grzane manetki
- Wilk
- zadomowiony
- Posty: 65
- Rejestracja: czw 20 sty 2011, 21:58
- Imię: Stachuuu
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jak będę w garażu to sprawdzę co to za ustrojstwo. Poza tym sprawdzę różne kombinacje to napiszę coś więcej. Na bank podłączone bezpośrednio pod aku, bo jak kupiłem moto to było odłączone.
[ Dodano: |13 Lut 2011|, o 18:37 ]
Sprawdziłem, są to manetki Oxford. Nie ma możliwości uruchomienia ich na wyłączonym silniku. Po odpaleniu można wybrać jedną z czterech opcji ogrzewania. Niestety regulacja nie jest płynna. Po wyłączeniu silnika manetki grzeją jeszcze chwilę i się rozłączają. (układ ten jest podłączony bezpośrednio do akumulatora)
[ Dodano: |13 Lut 2011|, o 18:37 ]
Sprawdziłem, są to manetki Oxford. Nie ma możliwości uruchomienia ich na wyłączonym silniku. Po odpaleniu można wybrać jedną z czterech opcji ogrzewania. Niestety regulacja nie jest płynna. Po wyłączeniu silnika manetki grzeją jeszcze chwilę i się rozłączają. (układ ten jest podłączony bezpośrednio do akumulatora)
- Cycek
- teksciarz
- Posty: 133
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:07
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Dzisiaj podłączałem ten przekaźnik tak jak ten koleś opisuje w tym linku,koleś musiał coś się pierdoląc bo mi to nie chciało działać.Musiałem sobie w Googlach poszukać,albo ja kupiłem jakiś inny przekaźnik albo on pierdoły pisze.
Tu jest link z kąt to wziąłem
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf
Teraz mi to działa jak należy
Tu jest link z kąt to wziąłem
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf
Teraz mi to działa jak należy

-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
coś nie tak, bo oxford nie ma i nie miał w ofercie takich cudów - a szkoda:)Wilk pisze:
[ Dodano: |13 Lut 2011|, o 18:37 ]
Sprawdziłem, są to manetki Oxford. Nie ma możliwości uruchomienia ich na wyłączonym silniku. Po odpaleniu można wybrać jedną z czterech opcji ogrzewania. Niestety regulacja nie jest płynna. Po wyłączeniu silnika manetki grzeją jeszcze chwilę i się rozłączają. (układ ten jest podłączony bezpośrednio do akumulatora)
Manetki wyłączają się, ale przy bardzo niskim napięciu aku, tak, aby nie rozładować do końca akumulatora.
Adam
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: grzane manetki
Ponieważ jest już wątek o tym tytule, nie zakładam nowego, a tu zadam pytanie: jakie grzane manetki polecacie?
The best is yet to come! 

- Robertos
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: grzane manetki
dobre pytanieVFRKrzysztof pisze:... jakie grzane manetki polecacie?
ja w Fazerze miałem Oxforda - mega byłem niezadowolony
Panel sterujący mi nawalał, potem zimne luty zaczeły powstawać w centralce.
Jak z tym się uporałem to w sterowniku cos walneło i działa mi tylko pozycja najsłabszego i najmocniejszego grzania.
Jedyny plus to super grzały.
Brat miał jakieś Saito ze sterowaniem potencjometrem - sterowanie super ale grzały słabo w porównaniu do moich Oxfordów (o ile tylko grzały)
.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: grzane manetki
Robertos kurde mam tak samo z tą najsłabszą pozycją, po tym jak strasznie lało cały dzień, zmokło wszystko na maksa. Teraz grzeją tylko na 30% i żadna inna pozycja, próbowałeś się z tym jakoś uporać ? Do tej pory byłem bardzo z nich zadowolony, grzanie super.
- Robertos
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: grzane manetki
owszemZaper pisze:... próbowałeś się z tym jakoś uporać ?...
otwierałem manipulator - ten na kierownicy i sterownik - gdzieś tam schowany pod tyłkiem. Czyściłem z jakiegoś uszczelnienia, wymieniałem przewody i przelutowałem wszystkie styki.
Zamykając zalewałem sylikonem aby uszczelnić.
Poprawa była ale podczas lutowania (lutwnicą transformatorową - to był błąd przy scalakach) musiałem coś przepalić bo jedna lub dwie z pozycje mi nie chodziły.
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
-
- pisarz
- Posty: 232
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
- Imię: Jerry
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: grzane manetki
A nie macie przypadkiem wersji z trefnym sterownikiem? Była taka.
W moich Oxfordach wszystko działa jak należy od lekkiego ciepełka na minimum do przypalania rączek na maksimum. W sumie najczęściej jeżdżę na drugim poziomie i grzeje aż miło.
W moich Oxfordach wszystko działa jak należy od lekkiego ciepełka na minimum do przypalania rączek na maksimum. W sumie najczęściej jeżdżę na drugim poziomie i grzeje aż miło.

- Robertos
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: grzane manetki
Jest taka ewentualność, teraz widziałem że panel sterujący jest ciut inny więc możliwe, że niedoróbki zostały wyeliminowane.jaroslawp pisze:A nie macie przypadkiem wersji z trefnym sterownikiem? Była taka...
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: grzane manetki
No i mamy konflikt, żartuje ja miałem założone Oxfordy w 2 moto bodajże, kumple też mają po zakładane i wszyscy zadowoleni aż miło
mało tego Oxfordy które montowałem do FJ 1200 działają idealnie do dziś - czyli 5 lat po montażu (wiem bo mam kontakt z aktualnym właścicielem)

mało tego Oxfordy które montowałem do FJ 1200 działają idealnie do dziś - czyli 5 lat po montażu (wiem bo mam kontakt z aktualnym właścicielem)

..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
- Bury
- klepacz
- Posty: 925
- Rejestracja: czw 28 mar 2013, 21:53
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tczew
Re: grzane manetki
no ja tez latam z OXFORDami i mega zadowolony 

VFR800 RC46 98r była
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic
CBR1100XX Super Blackbird
Darkness Black Metallic
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: grzane manetki
Moje były super, nie wytrzymały tsunami. Rozbiore sterownik przez zimę i zobaczymy
-
- pisarz
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3city/W-wa
Re: grzane manetki
Była wadliwa seria. Jeśli mnie pamięć nie myli to kiedyś Oxfordy miały pokrętło a potem zmienili na guziki. Chyba właśnie pierwsza generacja "guzików" potrafiła z czasem skapitulować. Ja mam Oxfordy Touring i wszystko śmiga. Grzanie na tyle dobre, że prędzej rękawice przestaną wystarczać od zewnętrznej niż manetki od spodu.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: grzane manetki
Sterownik oxforda o oznaczeniu v7 był wadliwy.
W v7a go poprawili, za to w obu zdupione jest złącze - bo to ono zazwyczaj szwankuje i wystarczy je obciąć a kable polutować, ale również te kolorowe diody z wiekiem stają się coraz słabiej widoczne. Mi na słońcu w tym roku "spłynęła" plakietka z oznaczeniami stopni grzania
V8 to najnowsza generacja oxfordów, całkiem inny panel, miałem to w xx i nie było się do czego przyczepić. Poza tym mają zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem, przy 11,5V (jakoś tak) zaczyna migać zielona dioda, a po chwili manety zostają wyłączone - jakby ktoś zapomniał tego zrobić.
W v7a go poprawili, za to w obu zdupione jest złącze - bo to ono zazwyczaj szwankuje i wystarczy je obciąć a kable polutować, ale również te kolorowe diody z wiekiem stają się coraz słabiej widoczne. Mi na słońcu w tym roku "spłynęła" plakietka z oznaczeniami stopni grzania

V8 to najnowsza generacja oxfordów, całkiem inny panel, miałem to w xx i nie było się do czego przyczepić. Poza tym mają zabezpieczenie przed zbyt niskim napięciem, przy 11,5V (jakoś tak) zaczyna migać zielona dioda, a po chwili manety zostają wyłączone - jakby ktoś zapomniał tego zrobić.
-
- pisarz
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: 3city/W-wa
Re: grzane manetki
Ja mam właśnie V8. Z tym napięciem to chyba już przy wyższym działa, bo właśnie oficjalnie miało zapobiegać rozładowaniu aku jak ktoś zostawi moto z włączonymi manetkami. Przyznam, że działa, bo już mi się z raz, czy 2 zdarzyło zapomnieć i dosłownie po kilku minutach od wyłączenia silnika same się wyłączają.
Znalazłem jakąś instrukcję i jest opisane co i jak pod "Switch features":
http://www.oxford-products.com/download ... ctions.pdf
W skrócie, albo spadek napięcia poniżej 11,5V albo 2 minuty od braku ładowania ( wyłączony silnik ).
Znalazłem jakąś instrukcję i jest opisane co i jak pod "Switch features":
http://www.oxford-products.com/download ... ctions.pdf
W skrócie, albo spadek napięcia poniżej 11,5V albo 2 minuty od braku ładowania ( wyłączony silnik ).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości