Regulacja zaworów od A-Z

Awatar użytkownika
tomaszek
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 13:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomaszek » śr 03 gru 2008, 21:47

Sebastian pisze:A po drugie to nie takie trudne z tego co zauważyłem. nie święci garnki lepią. wszystko da się zrobić
Jak tysiące innych rzeczy kiedy patrzymy na to z boku 8) Regulacja luzów zaworowych wbrew pozorom nie jest trudna, ba napisze więcej - w VFR jest bardzo wdzięczna (podobnie jak w SV 1000 lub KTM 950/990). Potrzebujesz serwisówki, klucza dynamometrycznego, jakiegoś mazaka lub korektora do zaznaczenia pozycji kół zębatych względem siebie, troszkę oleju, magnesu do wyjęcia szklanek, mikromierza (od biedy może być dobra suwmiarka), silikonu do uszczelnienia "þółksiezyców" uszczelki) i to chyba tyle. Znająca dopracowanie materiałowe i technikę Hądy wystarczy serwisówka i szczelinomierz do sprawdzenia luzów ;-)

Do poduszki: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html

Powodzenia

Awatar użytkownika
Mundek
pisarz
pisarz
Posty: 351
Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
Kontakt:

Post autor: Mundek » czw 04 gru 2008, 06:54

KolczyK pisze:Trza mieć kurna flache i mechanika
Przemo jak wroce doma to sprawdzimy u Ciebie te luzy. Sciagniesz tylko zbiornik i pokrywy zaworowe, a ja wskocze ze wszystkim co trzeba i sie zrobi. Po co placic, a przynajmniej bedziesz mogl zobaczyc co i jak. Jedyny problem to to, ze mam malo czasu, ale jakos damy rade.
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » czw 04 gru 2008, 09:36

No dobrze Mundek, tylko nie przyjeżdżaj samochodem, już Ja CIę przywiozę :lol :lol :lol
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Mundek
pisarz
pisarz
Posty: 351
Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
Kontakt:

Post autor: Mundek » czw 04 gru 2008, 10:53

Kumam :mrgreen: :mrgreen: To my wtedy kurna wybierzemy te luzy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))

Sebastian
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: sob 25 paź 2008, 21:18
Imię: Sebastian
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: Sebastian » śr 11 lut 2009, 10:31

Wszyscy mnie ostrzegali, wszyscy radzili ze lepiej do serwisu a sprawa okazała się całkiem prosta. Po prostu nie miałem o tym za dużego pojęcia bo w moto nigdy tego nie robiłem. Ale już zrobione i wszystko cyka jak należy. Luzy złe były na 8 zaworach. ale po poprzekładaniu płytek tylko 5 kupiłem. wszystko złożyłem jak w serwisówce z kluczem dynamometrycznym i gra gitara. jeszcze raz sprawdziłem- wszystkie luzy w środku normy. i złożyłem odpaliłem wszystko działa. Dzieki tym którzy chcieli mi pomóc:P

Awatar użytkownika
marmot
pisarz
pisarz
Posty: 346
Rejestracja: pt 04 lip 2008, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: marmot » śr 11 lut 2009, 22:12

Gratulacje! Najważniejsze są chęci.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości