Napięcie (ładowania, a nie przedmiesiączkowe)
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Napięcie (ładowania, a nie przedmiesiączkowe)
Witka
Chcę się zapytać tych z Was, którzy to kiedykolwiek mierzyli, bądź mają możliwość bez większego problemu zmierzyć napięcie ładowania. O co dokładnie mi chodzi - manual oraz informacje przekazywane między ludźmi traktują o napięciu ladowania przy włączonych światłach i obrotach rzędu 5000obr/min. Ja natomiast zastanawiam się, jakie powinno być napięcie na obrotach jałowych (przy włączonych światłach). U mnie jest trochę poniżej 13V. Zastanawiam się czy tak powinno być...
PZDR
Chcę się zapytać tych z Was, którzy to kiedykolwiek mierzyli, bądź mają możliwość bez większego problemu zmierzyć napięcie ładowania. O co dokładnie mi chodzi - manual oraz informacje przekazywane między ludźmi traktują o napięciu ladowania przy włączonych światłach i obrotach rzędu 5000obr/min. Ja natomiast zastanawiam się, jakie powinno być napięcie na obrotach jałowych (przy włączonych światłach). U mnie jest trochę poniżej 13V. Zastanawiam się czy tak powinno być...
PZDR
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- cristo
- pisarz
- Posty: 280
- Rejestracja: czw 20 kwie 2006, 18:13
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
To tak widocznie ma byc.
Ale tylko na wolnych obrotach, jesli obroty wzrosta gdzies do ~2tys to napiecie jest juz powyzej 13V
Ale tylko na wolnych obrotach, jesli obroty wzrosta gdzies do ~2tys to napiecie jest juz powyzej 13V
Krzysiek
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
'Hasta la victoria siempre'
http://picasaweb.google.com/boootak/
http://www.bikepics.com/members/cristo/
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przed chwilą dostałem PW od SOWY, który twierdzi, że na dwóch VFR (RC36II i RC46) napięcie przy obrotach jałowych wynosi 14,5 bez świateł, a po włączeniu świateł wzrasta do 14.8. Po przygazowaniu jest około 14...
Jaki z tego wniosek? Że nadal nic nie wiadomo
Jeśli możecie, podajcie jakiego typu macie reglery(oryginał, podróba) i w którym modelu. Może uda się wyciągnąć jakieś wnioski.
U mnie, jak widać pod avatarem RC36 i regler Ducati-Energia. (na jałowych ze światłami mijania trochę poniżej 13V).
Dzięki za pomoc.
Jaki z tego wniosek? Że nadal nic nie wiadomo
Jeśli możecie, podajcie jakiego typu macie reglery(oryginał, podróba) i w którym modelu. Może uda się wyciągnąć jakieś wnioski.
U mnie, jak widać pod avatarem RC36 i regler Ducati-Energia. (na jałowych ze światłami mijania trochę poniżej 13V).
Dzięki za pomoc.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Yaco to jest jak najbardziej mozliwe i normalne , a szczegolnie w moto z dwoma H4 swiecacymi sie cały czas , u mnie stojąc na swiatłach w piekny upał , trzymając hamulec czyli wiekszy pobor pradu i jak zaiwania sobie wentylator jest 12,5 V , i tak ma być bo pradnica jest tak wyliczona ze nie daje wystarczająco duzo pradu na takich małych obrotach. dopiero przy 1,5-2 tys obrotow daje rade
To całkiem coś innego jak alternator i dlatego tak jest,
To tez zalezy od typu regulatora i mozliwe ze U Sowy jest wyzsze napiecie , ale przypuszczam ze sowie sie swieci w lampie jedna H4 z przodu a to jest 4A mpery pradu mniej czyli duzo mniej
A Tobie ile sie swieci swieczek ?
To całkiem coś innego jak alternator i dlatego tak jest,
To tez zalezy od typu regulatora i mozliwe ze U Sowy jest wyzsze napiecie , ale przypuszczam ze sowie sie swieci w lampie jedna H4 z przodu a to jest 4A mpery pradu mniej czyli duzo mniej
A Tobie ile sie swieci swieczek ?
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
Racja SOWA Ale jesli pradnica nie daje wystarczająco duzo pradu to skąd regulator wezmie ten prąd
A ładowanie najbardziej zalezy od regulatora bo testowałem swoj skonstruowany wynalazek i dawał normalnie pod obciazeniem 14V , a oryginał daje 12,5 V , dopiero po przygarowaniu na 1,5 tys daje rade . styki mam po tuningu wiec są ok
A ładowanie najbardziej zalezy od regulatora bo testowałem swoj skonstruowany wynalazek i dawał normalnie pod obciazeniem 14V , a oryginał daje 12,5 V , dopiero po przygarowaniu na 1,5 tys daje rade . styki mam po tuningu wiec są ok
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- B.J.
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: pt 14 gru 2007, 01:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Cz-Dz
- Kontakt:
będę niedługo oglądał VFR z padniętym aku. Podejrzewam że może mieć padnięty reler poniewaz stoi ona w komisie w Rzeszowie ( a wiadomo jak to w komisach - "a podładujesz se pan i bedzie grało").
Nie chciałbym jej zakupic z padniętym reglerkiem wiec mam do Was takie pytnie podsumowujące:
Jakie powinny być te napięcia i jak je najlepiej zmierzyć ( w którym miejscu)? -> RC 46
Za wszelkei info z góry dziękuję
pozdro
Nie chciałbym jej zakupic z padniętym reglerkiem wiec mam do Was takie pytnie podsumowujące:
Jakie powinny być te napięcia i jak je najlepiej zmierzyć ( w którym miejscu)? -> RC 46
Za wszelkei info z góry dziękuję
pozdro
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
3 zolte kable idace do regl od alt maja miec tyle samo ok 4."cos"
czrny to msa czyli 0
i piaty to do bateria czyli suma 3 zoltych cos ok12-14 i ma nie spadac ponizej drastycznie ani nie wzeastac powyzej drastycznie przy kreceniu maneta po calych obrotach
wsadz patyk miernika tamgdzie kabel przy regl jest goly i powinno pokazac no i drugi do masy
czrny to msa czyli 0
i piaty to do bateria czyli suma 3 zoltych cos ok12-14 i ma nie spadac ponizej drastycznie ani nie wzeastac powyzej drastycznie przy kreceniu maneta po calych obrotach
wsadz patyk miernika tamgdzie kabel przy regl jest goly i powinno pokazac no i drugi do masy
Ostatnio zmieniony czw 20 gru 2007, 14:59 przez Lucek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Aby sprawdzić ładowanie musisz mieć sprawny, naładowany aku. Inaczej to zawsze jest wróżenie z fusów. Jeśli masz od kogo pożyczyć sprawny akumulator to bierz miernik mierz napięcie przy obrotach jałowych i przy 5000tys/min. Przy zgaszonych światła jak i przy zapalonych. Napięcie w zasadzie nigdy nie powinno spaść poniżej 13V i podskoczyć powyżej 16V. Powinno wahać się w tym zakresie - ideałem jest jeśli cały czas mieści się w okolicach 14,5V. Jeśli np cały czas wynosi 13,2V to też niedobrze - tak naprawdę trzeba trochę doświadczenia - każdy regler ma trochę inną charakterystykę. Tak z grubsza.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości