temp silnika
-
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: temp silnika
Podejrzewałem też kompensowanie się pędu powietrza z pracą wentylatora ale wydawało mi się to mało prawdopodobne. Czyli gdybym wjechał na dwupas a wentylator by wówczas nie pracował to silnik by się schłodził?
A co z faktem, że jest jeszcze druga chłodnica, przy której wentylatora nie ma? Czy pęd powietrza nie powinien jej chłodzić a tym samym płynu w obiegu?
A co z faktem, że jest jeszcze druga chłodnica, przy której wentylatora nie ma? Czy pęd powietrza nie powinien jej chłodzić a tym samym płynu w obiegu?
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1854
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: temp silnika
DokładnieJohnzie pisze: Czyli gdybym wjechał na dwupas a wentylator by wówczas nie pracował to silnik by się schłodził?
Za duży napór powietrza przy 150 - 160.km
Przy 120 km powoli schladza
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
-
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: temp silnika
Dzięki za wyjaśnienie. To co piszesz pokrywa się z tym co gość opisał tutaj - http://www.sport-touring.net/forums/ind ... #msg571799
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: temp silnika
Jacek, bardzo ciekawy temat wynalazłeś. Sam zastanawiałem się nad zmianą kierunku przepływu powietrza ale nie wpadłbym na podmianę samego "śmigła".
-
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: temp silnika
Jak mogłeś doczytać jest tylko problem w mieście, przy małych prędkościach - wiatrak rzuca na chłodnice ciepłe powietrze od silnika i rur z kolektorów wydechowych.Arnold pisze:Jacek, bardzo ciekawy temat wynalazłeś. Sam zastanawiałem się nad zmianą kierunku przepływu powietrza ale nie wpadłbym na podmianę samego "śmigła".
Idealnym rozwiązaniem byłby wiatrak automatycznie zmieniający kierunek obrotów z jednakową wydajnością w każdą stronę.
- Hefajstos
- klepacz
- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Re: temp silnika
Jestem po wymianie termostatu. Oryginalny nie domykał sie . Wskazania tempy silnika wg wyświetlacza 75-78 na trasie przy złotych czterech . W miescie sie podnosi. Wentylator sie załaczy przy 103 , chłodzi do 98 . Czy to jest normalna temperatura czy nie?
- Tomek Grudziądz
- klepacz
- Posty: 1155
- Rejestracja: sob 17 kwie 2010, 22:35
- Imię: Tomek
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: temp silnika
Tak.U mnie jest identycznie.
"niepuszczone bąki unoszą się do góry,stąd się biorą posrane pomysły"
- Hefajstos
- klepacz
- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Re: temp silnika
Czyli w VFeRkach nie bedzie tak jak w aucie , że wskazówka wejdzie na 90 stopni i trzymie sztywno?
- Mbwene
- pisarz
- Posty: 225
- Rejestracja: śr 08 lip 2015, 14:01
- Imię: Przemek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piła
Re: temp silnika
Nie. W mieście będzie inaczej niż w trasie.
MZ ETZ 250 -> Yamaha XJ 600 Diversion -> Buell XB9r Firebolt -> VFR 800FI...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Mam w dupie czy ktoś mnie lubi czy nie lubi... swoje myślę, swoje mówię...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości