CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
-
- bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz 31 sty 2016, 18:51
- Imię: Marek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
To chyba starość U mnie jeden klocek był bardziej zużyty ale równo. Teraz, po serwisie, naciskając ręką na zacisk w kierunku felgi bez problemu powoduję wciskanie tłoczków. Mimo to po zatrzymaniu się wyraźnie czuję, ze hamulec "trzymie".
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Demus, może zamieniłeś miejscami uszczelniacze?
mictom, sprawdź uszczelniacze na pompie hamulcowej. Być może płyn wraca podczas hamowania z powrotem do zbiornika?
mictom, sprawdź uszczelniacze na pompie hamulcowej. Być może płyn wraca podczas hamowania z powrotem do zbiornika?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- mictom
- klepacz
- Posty: 771
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Figaro, na wygląd są w porządku, miałem zestaw naprawczy pompy, ale nie nadawał się, bo już przy napełnianiu układu tłok główny obcierał o cylinderek pompy zdjąłem go i założyłem oryginalny. Chyba, że zostawić tłok oryginalny a zamówić i założyć nowe uszczelniacze?figaro pisze:Demus, może zamieniłeś miejscami uszczelniacze?
mictom, sprawdź uszczelniacze na pompie hamulcowej. Być może płyn wraca podczas hamowania z powrotem do zbiornika?
Przy napełnianiu i odpowietrzaniu układu na oryginalnych częściach nie zauważyłem nic niepokojącego. Wciągało dużym otworem przy naciskaniu i wypluwało małym otworem, wycieków brak.
-
- bywalec
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz 31 sty 2016, 18:51
- Imię: Marek
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
A jest możliwość zamiany uszczelniaczy?
- mictom
- klepacz
- Posty: 771
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Demus pisze:A jest możliwość zamiany uszczelniaczy?
Nie bo przeciwpyłowy jest węższy od uszczelniającego.
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Moim zdaniem wina może być prowadnicy, (sworzeń który przykręcony jest do obudowy zacisku pod zaslepką). Spróbuj mniej dać smaru. ktoś już borykał się z takowym problemem.
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- mictom
- klepacz
- Posty: 771
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Orzeł piszesz do kolegi Demus? Rozwiń trochę tą myśl proszę. Mi po regeneracji zacisków tarcz nie grzeje, koło obraca się lekko.orzeł pisze:Moim zdaniem wina może być prowadnicy, (sworzeń który przykręcony jest do obudowy zacisku pod zaslepką). Spróbuj mniej dać smaru. ktoś już borykał się z takowym problemem.
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Mictom, tak lata dobrze ponieważ zostały poprawnie zregenerowane. O ile można to nazwać w ten sposób. Snuje takie rzeczy ponieważ zżarło mu wewnętrzny klocek, wewnątrz klocek popychany jest przez cylinderek, z tej właśnie strony zacisk jest nieruchomy. Cylinderki pracują poprawnie i dociskają klocek który sciera się szybciej. Zas strona zewnetrzna pracuje na dwóch prowadnicach. Jeżeli coś z nimi jest nie tak występuje takowy problem. Dwutloczkowe heble takie właśnie są (do bani)
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Heble cbr 954 zaciski 4tłoczkowe tarcza dociskana jest z dwóch stron, po dwa tłoczki na stronę. Żadnych prowadnic czopków i innych sworzni. Nie mniej jednak sprawne hamulce są wystarczające w moim motorze, ostatnio się przekonałem o mały włos szczęście że nie na własnej skórze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- mictom
- klepacz
- Posty: 771
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
W sprawie tego wysokiego hamulca za poradą Gregorego sprawdziłem ostatnio czy tarcze są proste. Prościutkie, Grubość 4,2mm Przebieg motocykla 70tyś.km tłoczki oddają, po kilkukrotnym naciśnięciu hamulca koło obraca się swobodnie, zaciski na prowadnicach chodzą lekko, płyn świeży- układ odpowietrzony.
Pozostała tylko pompa, ale nie przychodzi mi żaden pomysł co z nią może być nie tak. Przed wystąpieniem tego zjawiska klamkę miałem wyregulowaną na nakrętce +1 obrót, po wystąpieniu tego zrobiłem -1 obrót i hamuje na tej samej wysokości lub wyżej...
Pozostała tylko pompa, ale nie przychodzi mi żaden pomysł co z nią może być nie tak. Przed wystąpieniem tego zjawiska klamkę miałem wyregulowaną na nakrętce +1 obrót, po wystąpieniu tego zrobiłem -1 obrót i hamuje na tej samej wysokości lub wyżej...
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Tłoczka w pompie nie zmieniałś ?
- mictom
- klepacz
- Posty: 771
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Miałem zestaw naprawczy pompy, ale jak go włożyłem to strasznie ślimak tarł o cylinderek i założyłem z powrotem fabryczny, bo nie chciałem żeby tam coś uszkodziło. Zamówię najwyżej jeszcze raz od Grzesia i przełożę same uszczelniacze, tylko pytanie czy to może być to skoro pompa działa, nie ma żadnych skoków ani nie puszcza płynu. Zazwyczaj pompa się rozszczelnia i klamka podczas hamowania wpada do oporu a tu jest na odwrót.
- mictom
- klepacz
- Posty: 771
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Założyłem dzisiaj zestaw naprawczy pompy Tourmaxa, ale bez zmian, czyli pompa była ok.kiki pisze:Tłoczka w pompie nie zmieniałś ?
Natomiast to ustrojstwo co trzyma koło, to przekładki termiczne w okładzinach hamulcowych, jak je wyjąłem to koło kręciło się swobodnie 10obrotów.
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Tomi o czym piszesz bo nie kojarzę tych przekładek:(
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- mictom
- klepacz
- Posty: 771
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA PRZEDNICH ZACISKÓW W RC36II
Przy moich nissin 202ST klocek składa się z:
Patrząc od tarczy:
-materiał cierny
-płytka nośna
-2mm izolator ceramiczny (taki biały)
- blaszka podtrzymująca izolator
Patrząc od tarczy:
-materiał cierny
-płytka nośna
-2mm izolator ceramiczny (taki biały)
- blaszka podtrzymująca izolator
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość