Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
-
- teksciarz
- Posty: 158
- Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Odblaski pomarańczowe na goleniach, z tyłu czerwone na błotnikach. Obrysówki, jak to w amerykańcach- 5Watowe włókna w kierunkowskazach na stałe po włączeniu świateł.
- reddccrew
- teksciarz
- Posty: 141
- Rejestracja: ndz 02 lut 2014, 12:35
- Imię: Remek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Mam pytanie w jakim przedziale szukać moto z 2002 2003 roku? Bo rozumiem że te od 2002 są już po lifice? Powiedzmy zakres cenowy 13 -16 tys zł to już racjonalny ?
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
od 2002 wychodził vtec, a lift to chyba w 2006 robili dopiero.
- reddccrew
- teksciarz
- Posty: 141
- Rejestracja: ndz 02 lut 2014, 12:35
- Imię: Remek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
No tak Vtec szukam 2003 2002 rok 

- Add
- Posty: 9
- Rejestracja: czw 06 mar 2014, 23:03
- Imię: Adam
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Nie wiem czy pytanie dalej aktualne czy nie ale ja kupowałem 3 miechy temu rocznik 2004. Mieściłem sie w dolnym podanym przez ciebie przedziale.
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
czy warto dołożyć trochę pieniędzy i kupić VFR-ke po lifcie (od 2006) czy lepiej skupić się na jak najbardziej zadbanym egezmplarzu?
- ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
To zależy. Bo jeśli jest moto po lifcie i mechanicznie jest ok, a problemem jest optyka, z kolei dla Ciebie wygląd ma znaczenie poboczne to bierz po lifcie. Jeśli ma być to jednak moto po lifcie najtańszy z oferty i do którego trzeba coś dołożyć (i nie do końca wiadomo ile...) to bierz starego ale pewnego.Jeśli np. będzie Cię denerwowało tu obdrapanie tu jakiś brak naklejki, źle coś spasowane to bierz starszy rocznikowo ale zadbany.
Na prawdę system vtec nie jest aż tak uciążliwy, można się do niego przyzwyczaić
Na prawdę system vtec nie jest aż tak uciążliwy, można się do niego przyzwyczaić
- lukszy
- bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: pn 03 wrz 2012, 23:20
- Imię: Łukasz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Trochę odświeżę temat 
w moim vitku wyskoczyło kilka rzeczy.
1) napinacze łańcucha rozrządu i charakterystyczny kelkot/cykanie. Poruszałem to w poniższym temacie gdzie jest mój filmik, przebieg około 28K
viewtopic.php?f=51&t=18692&view=unread#unread
2) Zużyta uszczelka w pompie hamulcowej, klamka nie odbijała, temat poniżej
viewtopic.php?f=48&t=20158&view=unread#unread
I to byłoby na tyle z nieoczekiwanych usterek
Tylko jeździć 

w moim vitku wyskoczyło kilka rzeczy.
1) napinacze łańcucha rozrządu i charakterystyczny kelkot/cykanie. Poruszałem to w poniższym temacie gdzie jest mój filmik, przebieg około 28K
viewtopic.php?f=51&t=18692&view=unread#unread
2) Zużyta uszczelka w pompie hamulcowej, klamka nie odbijała, temat poniżej
viewtopic.php?f=48&t=20158&view=unread#unread
I to byłoby na tyle z nieoczekiwanych usterek


-
- teksciarz
- Posty: 163
- Rejestracja: pt 05 lip 2013, 15:38
- Imię: Marek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Dokładam to co kolega wyzej, u nie tez zapewniania byly wszystko super a po paru tys km wyszlo szydlo z worka i rozrzad do wymniany
ale jad ujechałem chociaż prawie 60tys
jest szansa ze przebieg prawdziwy
dodał bym jeszcze stan ukladu wydechowego(szczegolnie anglik!!) lubi sobie niestety pognic troche i miejscami ma przemuchy(a przynajmniej jak dla mnie to ciezko sie to rozbiera i sklada). No i moze jeszcze elektryka. wielkich awari nie bylo, raczej mala awaria powodujaca wrazenie wielkiej ale tez wkurzajaca sprawa
poza tym moto super! wygodne ladne przyjemne dla ucha i nie chce zmieniac na inne
chyba ze nowsze



dodał bym jeszcze stan ukladu wydechowego(szczegolnie anglik!!) lubi sobie niestety pognic troche i miejscami ma przemuchy(a przynajmniej jak dla mnie to ciezko sie to rozbiera i sklada). No i moze jeszcze elektryka. wielkich awari nie bylo, raczej mala awaria powodujaca wrazenie wielkiej ale tez wkurzajaca sprawa
poza tym moto super! wygodne ladne przyjemne dla ucha i nie chce zmieniac na inne

- SoH
- zadomowiony
- Posty: 64
- Rejestracja: wt 30 wrz 2014, 16:22
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Lublin/Świdnik
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Też mam klekotanie. Myślałem, że coś się poluzowało w wydechu. Podjechałem do PETER'a żeby ładowanie ogarnąć, a tu masz, rozrząd do roboty. Niespodzianka niemiła, ale moto przejechane ma 70tys, tak więc powiedzmy że rozrząd ma prawo być do wymiany.
Ponadto dodałbym, że bez miernika i ściągania prawej owiewki (żeby sprawdzić kostkę między altkiem a regulatorem) się nie obejdzie przy oględzinach.
Ponadto dodałbym, że bez miernika i ściągania prawej owiewki (żeby sprawdzić kostkę między altkiem a regulatorem) się nie obejdzie przy oględzinach.
VFR800 V-TEC ABS, rok 2006
FJR1300, rok 2006
FJR1300, rok 2006
- MarcinD
- pisarz
- Posty: 421
- Rejestracja: pt 28 sie 2015, 18:39
- Imię: Marcin
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PTU
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Mam takie pytania odnośnie wyglądu zewnetrznego..
1. W jakich rocznikach jakie były kolory felg? zauwazyłem na aukcjach czarne i srebrne
2. Naklejki z napisem VFR na bocznych owiewkach... od którego rocznika wychodziły takie "chromowane"?
3. Czy brak naklejki CBS/C-ABS na przednik błotniku oznacza że był malowany? widze że jedne sztuki mają te naklejni a inne nie
Jakeś jeszcze znaki szczególne mozna wyłapać w wyglądzie?
1. W jakich rocznikach jakie były kolory felg? zauwazyłem na aukcjach czarne i srebrne
2. Naklejki z napisem VFR na bocznych owiewkach... od którego rocznika wychodziły takie "chromowane"?
3. Czy brak naklejki CBS/C-ABS na przednik błotniku oznacza że był malowany? widze że jedne sztuki mają te naklejni a inne nie
Jakeś jeszcze znaki szczególne mozna wyłapać w wyglądzie?
hornet 600 PC36 > vfr800 vtec > vfr1200f 

- lukszy
- bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: pn 03 wrz 2012, 23:20
- Imię: Łukasz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
1. kolory VFR http://pkarwowski.pl/moto/kolory-vfr/MarcinD pisze:Mam takie pytania odnośnie wyglądu zewnetrznego..
1. W jakich rocznikach jakie były kolory felg? zauwazyłem na aukcjach czarne i srebrne
2. Naklejki z napisem VFR na bocznych owiewkach... od którego rocznika wychodziły takie "chromowane"?
3. Czy brak naklejki CBS/C-ABS na przednik błotniku oznacza że był malowany? widze że jedne sztuki mają te naklejni a inne nie
Jakeś jeszcze znaki szczególne mozna wyłapać w wyglądzie?
2. jak wyżej
3. być może tak, naklejki powinny być, jeśli jest wyposażony w abs itp

- Navikoma
- zadomowiony
- Posty: 59
- Rejestracja: pt 10 cze 2016, 15:08
- Imię: Grzesiek
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk/Kołobrzeg
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
ABS w interceptorach był opcjonalny. Nie ma tam napisu VFR. Świecą się przednie kierunkowskazy w czasie jazdy. Lampa świeci na płasko. Temp. podaje w F, przebieg w milach - ale to można łatwo zamienić.
- klosiewi
- klepacz
- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Tylne tez się powinny świecić, bo chyba ze masz przepalony drugi żarnik w żarówkach.
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: Poradnik - Jak kupić VFR800 Vtec
Tylne właśnie chyba nie, przednie świecą zamiast pozycyjnych, w kloszu nie ma miejsca na zwykłą żarówkę. Większość moto ma przednie kierunki z żarówkami dwuwłóknowymi, vfr, fjr, z tyłu za to są normalne (vfr wyjątek).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości