Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
- timi
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
Hej
Dziś postanowiłem odwiedzic moją Panią i sprawdzić jak jej się śpi w garażyku. I wszystkow byłoby fajnie pieknie gdyby nie lekko przekrzywiony kufer centralny, hmmm patrzę lukam i co widzę, stelaż pękł !!!!! , dobrze że podczas postoju zimowego, a nie na trasie Zaglądam z drugiej strony, a tam trwają przygotowania do kolejnego pęknięcia !!!! MASAKRA
Więc uważajcie na to gówno, jutro pędzę do jakiegoś spawacza co by to spróbował jakoś ogarnąć...
Pozdro
Dziś postanowiłem odwiedzic moją Panią i sprawdzić jak jej się śpi w garażyku. I wszystkow byłoby fajnie pieknie gdyby nie lekko przekrzywiony kufer centralny, hmmm patrzę lukam i co widzę, stelaż pękł !!!!! , dobrze że podczas postoju zimowego, a nie na trasie Zaglądam z drugiej strony, a tam trwają przygotowania do kolejnego pęknięcia !!!! MASAKRA
Więc uważajcie na to gówno, jutro pędzę do jakiegoś spawacza co by to spróbował jakoś ogarnąć...
Pozdro
-
- klepacz
- Posty: 512
- Rejestracja: pt 14 lut 2014, 21:13
- Imię: Grzegorz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
Najlepiej kolego wstaw w środek mniszy profil(ok 100-150mm), zostaw szczelinę 2-3mm i zrób pełen przetop.
Tam gdzie jest to pęknięcie zrób to samo.
Musiał es przesadzić z obciążeniem...
Tam gdzie jest to pęknięcie zrób to samo.
Musiał es przesadzić z obciążeniem...
VFR 800fi
Motocykle okresu Prl
Motocykle okresu Prl
- timi
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
Pewnie to nie jest zły pomysł, tylko że musiałbym przełamać też drugą stronę i zrobić to samo bo będzie różnca w długości... A co do przeciążenia... nie mówie nie ale raczej nie dorowadzam do takich sytuacji, mam boczne gdzie upycham na maxa. Pełne obciążenie jest max dwa razy w roku, a w tym sezonie nie było ani razu... zazwyczaj jeździ tam plecak lub drugi kask, więc nadal jest to rochę dziwne.
Pozdro
Pozdro
-
- zadomowiony
- Posty: 68
- Rejestracja: sob 21 lis 2015, 22:30
- Imię: darek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
Miałem takie samo pęknięcie wstawiłem metalowe wzmocnie wewnątrz rurki jednak w trasie nie wytrzymało. Jadąc po Ukrainie oberwało się z obu stron. Na szczęście trafiłem na porządnego spawacza i porobił mi wzmocnienia. Od uchwytów pasażera do płyty. Teraz tego nic nie ruszy
CZ 175
YAMAHA XJ 600S
HONDA SHADOW 700
VFR 800fi
YAMAHA XJ 600S
HONDA SHADOW 700
VFR 800fi
-
- teksciarz
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
- Imię: KAMIL
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: BYTOM
Re: Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
z tego co widzę przełamało się ponieważ brakuje Ci wzmocnień od płyty do mocowania uchwytów pasażera takich jak na zdjęciu poniżej . Widzisz różnice?
jedynka to pełny zestaw a dwójka wybrakowanyNie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- timi
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
Wygląda na to że będę musiał pomyśleć o takich wzmocnieniach przynajmniej na dalszą trasę przy pełnym obciążeniu. Dzięki panowie...
-
- teksciarz
- Posty: 188
- Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
- Imię: KAMIL
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: BYTOM
Re: Stelaż GIVI 166FZ pod kufer centralny, UWAGA
To nie są elementy dorabiane tylko ori givi które występują w komplecie ze stelażem. U Ciebie nie zostały zamontowane dlatego że stelaż był albo niekompletny , lub po prostu starszego typu zanim firma Givi dołożyła wzmocnienia po właśnie takich zgłoszeniach od użytkowników.Te dodatkowe wzmocnienia bardzo mocno odciążają stelaż i warto je mieć na co dzień a nie tylko na dłuższe wypady z pełnym obciążeniem, zwłaszcza jak pasażer korzysta z oparcia kufra . W instrukcji stelaża (wraz ze wzmocnieniami ) pisze że max obciążenie to 10 kg i prędkość z tego co pamiętam 120 km/h więc przy ich braku zapewne nawet nie połowa. Miejsce w którym pękło niestety lecz jest miejscem osłabionym po przez właśnie spawanie.(zwróć uwagę że stało się to właśnie na samej krawędzi spawu) Aby te miejsca naprawdę dobrze wzmocnić trzeba do środka włożyć dopasowany na ciasno płaskownik ( pionowo ), tak aby w jedną i drugą stronę wchodził minimum 5 cm. Wtedy dopiero pospawać miejsce pęknięcia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości