Opony sportowe i turystyczne
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Opony sportowe i turystyczne
Witam w Nowym Roku
Jako, że szykuje mi się wymiana przedniej opony, naszła mnie pewna wizja. Mam do wymiany przednią oponę i stwierdziłem, że warto było by założyć jakiegoś sporta. Wstępnie padło na Metzelera M3... W każdym razie na tyle mam Z6, a to "raczej" turystyk. Co sądzicie o takim połączeniu? Z góry uprzedzam odpowiedzi typu wymień komplet - tylny kapeć nie ma 3k przejechane i nie zamierzam go na razie wymieniać.
Z góry dzięki za opinie.
Jako, że szykuje mi się wymiana przedniej opony, naszła mnie pewna wizja. Mam do wymiany przednią oponę i stwierdziłem, że warto było by założyć jakiegoś sporta. Wstępnie padło na Metzelera M3... W każdym razie na tyle mam Z6, a to "raczej" turystyk. Co sądzicie o takim połączeniu? Z góry uprzedzam odpowiedzi typu wymień komplet - tylny kapeć nie ma 3k przejechane i nie zamierzam go na razie wymieniać.
Z góry dzięki za opinie.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
miałem z tyłu Continentala Conti Force a z przodu Michelin Pilot sporta i szło w zakręty lepiej, aniżeli na poprzednim Metzie M1, i to grubo lepiej w zakręty szła.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jakoś nie mam zaufania do Michelina - pozostałość za macadama. Jak można coś takiego wyprodukować. Zastanawia mnie teraz, jak mają się do siebie M1 i M3. Różnica w cenie znaczna, wiec przeskok technologiczny także powinien być konkretny.
Dzieki
PS. W poprzednim moto miałem z przodu D207 i z tyłu kartoflaka Z4. Jeździło całkiem dobrze, ale i moto zacne...
Dzieki
PS. W poprzednim moto miałem z przodu D207 i z tyłu kartoflaka Z4. Jeździło całkiem dobrze, ale i moto zacne...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
połączenie 2 twardości/ rodzaju opon jest jak najbardziej korzystne.Yaco pisze: Mam do wymiany przednią oponę i stwierdziłem, że warto było by założyć jakiegoś sporta. Wstępnie padło na Metzelera M3... W każdym razie na tyle mam Z6, a to "raczej" turystyk. Co sądzicie o takim połączeniu?
przemawia za tym wiele danych:
- nawet zawodnicy mają różne twardości opon przód/ tył
- różne temp pracy opon ma wpływ na bezpieczenstwo
tył nagrzewa się mocniej, szybciej się zuzywa- dlatego opona moze byc twardsza.
przód - powinien byc miękki- lepsza przyczepność i prowadzenie
biorąc to m.inn pod uwagę z premedytacją mam różne opony przód/ tył
M3- z przodu, sportowa, swietnie trzymająca
Michelin Ct II - tył twarda, ale jak chce poszaleć na krawędziach to akurat miękka.
I ta opcaj jest dla mnie optymalna
Art
Beyond the Grabówek sky
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
jestes pewny , że skład mieszanki przodu i tyłu jest inny?Kornik pisze:no zgadza sie dlatego np Pilot Road 2 mają przednia opone mieksza od tylniej pomijajac bajer dwu skladnikowy
bo to , że są 2 składnikowe to pewne , ale to że przody maja inne mieszanki - to nie wiedziałem..
pozdro
Beyond the Grabówek sky
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Art, jestem pewny o ile Michelin nie klamie
http://www.michelin-pilotroad2.de/pilotroad2/daten.php - dla niemiecko języcznych
http://two-wheels.michelin.com/2w/front ... 19&lang=EN - dla angielsko języcznych
http://www.michelin-pilotroad2.de/pilotroad2/daten.php - dla niemiecko języcznych
http://two-wheels.michelin.com/2w/front ... 19&lang=EN - dla angielsko języcznych
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Janusz B.
- klepacz
- Posty: 1131
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
- Imię: Dżony
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Jeździłem sobie na kombinacji Metzelera:[b]Yaco pisze:[/b]założyć jakiegoś sporta (...) W każdym razie na tyle mam Z6, a to "raczej" turystyk. Co sądzicie o takim połączeniu?
tył Roadtec Z6 przód: me Z4 i było fajnie
teraz mam
Tył Roadtec Z6 przód: Bridgestone BT 002 i jest zajebiście.
Zmiana na "+" jest wg mnie ogromna.
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
Przednie i tylne opony tego samego modelu chyba jednak są wykonywane z jednakowych mieszanek.
W tym linku Kornik jest opisana technologia opon dwuskładnikowych produkowanych z dwóch różnych kauczuków w zależności od części opony (środek twarde, boki miękkie, etc).
Wydaje mi się że te schematy procentowe nie przedstawiają składu przedniej i tylnej opony, ale możliwe do wyboru 2 różne opcje całego kompletu - różniące się twardością.
Ale mogę się mylić oczywiście
A może ktoś słyszał o różnych opcjach Pilot Road 2?
W tym linku Kornik jest opisana technologia opon dwuskładnikowych produkowanych z dwóch różnych kauczuków w zależności od części opony (środek twarde, boki miękkie, etc).
Wydaje mi się że te schematy procentowe nie przedstawiają składu przedniej i tylnej opony, ale możliwe do wyboru 2 różne opcje całego kompletu - różniące się twardością.
Ale mogę się mylić oczywiście
A może ktoś słyszał o różnych opcjach Pilot Road 2?
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
A zwróciłes uwage na kolor który jest opisany? Sa 3 odcienie oznaczajase soft -medium - hard tył jest hard - medium a przód medium - soft
Procenty to tylko rozkład mieszanki a kolory to jej miekkość
Procenty to tylko rozkład mieszanki a kolory to jej miekkość
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Prawda sie pomyliłem jest soft - soft/medium - medium
A tak BTW. gum ile da rade zrobić na Michelin Pilot Power 2TC? Testował ktoś?
A tak BTW. gum ile da rade zrobić na Michelin Pilot Power 2TC? Testował ktoś?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość