Chłodzenie Regulatora napięcia
- łukaszpolanek
- pisarz
- Posty: 230
- Rejestracja: śr 28 sie 2013, 20:27
- Imię: Łukasz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
założyłem też wentylatorek bo sie plątał po garażu , ale wydaje mi sie za słaby, jednak na odpalonym moto , jak sie przyłoży ręke pod zadupek to czuć ja wydmuchuje ciepło z radiatora regulatora
- Niron
- klepacz
- Posty: 659
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
może nie, ja mam takiej wielkości jak cały regulator i daję sobie spokojnie radę
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
- łukaszpolanek
- pisarz
- Posty: 230
- Rejestracja: śr 28 sie 2013, 20:27
- Imię: Łukasz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
z zewnatrz tak wyglada, po 2 godzinach jazdy w upale korku regulator gorący ale nie parzy , spokojnie można na nim trzymać reke, wiec chyba zdaje egzamin
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Z procesów są całkiem niezłe, nie w każdym jest jednak dostatecznie szeroki. Dobrze było by gdyby radiator patentowy miał bezpośredni styk z radiatorem regulatora. Twój się nadaje żeby zrobić w nim dwie dziury. Oczywiście szpilki trzeba wyciąć i w miejsce ich- otwory.
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- łukaszpolanek
- pisarz
- Posty: 230
- Rejestracja: śr 28 sie 2013, 20:27
- Imię: Łukasz
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
tylko ze tam za cholere nie ma miejsca zeby sie stykały dwa razem , trza by było przeniesc regulator
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
No tak masz rację Nie wiem jak w twoim ale w rc36I jest na tyle żeby zamontować radiator o grubości do 20mm, mniej więcej. Widzialem w sklepie z pierdolami elektr. zajefajne za 20pln. Mniej więcej 15mm.
Żeby go przenieść musiałbyś cyknąć fotę flaków ogona. Najlepiej z dwóch stron. Jeżeli po drugiej stronie masz miejsce to przedłużysz 4kable i będzie lux torpeda. Nastepnie dwa otwory i śruby. Tutaj będzie beret, błotnik przeszkadza w przełozeniu śruby. Także albo cierpliwość, naginanie plastikowego blotnika i magnes albo od razu trzeba to poluzować. Na wystające szpilki produkcji SAM radiator, uzebrowaniem do ogona. Powierzchnia plaska do regulatora. Przymierz 5razy za nim zaczniesz wiercić i zwróć uwagę na miejsce w którym ogon jest najszerszy. Przylegające powierzchnie muszą być plaskie i przylegające, żeby regulator oddawał temperaturę max powierzchnią, i po dokręceniu nakretek nie polamal się.
P.S.
Chlopaki do wzięcia lecą, od tego tyko Mała Brytania jest lepsza. :-D
Odlot :D:D
Żeby go przenieść musiałbyś cyknąć fotę flaków ogona. Najlepiej z dwóch stron. Jeżeli po drugiej stronie masz miejsce to przedłużysz 4kable i będzie lux torpeda. Nastepnie dwa otwory i śruby. Tutaj będzie beret, błotnik przeszkadza w przełozeniu śruby. Także albo cierpliwość, naginanie plastikowego blotnika i magnes albo od razu trzeba to poluzować. Na wystające szpilki produkcji SAM radiator, uzebrowaniem do ogona. Powierzchnia plaska do regulatora. Przymierz 5razy za nim zaczniesz wiercić i zwróć uwagę na miejsce w którym ogon jest najszerszy. Przylegające powierzchnie muszą być plaskie i przylegające, żeby regulator oddawał temperaturę max powierzchnią, i po dokręceniu nakretek nie polamal się.
P.S.
Chlopaki do wzięcia lecą, od tego tyko Mała Brytania jest lepsza. :-D
Odlot :D:D
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- december74
- pisarz
- Posty: 258
- Rejestracja: sob 14 wrz 2013, 18:17
- Imię: Tomek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Okolice Koźmina Wielkopolskiego
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Przenieście reglera na błotnik tylny, dołożyć radiatior od spodu, i wtedy dopiero jest torpeda, bez żadnych wentylatorów itp. Opisywałem to gdzieś wyżej. I efekt murowany...
Był Romet Ogar 205 (zima nie była mi straszna - za gówniarza)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
Był chińczyk (złe wspomnienia)
Była ETZ Mz 250 (mieszane uczucia)
Była VFR 750 RC36II (zakochałem się)
Była VFR 800 V-tec (straciłem rozum) - i sprzedałem
Jest Yamaha FJR 1300 (ale nadal mam 18 lat)
- KidRackBrawura
- pisarz
- Posty: 313
- Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
- Imię: Tomasz
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tuliszków
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
U mnie po kilku sytuacjach, gdzie moto stanęło w szczerym polu (w niedzielę lub sobotę wieczorem) trzeba było coś zrobić z regulatorem. Puszczone są nowe grubsze kable od altka na regulator i dalej na gł. bezpiecznik. A sam regulator zamocowany na jakimś starym radiatorze słusznych rozmiarów
P.S. fotosik obraca oryginalne zdjęcia - nie wiem czemu
P.S. fotosik obraca oryginalne zdjęcia - nie wiem czemu
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.
If in doubt, flat out.
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: Chłodzenie Regulatora napięcia
Git jest, wiadomo o co chodzi. Myślę że każdy kto zagladal pod owiewki temat ogarnie.
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości