Regulator napięcia - regeneracja

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » pn 01 gru 2014, 18:04

no i dotarł, większy od ori do Vtec-a
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 6976_o.jpg

teraz poszukac trzeba miejsca gdzie go zamontować.

zobaczymy co to będzie
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » wt 02 gru 2014, 17:14

noo wiec regulator z vfr 1200 załozony, moto odpalone, wszystko super aż nagle ładowanie spadało spadało i altek szlak trafił :D normalnie coś mnie trafi, dodam że regulator z 1200 nawet się nie zagrzał w stosunku co do poprzednika. Pozostaje oddac na reklamacje altka, wyrważ bagatela 300 zł za usługe i wysłac go do człowieka którego polecaja inni.
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » pt 02 sty 2015, 11:18

A kto przewijał ci Altek ? Ile dałeś za regulator z 1200 ? Jest duzo wiekszy ?

Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » pt 02 sty 2015, 11:49

http://simar.pl/ robią to już 3 raz. Oddałem 12 grudnia, po 10 stycznia ma być zrobiony :evil:

regulator z 1200 jest większy może nie duzo bo jakieś 2 cm ale coś musze z zamocowaniem wykombinować, na chwile obecną nie chce mi się zbliżać do moto :P Nowy rok a sił brak :D
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » pt 02 sty 2015, 22:52

Nowy rok a sił brak :D
Mam to samo z powodu uwalonego nowego regulatora ... hrhr

Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » czw 08 sty 2015, 17:40

Wypowiedź dotyczy V-tec-a z 2008 roku

No więc tak kilka rzeczy:
- załozyłem nowy altek plus nowy aku plus regler z VFR 1200 i co stwierdzam:
ze światłami ładowanie 13,7 na wyższch obrotach do 14 V dochodzi
ze światłami i z włączonym wentylatorem 13,7 na wyższych obrotach dochodzi do 14V
bez świateł nie sprawdzałem bo i po co skoro mam automat świateł.

moto chodziło 30 minut i ciagle to samo wiec chyba już będzie ok,
Ale dlaczego piszę w tym temacie?
Kwestia chłodzenia regulatora, kombinujecie z wiatraczkami itd
Regler z 1200 trzyma temperaturę 22 stopni po 15 minutach które widac na filmiku niżej, poźoniej po osiagnieciu prze silnik temp powyżej 100 stopni dalej jest w granicach 25 Stopni.
W tym że regulator nie był przykręcony do ramy motocykla tylko sobie wisiał w powietrzu.
Na filmie już tego nie widać ale poźniej przykręciłem na jedną śrubkę reglera do ramy i co? i temp regulatora doszła momentalnie do 50 stopni, rama gdzie jest przykręcony nagrzewa sie bardzo i zamiast odprowadzać ciepło z regulatora to podaje ciepło na regulator, po odczepieniu reglera od ramy temperatura znowu spadała aż do 25 stopni.
Według mnie trzeba albo doprowadzić jakieś powietrze zimne np rurą stosowana w samochodach pod regler albo w tym czarnym wypełnieniu wyrzeźbić wlot powietrza bo one się w tym miejscu po prawej stronie GOTUJĄ.

Regulator ori z 800 jest zrobiony na tyrystorach, nawet te torumaxy i inne. Regler z VFR 1200 jest na MOsfetach lepsze rozwiązanie elektroniczne.

Zobaczymy co sezon przyniesie, na bieżąco będę informował o sytuacji.

https://www.youtube.com/watch?v=U6L4iJW ... e=youtu.be
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: kubatron2 » czw 08 sty 2015, 17:55

wydra pisze:Wypowiedź dotyczy V-tec-a z 2008 roku

No więc tak kilka rzeczy:
- załozyłem nowy altek plus nowy aku plus regler z VFR 1200 i co stwierdzam:
ze światłami ładowanie 13,7 na wyższch obrotach do 14 V dochodzi
ze światłami i z włączonym wentylatorem 13,7 na wyższych obrotach dochodzi do 14V
bez świateł nie sprawdzałem bo i po co skoro mam automat świateł.

moto chodziło 30 minut i ciagle to samo wiec chyba już będzie ok,
Ale dlaczego piszę w tym temacie?
Kwestia chłodzenia regulatora, kombinujecie z wiatraczkami itd
Regler z 1200 trzyma temperaturę 22 stopni po 15 minutach które widac na filmiku niżej, poźoniej po osiagnieciu prze silnik temp powyżej 100 stopni dalej jest w granicach 25 Stopni.
W tym że regulator nie był przykręcony do ramy motocykla tylko sobie wisiał w powietrzu.
Na filmie już tego nie widać ale poźniej przykręciłem na jedną śrubkę reglera do ramy i co? i temp regulatora doszła momentalnie do 50 stopni, rama gdzie jest przykręcony nagrzewa sie bardzo i zamiast odprowadzać ciepło z regulatora to podaje ciepło na regulator, po odczepieniu reglera od ramy temperatura znowu spadała aż do 25 stopni.
Według mnie trzeba albo doprowadzić jakieś powietrze zimne np rurą stosowana w samochodach pod regler albo w tym czarnym wypełnieniu wyrzeźbić wlot powietrza bo one się w tym miejscu po prawej stronie GOTUJĄ.

Regulator ori z 800 jest zrobiony na tyrystorach, nawet te torumaxy i inne. Regler z VFR 1200 jest na MOsfetach lepsze rozwiązanie elektroniczne.

Zobaczymy co sezon przyniesie, na bieżąco będę informował o sytuacji.

https://www.youtube.com/watch?v=U6L4iJW ... e=youtu.be
cena regulatora z 1200 ???????????????

Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » czw 08 sty 2015, 17:56

200 zł używka.
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » czw 08 sty 2015, 19:37

A co z wtyczkami, w 1200 chyba inaczej jest ? ;>

Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » czw 08 sty 2015, 19:39

nie ma wtyczek jest to
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » czw 08 sty 2015, 19:44

o.O
ALe kabli wychodzących na instalacje u nas jest 4, to podłączasz po dwa w jeden konektor do regulatora ?

Awatar użytkownika
wydra
klepacz
klepacz
Posty: 517
Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
Imię: Mateusz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czeladź

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: wydra » czw 08 sty 2015, 19:51

dokładnie tak zrobiłem


zdjęcie jak sie ma regulator do uchwytu gdzie wcsesniej był ori regler przymocowany, jakw idać obecny jest troche wiekszy i trzeba cos pokombinowac z uchwytem ale odseparowanym od ramy, chyba na tulejkach to zrobie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 08 sty 2015, 20:27 przez wydra, łącznie zmieniany 2 razy.
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » czw 08 sty 2015, 19:54

No to skoro śmiga to powinno być ok ;D

A próbowałeś odseparować regulator od ramy na jakichś dystansach albo podkładkach ? Skoro wisząc grzeje się o połowę mniej to może i to pomoże, chociaż 50 stopni to i tak chyba już dobrze.

Jak dasz rade to cyknij foty jak wygląda to podłączone do instalacji :)

andreas
teksciarz
teksciarz
Posty: 158
Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stare Pole/DK-22

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: andreas » czw 08 sty 2015, 20:25

Gratuluję pomysłowości. Też pewnie zaadaptuję w/w regulator. Aku mi zdechło na koniec zezonu...
P.S. Na tym filmie, w pierwszym momencie myślałem że w blaszaku nagrywasz i grad napiernicza :lol:

Awatar użytkownika
Sebter
pisarz
pisarz
Posty: 239
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:00
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olecko

Re: Regulator napięcia - regeneracja

Post autor: Sebter » pt 09 sty 2015, 15:24

wydra pisze: trzeba cos pokombinowac z uchwytem ale odseparowanym od ramy, chyba na tulejkach to zrobie
Daj znać co wyszło po odseparowaniu regulatora od ramy ;D

Wie ktoś ile W ma altek od vfr 1200 ? Nigdzie nie moge znalesc info hrhr

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości