Przelotowy SCORPION-proszę o radę.

Awatar użytkownika
marecki00
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 73
Rejestracja: czw 13 mar 2008, 22:01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Żory

Post autor: marecki00 » czw 07 sie 2008, 21:12

na przelotowym wydechu wyczuwalna jest minimalna dziura w mocy podczas przyspieszania, ja tak mam przy ok 5 tys obr, a tak wogole to mysle ze ta zwezka jest zbyteczna, ja chetnie wywalilbym jeszcze katalizator choc mam pelny przelot gualdi silencer

Awatar użytkownika
tommy
teksciarz
teksciarz
Posty: 135
Rejestracja: pn 06 sie 2007, 17:27
Imię: Tomek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: tommy » pt 08 sie 2008, 15:35

Rozprężyłem go troszkę i jest OK.
Zacząął troszkę strzelać po odpuszczeniu gazu.
Osiągnąłem efekt,który zamierzałem-dzięki za wszystkie rady... :grin:

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » wt 26 sie 2008, 15:34

VFRze brakuje dobrego dźwięku, więc pociąłem - znaczy dziure dł 8 cm i szer 1 cm zrobiłem w okolicach gdzie tłumik łączy się z kolektorem - na tej rurze która jest przedłużeniem tłumika. Ubytku mocy za wielkiego chyba nie ma. Drze się jednak i strzela z niego pokaźnie. Po 30 min. jestem głuchy, ale dałem teraz blaszkę która troche zasłania i jest OK. Najlepszy dźwiek to jest bez tłumika - taki bym zostawił. Tylko zastanawiam sie bo chyba więcej mi pali - pewnie zawory : > Może kupie wydech Remusa, bo też sie chyba troche "dźe" i chyba jest mniej szkodliwy.

Awatar użytkownika
V-four
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: śr 25 lip 2007, 20:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: V-four » śr 27 sie 2008, 01:42

rommi pisze:igor, poszukaj na allegro,
ja kupiłem gumowe (wielorazowego użytku) bo te w aptece to chyba takie z gąbki co nie za bardzo się dają umyć bo się rozlatują

o ja mam takie
http://www.allegro.pl/item406399907_sto ... isper.html

żeby nie było OT to super brzmi VFR'a na Leo Vince :mrgreen:

Potwierdzam sam mam przelot leo Vince Titanium w swojej, pieknie gada. Ma całą gamę dzwięku od basowego dudnienia po głosny ryk zarzynanej bestii :). Pozatym jego dźwięk nie męczy, sprawdzone na tracach ponad 300 km

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tommy
teksciarz
teksciarz
Posty: 135
Rejestracja: pn 06 sie 2007, 17:27
Imię: Tomek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: tommy » pt 29 sie 2008, 19:48

Wczoraj wróciłem z trasy 1600 km w 3 dni w ramach pracy -czyli jazda po Wawie i innych miastach-zdecydowanie jazda z tym tłumikiem nie męczy...

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » pt 29 sie 2008, 20:04

Zanim zabierzecie się za samodzielne przeróbki tłumików:

http://www.youtube.com/watch?v=2Zr83W2Q ... re=related

:):):)
Pozdrawiam Jarek

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » sob 30 sie 2008, 07:41

Niewiele mu brakło aby zrobić dobry dźwięk - nie żartuję.
Motor musi się drżeć, dla kierowcy bezpieczeństwa - nie żart : >

Gość źle się do tego wziął jak 9/10 fachowców. Ruszanie tłumika gdzie potwietrze krąży po różnych otworach nie ma sensu. Nacięcia robi się na rurze, czyli tam gdzie strumien jest jednostajny a dźwięk niezaburzony. To chyba logiczne : >

Awatar użytkownika
V-four
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: śr 25 lip 2007, 20:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: V-four » ndz 31 sie 2008, 03:48

Do tlumika przelotowego trzeba regulować skład mieszanki inaczej grozi to wypaleniem gniazd zaworów. Wiercenie w tlumikach zalatuje mi wsią bo chcecie uzyskać dzwiek kosztem silnika. Nie musze wspominac ze na wierconym tlumiku moc zamiast wzrosnąć spada. Jesli stać Cię na motocykl to niech Cie bedzie stac na utrzymanie go i na akcesoria do niego. Nikt nie mowil ze bedzie tanio a jak Cie nie stac to jezdzij na cichych.


P.S. ten post nie mial na celu obrazenia kogokolwiek to tylko skromna sugestia autora

Awatar użytkownika
tommy
teksciarz
teksciarz
Posty: 135
Rejestracja: pn 06 sie 2007, 17:27
Imię: Tomek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: tommy » ndz 31 sie 2008, 06:40

A ja jestem bogaty i mnie stać na wymianę silnika-taka krakowska ekstrawagancja... :grin:

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » ndz 31 sie 2008, 09:56

komu by sie chciało w silniku grzebać w celu odpowiedniego ustawienia pod zmodyfikowany wydech - zwłaszcza że nie wiadomo gdzie ten silnik jest : >

i tak wogóle to oryginalny wydech jest bardziej cichy od komarków 50 pojemności, a tak to nie może być : >

750 ma sie dżeć, a Vka ma to że na wolnych obrotach wydaje słaby dźwięk, więc przy policji kulturalnie się zwalnia czy w mieści e też, a jak sie mu przykreci to sie musi dżeć, nie ma innej możliwości : >

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość