Wheelie
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
nie ma sprawy, dam ci cyne kiedy bedziemy zbierac sie na trening, z warszawy na pas jest jakies 120 km, ja od siebie mam tez tyle, wiec jak cos dam cyne i podam lokalizacje na privie bo miejsce jest pilnie strzezone , po ostatnim treningu wciaz bola mnie ramiona eh... a co do mojego latania na gumie dzis postaram sie skolowac film i zapodam w sieci, film z ostatniego treningu
[ Dodano: 2006-09-19, 10:18 ]
ah sluchajcie, nie walcie gum na sile, uczcie sie powoli , z poczatku gumy nie wychodza, trzeba sie przemoc i wczuc w motocykl, w manete gazu przedewszystkim, sami widzieliscie jakie te moje pierwsze gumy byly marne ale z czasem z odrobina checi da sie wypracowac wlasna technike ku temu, jesli gumy wam slabo ida, spusccie z tylniego kola powietrze do 1.5 atmosf. , robcie przerwy miedzy gumami, np 20 min gumowania i przerwa z 15 min, dobrze jest w tym czasie przepedzic sprzet co by sie wystudzil, aha i po kazdym absolutnie kazdym gumowaniu sprawdzajcie stan oleju, na poczatku na pewno bedzie wam brakowac obrotow i bedziecie krecic do odciecia w pionie a wtedy olej potrafi blyskawicznie gdzies wyparowac, wiec po kazdym gumowaniu sprawdzajcie ile tego oleju tam faktycznie macie, to tylko takie moje rady chociaz sam jestem poczatkujacym
[ Dodano: 2006-09-19, 10:18 ]
ah sluchajcie, nie walcie gum na sile, uczcie sie powoli , z poczatku gumy nie wychodza, trzeba sie przemoc i wczuc w motocykl, w manete gazu przedewszystkim, sami widzieliscie jakie te moje pierwsze gumy byly marne ale z czasem z odrobina checi da sie wypracowac wlasna technike ku temu, jesli gumy wam slabo ida, spusccie z tylniego kola powietrze do 1.5 atmosf. , robcie przerwy miedzy gumami, np 20 min gumowania i przerwa z 15 min, dobrze jest w tym czasie przepedzic sprzet co by sie wystudzil, aha i po kazdym absolutnie kazdym gumowaniu sprawdzajcie stan oleju, na poczatku na pewno bedzie wam brakowac obrotow i bedziecie krecic do odciecia w pionie a wtedy olej potrafi blyskawicznie gdzies wyparowac, wiec po kazdym gumowaniu sprawdzajcie ile tego oleju tam faktycznie macie, to tylko takie moje rady chociaz sam jestem poczatkujacym
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Radek
- teksciarz
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz 23 kwie 2006, 22:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Nieładnie się tak publicznie chwalić,ale co tam Dziś pośmigałem po mieście i już gumki wychodzą konkretne Mam taka jazde ,że jak mam dobra passe to jeżdże na kole na każdych światłach.Niestety czasami zdarza się, tak jak przed chwilą gdy wracałem z centrum, gumki były taki beznadziejnie niskie i za cholere nie umialem wstawic VFR na kolo. Cóż trening czyni mistrza. Jak doję do wprawy to nakręce jakiś filmik.
Pozdro , Radek
Pozdro , Radek
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... .php?t=460
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... ight=#5962
kolana nie klade bo sliderow nie mam myslalem ze nie beda potrzebne nigdy .... BŁĄD!!! ale za to podnozki slifuje ostro, tzn slifowalem ;(
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... ight=#5962
kolana nie klade bo sliderow nie mam myslalem ze nie beda potrzebne nigdy .... BŁĄD!!! ale za to podnozki slifuje ostro, tzn slifowalem ;(
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Coś tam dziś kombinowałem ale boli mnie nadgarstek i niebardzo sie udawało.
short movie : http://www.filefactory.com/file/ac5b20/ (Download for free with FileFactory Basic > Click here to begin your download ) - pilnie zatrudnie kamerzyste bo odemnie są ciemniaki ,fotograf tez by sie nadał.
Oto kilka fotek telefonem ale widac :
short movie : http://www.filefactory.com/file/ac5b20/ (Download for free with FileFactory Basic > Click here to begin your download ) - pilnie zatrudnie kamerzyste bo odemnie są ciemniaki ,fotograf tez by sie nadał.
Oto kilka fotek telefonem ale widac :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz 24 wrz 2006, 20:41 przez seba_VF750FR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Siemka.
Dzis bylem znow na treningu z ekipa, mam pare fotek niestety fotografa mialem kiepskiego i nie sa takie zajebiste jak ostatnio, co nowego trenowalem >> stoppie i Wheelie w dwie osoby , jedna z dupeczek dala sie namowic, oczywiscie ja w pelnym kombi a ona hmmm sami zobaczcie
Dodatkowo nakrecilem v-max mojego parpota, ale to w innym watku
pozdro
Dzis bylem znow na treningu z ekipa, mam pare fotek niestety fotografa mialem kiepskiego i nie sa takie zajebiste jak ostatnio, co nowego trenowalem >> stoppie i Wheelie w dwie osoby , jedna z dupeczek dala sie namowic, oczywiscie ja w pelnym kombi a ona hmmm sami zobaczcie
Dodatkowo nakrecilem v-max mojego parpota, ale to w innym watku
pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- Little Sister
- klepacz
- Posty: 689
- Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Nibylandia
- Kontakt:
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
hehehe laska jest twarda , juz ja kolega wytestowal, szlif przy 100 km/h i chciala wiecej :], pojechala ostro na dupie i troche sie przytarla, na szczescie w tylniej kieszeni miala komorke ktora sie zupelnie starla, ale najlepsze bylo to jak szybko sie podnisola, wstala i zaczela ogladac swoja dupke i plecy mowiac " ałłłaaaa , ałaaaaa , moje tatuaże!! " mielismy z tego taka pompe ze ledwo na moto siedzialem, co do dzisiejszych gumek ona uwielbia latac na gumie , ledwo ja na kask dalem rade namowic.
Seba po obejrzeniu kilka wskazowek, gdy szykujesz sie do robienia gumy najpierw zlukaj lusterka czy czasem cos z tylu nie jedzie, jesli tak to zjedz do boku i przepusc niech se jedzie przodem, gdy stawiasz moto z gazu to widze ze za dlugo ci zajmuje sam strzal z gazu, jedz powoli z 20 km/h , odpusc i od razu a nie po chwili jazdy odkrec manete, ja stawiam z 3 tys obr z tylnich stopek i z 4 tys obr z przednich, dobrze jest delikatnie , ale mowie delikatnie szarpnac kiere nie tak jakbys chcial ja urwac, moto niech ci idzie wyzej w piona, jesli sie przestraszysz odpusc gaz, jesli uda ci sie w koncu wyczuc moment kiedy wiesz ze nie gibniesz to odchyl dupe maxymalnie ile masz nog do tylu jakbys siedzial na krzesle, trzymaj sie mocno rekami a zapieraj sie o stopki nogami, w ten sposob pion bedzie dluzszy niz 5 metrow, jak lecisz w pionie nie szarp maneta tylko delikatnie popuszczaj moto nie bedzie skakac, pion bedzie dluzszy, z czasem jak sie wczujesz to maneta bedziesz robic minimalny ruch a moto bedzie rowno jechac, nie bedziesz tez ciagna moca i obroty nie beda sie tak szybko konczyc, co dobre w twoich pionach to nie szarpiesz sie z moto, nie bujasz na boki, nie krecisz do odciecia, moto przy opadaniu nie wali ci z cala sile w dol ze az sie plastyki sypia, tak trzymaj bedziesz wielki
Seba po obejrzeniu kilka wskazowek, gdy szykujesz sie do robienia gumy najpierw zlukaj lusterka czy czasem cos z tylu nie jedzie, jesli tak to zjedz do boku i przepusc niech se jedzie przodem, gdy stawiasz moto z gazu to widze ze za dlugo ci zajmuje sam strzal z gazu, jedz powoli z 20 km/h , odpusc i od razu a nie po chwili jazdy odkrec manete, ja stawiam z 3 tys obr z tylnich stopek i z 4 tys obr z przednich, dobrze jest delikatnie , ale mowie delikatnie szarpnac kiere nie tak jakbys chcial ja urwac, moto niech ci idzie wyzej w piona, jesli sie przestraszysz odpusc gaz, jesli uda ci sie w koncu wyczuc moment kiedy wiesz ze nie gibniesz to odchyl dupe maxymalnie ile masz nog do tylu jakbys siedzial na krzesle, trzymaj sie mocno rekami a zapieraj sie o stopki nogami, w ten sposob pion bedzie dluzszy niz 5 metrow, jak lecisz w pionie nie szarp maneta tylko delikatnie popuszczaj moto nie bedzie skakac, pion bedzie dluzszy, z czasem jak sie wczujesz to maneta bedziesz robic minimalny ruch a moto bedzie rowno jechac, nie bedziesz tez ciagna moca i obroty nie beda sie tak szybko konczyc, co dobre w twoich pionach to nie szarpiesz sie z moto, nie bujasz na boki, nie krecisz do odciecia, moto przy opadaniu nie wali ci z cala sile w dol ze az sie plastyki sypia, tak trzymaj bedziesz wielki
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
nie mam lusterek sciągnełem bo i tak hu.a w nich widziałem , co do moich gumek to rady przetestuje ,ale nic na tym filmiku nie było bo kurde pacany włączyli kamere i nie wcisneli REC i pół godziny moich starań poszło w niepamięć ,a to co sie nagrało to juz wypompowany na maxa .ale spoko spoko zregeneruje sie i bede znowu trenował
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości