Opona na tył

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » czw 01 lut 2007, 17:44

olo pisze: Swoją drogą - po kiego grzyba zmniejszali ten parametr...? W nastepnym modelu wrócili do 5,5.
hłe, hłe pewnie chcieli na masie zaoszczędzić, przeca to było główne motto reklamowe modelu RC36II

pzdr
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » pt 02 lut 2007, 21:09

olo pisze:po kiego grzyba zmniejszali ten parametr...?
Bo do 170`tki wystarczy w zupelnosci 5 cali. Technika idzie do przodu i ja sie nie dziwie ze zmienili szerokosc felgi. Jak by sie zaglebic w dane produkcyjne, wyszlo by ze i w skladzie stopu cos zakombinowali.
olo pisze:W nastepnym modelu wrócili do 5,5.
Ale tutaj juz seryjnie siedzi 180`tka.
olo pisze:Teraz nie będę miał wątpliwości - skoro nawet na 5-cio calówki zakłada się 180.
Nie zaklada się, tylko ludziska zakladaja. Ja nie znam seryjnego motocykla 5/180.
Klarkson

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » sob 03 lut 2007, 08:38

Klarkson pisze:Nie zaklada się, tylko ludziska zakladaja. Ja nie znam seryjnego motocykla 5/180.
Masz rację - seryjnie nie, ale powszechnie w RC36II...
U mnie jest 5,5 - a w tym układzie już seryjnie "chodzą" 180.
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

RAFAL
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 90
Rejestracja: pn 05 cze 2006, 20:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: CHORZÓW

Post autor: RAFAL » pn 12 mar 2007, 16:31

No i pierwsze jazdy na nowej oponie za mną,jestem zadowolony moto przestało walić się w zakręcie.Polecam szerszą oponę na tył.Wie ktoś może jakie ma być prawidłowe ciśnienie w kołach?
VFR750 RC24 r.pr87

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » pn 12 mar 2007, 17:49

przód - 2,5, tył - 2,9 bar
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
SkinnY
Posty: 12
Rejestracja: czw 20 lis 2008, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: SkinnY » pn 01 gru 2008, 15:18

Mam pytanie odnośnie gumy na tył , a dokładnie to chodzi czy do rc 46 wejdzie opona 190 bez problemów i czy wejdzie na seryjną felgę , gdyż teraz mam 180 a mam do kupienia 190 więc różnica nie wielka tylko pytanie czy wejdzie ??

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 01 gru 2008, 15:38

A po co Ci taka ? O wiele pogorszy się prowadzenie w zakrętach, ja radziłbym akurat pod tym względem nie poprawiać producenta. No chyba że chcesz być mistrzem prostej :mrgreen:
A czy wejdzie ? Wejdzie.

Awatar użytkownika
SkinnY
Posty: 12
Rejestracja: czw 20 lis 2008, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: SkinnY » wt 02 gru 2008, 10:16

No dobrze ok opona wejdzie ale czy przy zmianie z 180 na 190 będzie aż taka różnica w jeździe .
Ja rozumiem jak by seryjnie było np. 130 a wsadziłoby sie 160 czy coś w tym stylu to na pewno różnica byłaby odczuwalna .

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » wt 02 gru 2008, 10:43

SkinnY, uwierz mi, będzie. W pochyleniach będzie znaczna różnica. To to samo, jak wiele osób montuje do sportowych 600 na tył 190 zamiast 180. Jeździłem sportowymi 600 właśnie na 190, i naprawdę dużo gorzej. Jedyny plus, to stabilniejszy motocykl na prostej, ale za to zawsze jeżeli masz inny profil niż fabryczny szybciej się opony drą. Ale zrobisz jak uważasz 8)

Kiedyś miałem też zx-6r, obutą w torowe Pirelli Diablo Supercorsy. Wprawdzie starszy model, cięższy i mniej mocny, ale i tym można było poszaleć. Opony torowe trzeba mocno rozgrzać, żeby miały optymalną temp. pracy, jednak na moich nawet jak rozgrzałem, ciężko mi się na nich jeździło, czemu ? Miałem 195 ;-) z takim profilem już kupiłem motor. Po wymianie na 180, duuuża różnica.

Awatar użytkownika
SkinnY
Posty: 12
Rejestracja: czw 20 lis 2008, 20:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: SkinnY » wt 02 gru 2008, 13:07

Dzięki .
Przykład z doświadczenia przemawia aby nie poprawiać po fabryce .
To jednak zostanie 180 .

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: rafi » czw 11 gru 2008, 19:45

czy ktos mma doświadczenie z oponami shinko?? mam zamiar kupic komplecik 006 do mojego fajtera za 670zł z DOTem nie większym jak rok wstecz. słyszałem i dobre i złe opinie na temat tej firmy jak to bywa różne są opinie ale jak na nowe opony z gwarancja to cena jest niewygórowana.

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 11 gru 2008, 20:35

rafi -zadzwon do autokompleks.pl-mają teraz promocje na oponki. Ja kilka dni temu za nówki z6 zapłaciłem 780 zł wiec cena mysle ze dobra

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: rafi » pt 12 gru 2008, 15:56

A co powiecie na pirelli sport demon smiga ktos na nich? interesuje mnie czy sie szybko zjadą bez palenia gumy...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » pt 12 gru 2008, 16:12

ja takowe miałem w rc 24 :) - jako że jeżdze bardziej turystycznie to powiem jak to wygląda :)- przód mi wytrzymał na około 12 tys km a tył juz po około7-8 tys był do wymiany. Zadnych akcji w stylu slizgawek na mokrym i na zakretach nie miałem. Tylko, że pamietac należy o tym, iż te oponki są stworzone dla lżejszych moto i dlatego w VFR szybko sie zjadają :)

Awatar użytkownika
rafi
teksciarz
teksciarz
Posty: 141
Rejestracja: sob 23 cze 2007, 14:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: rafi » pt 12 gru 2008, 16:46

:eek :eek :eek 12 tyśków??? to może i na cały sezon mi nie starczą :evil do dupy z takim interesem...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości