jak to z tym spalaniem ?
- scibor
 - pisarz

 - Posty: 359
 - Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
 - Imię: Patryk
 - województwo: warmińsko-mazurskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie
 
Wczoraj jak wracalem z Wawy, zaczelo mi migac, przy 338km, zjechalem na tankowanie przy 373km i weszlo mi do zbiornika 19,18 ltr, czyli teoretycznie na rezerwie mozna przejechac 120-130km (RC46 '98 98KM). Fakt, ze jak zaczelo migac zwolnilem i jechalem 80-90km/h. No i przy ostrzejszej (jak dla mnie) jezdzie (140-160) w trasie zuzycie paliwa nadal jest na rozsadnym poziomie - w granicach 5,2l/100km:). Acha, no i tankuje 98, odczuwam wyrazna roznice w spalaniu co przeklada sie na zasieg. A poza tym pasuje do mocy i rocznikabrii pisze:I z tego co zauważyłem to zostaje jeszcze ~7l od momentu pierwszego mignięcia
- michał RC 46
 - pisarz

 - Posty: 498
 - Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
 - Imię: Michał
 - województwo: lubelskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Lublin
 
Potwierdzam mi również na 98 pali mniej i moto jest odrobinę żywsze. A spalanie cały czas w normie tak jak przed modyfikacjami, czyli od 4-5.5 l/100 od razu mówię żeby zejść do tych 4 litrów to już jazda typowo spacerowa do stówki jazda soloscibor pisze:Acha, no i tankuje 98, odczuwam wyrazna roznice w spalaniu co przeklada sie na zasieg.
Czerwone najszybsze !
						- bialy-murzyn
 - klepacz

 - Posty: 609
 - Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kraków
 
to strasznie emerycko jezdzicie
i pomyslec, ze ludzie vfry sprzedaja
ze niby to turystyk i wolna jazda mu nie obca
wolna jazda nudzi oraz meczy organizm
wiec trzeba wydac na te 8l/100 jak chce sie
wykrzesac z motura naturalna dla niego energie
nie ma opcji
mowie stanowcze nie dla emerytow na moturach pokroju vfr! :>
			
									
									
						i pomyslec, ze ludzie vfry sprzedaja
ze niby to turystyk i wolna jazda mu nie obca
wolna jazda nudzi oraz meczy organizm
wiec trzeba wydac na te 8l/100 jak chce sie
wykrzesac z motura naturalna dla niego energie
nie ma opcji
mowie stanowcze nie dla emerytow na moturach pokroju vfr! :>
- michał RC 46
 - pisarz

 - Posty: 498
 - Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
 - Imię: Michał
 - województwo: lubelskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Lublin
 
- wolkan
 - teksciarz

 - Posty: 111
 - Rejestracja: ndz 06 wrz 2009, 13:26
 - Imię: Krzysztof
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Dębe Wielkie
 
Nie jest prawdą przynajmniej w moim motocyklu, że męczenia go na niskich obrotach daje niskie spalanie. U mnie najmniej pali, jeśli obroty na szóstym biegu oscylują około 6 tyś, wtedy spalanie na trasie wynosi koło 5 litrów. Zejście poniżej tych obrotów skutkuje zwiększonym spalaniem.
			
									
									wieczny włóczęga…
						- Wojtek86
 - klepacz

 - Posty: 724
 - Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
 - Imię: Wojtek
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
 - Kontakt:
 
U mnie obserwuje podobną sytuacje. Stała prędkość, obroty ok 5k = najniższe spalanie.Nie jest prawdą przynajmniej w moim motocyklu, że męczenia go na niskich obrotach daje niskie spalanie. U mnie najmniej pali, jeśli obroty na szóstym biegu oscylują około 6 tyś, wtedy spalanie na trasie wynosi koło 5 litrów. Zejście poniżej tych obrotów skutkuje zwiększonym spalaniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
