Po upływie 28 dni napisałem do nich e-mail z zapytaniem co z moimi oponami napisali mi że jest opóźnienie na zagranicznych magazynach i że pod koniec tygodnia zamówienie będzie realizowane minął tydzień w którym zamówienie miało być realizowane i cisza nic zero wiadomości ze opony zostały wysłane itp.
Po raz kolejny napisałem do nich e-mailze minął tydzień w którym moje zamówienie miało być realizowane i nic do mnie nie doszło na tego meila dostastałem taką oto wiadomość ,,Dzień dobry, otrzyma Pan osobnego e-maila o realizacji. Pana zamówienie jest realizowane z zagranicznego magazynu'' i co teraz o tym wszystkim myśleć?? Macie jakieś rady dla mnie bo nie ukrywam ze martwię sie o pieniadze które wpłaciłem. Sezon leci a ja opon jak nie miałem tak nie mam nie wspomnę juz okomentarzach o tej firmie które przeczytałem kilka tygodni po wpłaceniu kasy.
Licze na jakies wasze rady co robić
