tak trzymać

Awatar użytkownika
gladiator
pisarz
pisarz
Posty: 286
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 14:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Kontakt:

Post autor: gladiator » ndz 15 lip 2007, 09:25

Dzięki za info
Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów pro...

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » ndz 15 lip 2007, 10:12

witam,tez własnie przegladłem ta aukcje,bo po wczorajszej przejazdzce brata mam lewa strone do zrobienia,nie ejst tragedia ale pekniecia sa,czyli te z aukcji sa to laminaty i trzeba troche pogrzebac przy nich zeby pasowały :?:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » ndz 15 lip 2007, 10:59

Krissek pisze:gladiator, odnośnie laminatów
http://moto.allegro.pl/it...0_cbr_1000.html

z facetem da się targować jak kupuje się więcej niż jeden element (sprawdzone :biggrin )


Ja właśnie od niego kupiłem vfr i później owiewki.

[ Dodano: 2007-07-15, 11:01 ]
Buła pisze:sa to laminaty i trzeba trochę pogrzebać przy nich żeby pasowały :?:
Tak to są laminaty, trochę pracy i będą jak oryginały.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » ndz 15 lip 2007, 11:42

jest z nimi roboty tak jak pisalem juz wczesniej, za to efekt koncowy w niczym nie odbiega od oryginalu
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pn 16 lip 2007, 10:27

Wizualnie może i nie odbiega jak się ładnie zrobi, miałem błotnik z laminatu od tego kolesia, odesłałem mu go w pizd... jak tylko do mnie dotarł, kupiłem za stowke dorżej oryginał z ABSu, moim zdaniem laminat to straszne gówno totalny brak elastyczności i zabyt kruchy, wole dać ABS do porządnego zespawania ten się przynajmniej ściera przy szlifie a nie rozpier.. w drobny mak, dobrze zespawany ABS nie pęka, nie mówie tu o łataniu poksyliną i podklejaniu żywicą.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pn 16 lip 2007, 15:26

shoovfr750 pisze:totalny brak elastyczności i zabyt kruchy
nie zgodze sie, moje daly sie spokojnie dopasowac, a tam gdzie naprawde trzeba bylo naciagnac uksztaltowalem grzejac element opalarka - mieknie, wtedy da sie smialo naginac a nawet tworzyc nowy ksztalt, po uformowaniu lejemy zimna woda i pozostaje w takiej formie jak trzeba, co do szlifow to widzialem wasyla boczek po szlifie i nie bylo w nim ubytku ani nie byl popekany, zeszlifowal i porysowal ale nie polamal, nie wiem skad u ciebie to info, wasyl masz jakies fotki?

[ Dodano: 2007-07-16, 15:34 ]
znalazlem fotki, wasylowe laminaty po spotkaniu z gleba, oczywiscie nie trwierdze ze laminaty sa lepsze od oryginalow ale wcale nie sa jakims gownem ktore sie rozpada od byle czego!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pn 16 lip 2007, 15:54

ABS rulezz ;-) wiesz poprostu jak zobaczyłem ten błotnik to się załamałem, normalny możes sobie wyginać i jest ok (oczywiście mówie o normalnym wyginaniu nie formowaniu na ciepło czy coś) poza tym laminat sam w sobie nie jest elastyczny i wyginanie go kończy sie peknięciami jeśli nie całkowitymi elementu to czesto węwnątrz pęka, powiginasz częściej gęściej to będzie się tylko na włoknie trzyłmał, ja poprostu nie jestem przekonany do laminatu a wręcz przeciwnie, poza tym Wasylowi pękła czasza nad migaczem w ABS by nie pękł tak łatwo na pewno, z czasem od wibracji po roku dwoch ten laminat może bardzo nieciekawie spękać i spierdzielić lakier ale nie musze mieć racji ;-) zresztą w rc36I ten ABS był zdecydowanie lepszy i grubszy niż w c36II.. jeden pies, nie lubie laminatu i ch...j* :biggrin

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pn 16 lip 2007, 16:01

shoovfr750 pisze:nie lubie laminatu i ch...j*
no to nie mozna bylo tak od razu?! jesli chcesz miec wszystko w oryginale to twoj wybor, ale mowiac ze laminat to totalne gowno musisz miec z nim jakies doswiadczenie, podrobki jak kazda wymaga wiecej pracy niz oryginal ale da sie ja porzadnie zrobic ze nie bedzie odbiegac od oryginalu ani trwaloscia ani tez walorami estetycznymi, z laminatami juz zrobilem 2000 km i nie wykazuja zadnych objawow nietrwalosci dodac musze ze moje 2000 km to jak ty bys jezdzil po dziurawej drodze codziennie z 30 km, jak znajde fotki moich klejonych owiewiek w CBR to sie zalamiesz, co z tego ze byly dobrze sklejone jak znow sie rozsypaly
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

SOWA
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3000
Rejestracja: pt 27 paź 2006, 21:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: SOWA » pn 16 lip 2007, 20:18

shoovfr750 pisze:wole dać ABS do porządnego zespawania ten się przynajmniej ściera przy szlifie a nie rozpier.. w drobny mak
Święte słowa bracie Shoo, święta słowa. Jak powiadał wielki mors AMEN bracie, amen... :!:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości