USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
- zaz
- zadomowiony
- Posty: 57
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 22:53
- Imię: zaz
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
a nie zastanawiało mnie to jakoś szczególnie, ale 10kg to tam różnicy nie ma trochę mniej no i wyrzucam CBS czyli sporo klamotów.
Mała zmiana tematu:
Wpadłem na ciekawy pomysł ponieważ wrzucam nieco inną felgę ciut szerszą do tyłu znalazłem możliwość ustawienia zbieżności kół tzn. tulejki mocowania silnika na ramie. Po lewej stronie. Wystarczy je zwęzić i dać odpowiednio grubą podkładkę po prawej. Szersza felga ma dystans więc bardziej ostaje a my wtedy wpuszczamy silnik bardziej w lewo w ramie motocykla. Mówię o feldze 6,5" szerokie, z oponą 190/200. Także ktoś kto twierdzi, że tego nie da się zrobić tak żeby to miało ręce i nogi, a takie wpisy widziałem, się myli. Oczywiście nie ma nic za darmo tzn. opona 190/200 i felga z auta to dość spory ciężar jednak występują alu ultralekkie różnych firm takie alu zakupiłem i powiem tak. Różnica 0,5kg miedzy oryginałem a tą z auta.
Trzeba pamiętać że wraz z silnikiem i wahaczem pójdzie w bok także amortyzator więc trzeba przespawać w bok jego mocowanie ale na to też jest pewien patent.
:] ... miłej lektury
Mała zmiana tematu:
Wpadłem na ciekawy pomysł ponieważ wrzucam nieco inną felgę ciut szerszą do tyłu znalazłem możliwość ustawienia zbieżności kół tzn. tulejki mocowania silnika na ramie. Po lewej stronie. Wystarczy je zwęzić i dać odpowiednio grubą podkładkę po prawej. Szersza felga ma dystans więc bardziej ostaje a my wtedy wpuszczamy silnik bardziej w lewo w ramie motocykla. Mówię o feldze 6,5" szerokie, z oponą 190/200. Także ktoś kto twierdzi, że tego nie da się zrobić tak żeby to miało ręce i nogi, a takie wpisy widziałem, się myli. Oczywiście nie ma nic za darmo tzn. opona 190/200 i felga z auta to dość spory ciężar jednak występują alu ultralekkie różnych firm takie alu zakupiłem i powiem tak. Różnica 0,5kg miedzy oryginałem a tą z auta.
Trzeba pamiętać że wraz z silnikiem i wahaczem pójdzie w bok także amortyzator więc trzeba przespawać w bok jego mocowanie ale na to też jest pewien patent.
:] ... miłej lektury
-
- zadomowiony
- Posty: 66
- Rejestracja: śr 05 sty 2011, 21:11
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czarna/Łańcut
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Jak idą postępy?
- zaz
- zadomowiony
- Posty: 57
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 22:53
- Imię: zaz
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Stoi sobie na kole od kawy zx9r teraz kilka innych rzeczy do ogarnięcia m.in ogon, kanapa, czacha, boki spasowanie i lekka przebudowa Idzie powoli bo wypłata raz w miesiącu a powinna taka sama być co tydzień to by moment poszło
-
- zadomowiony
- Posty: 66
- Rejestracja: śr 05 sty 2011, 21:11
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czarna/Łańcut
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Do wiosny daleko, powodzenia w modach
- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Też mi się nudzi w zimie. Na razie trwają przymiarki i kolekcjonowanie części Mi już się podoba!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Zawias od 929? clipony też?
- wydra
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: ndz 16 gru 2012, 09:28
- Imię: Mateusz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czeladź
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
przydało by się 6 tłoczków do tego
Była CBR F2 600
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
Była Yamaha Fazer FZ6
Był V-TEC '02 Sreberko
Był V-TEC '08 Szarówa
Była X-11 " Skuter"
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
hebel z 929/954 jest wg mnie lepszy niż w 800fi - waga motka mniejsza a i średnica tarcz większa
- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Tak, zestaw od 929. Na żywo wygląda dużo lepiej. Wydaje się też dużo solidniejszy od oryginału.
6 tłoczków - w zasadzie nie powinno być konieczności, ale jak wiadomo jeszcze żaden motocyklista nie powiedział: "fajne, ale przydałyby się mniejsze zaciski"
6 tłoczków - w zasadzie nie powinno być konieczności, ale jak wiadomo jeszcze żaden motocyklista nie powiedział: "fajne, ale przydałyby się mniejsze zaciski"
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
PTR a pompa hamulcowa od vfr da radę z tymi zaciskami ?
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
a co zrobiłeś z dualem?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Tak, wiem. Również obawiam się zbyt małej wydajności pompy hamulcowej. Lada dzień ją zaleję i sprawdzę jak się zachowuje. Bo prawdziwy test to chyba dopiero po poskładaniu wszystkiego w całość...
Co do duala - zostały tylko metalowe przewody przechodzące pod zbiornikiem (zaślepione, może kiedyś zatęsknię za oryginałem) oraz zawór pod siedzeniem. Z nożnej pompy wystarczy odpiąć jeden z przewodów idący do przodu i wykorzystując śrubę z przednich zacisków dokręcić wyłącznie przewód od tylnego zacisku. W przyszłości można jeszcze będzie mostkiem połączyć tłoczki. Tylny hebel stał się teraz dużo ostrzejszy
Co do duala - zostały tylko metalowe przewody przechodzące pod zbiornikiem (zaślepione, może kiedyś zatęsknię za oryginałem) oraz zawór pod siedzeniem. Z nożnej pompy wystarczy odpiąć jeden z przewodów idący do przodu i wykorzystując śrubę z przednich zacisków dokręcić wyłącznie przewód od tylnego zacisku. W przyszłości można jeszcze będzie mostkiem połączyć tłoczki. Tylny hebel stał się teraz dużo ostrzejszy
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Sprawdź, ale myślę, że bedziesz musiał kupić drugą pompę.
A poza tym to zajebista modyfikacja. Z jednej strony wygląda super a z drugiej wpłynie diametralnie na plus jeśli chodzi o jazdę. Pomyśl aby wsadzić też tylny amor od 929 - jest różnica w zachowaniu motocykla na drodze.
Kolejne moje pytanie- dolna półka współgra z ogranicznikami ? Bo w sumie nie pamiętam jak to jest w 929.
Widzę, że przednia felga jest od VFR a tarcze od 929, czy dobrze widzę że montowałeś to za pomocą dorabianej flanszy?
Pozdro
kiki
A poza tym to zajebista modyfikacja. Z jednej strony wygląda super a z drugiej wpłynie diametralnie na plus jeśli chodzi o jazdę. Pomyśl aby wsadzić też tylny amor od 929 - jest różnica w zachowaniu motocykla na drodze.
Kolejne moje pytanie- dolna półka współgra z ogranicznikami ? Bo w sumie nie pamiętam jak to jest w 929.
Widzę, że przednia felga jest od VFR a tarcze od 929, czy dobrze widzę że montowałeś to za pomocą dorabianej flanszy?
Pozdro
kiki
- PTR
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: wt 26 cze 2012, 17:52
- Imię: Piotr
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
Ograniczniki kompletnie nie pasują - trzeba zeszlifować i zrobić nowe w innym miejscu. Co ciekawe, jeżeli zrobi się to dobrze - działa nawet blokada kierownicy
Najważniejsze było dla mnie zachować oryginalną felgę, od cbr mi kompletnie nie pasuje. Po drobnej modyfikacji można użyć także ośki od vfr. Rzeczywiście tarcze będą zamontowane za pomocą flanszy. Jak to wyjdzie zobaczymy. Na szczęście wszystko ładnie się mieści.
Jak skończę i okażę się że działa, wrzucę parę zdjęć. Może komuś się przyda...
P.S. amor od 929 jest następny:)
Najważniejsze było dla mnie zachować oryginalną felgę, od cbr mi kompletnie nie pasuje. Po drobnej modyfikacji można użyć także ośki od vfr. Rzeczywiście tarcze będą zamontowane za pomocą flanszy. Jak to wyjdzie zobaczymy. Na szczęście wszystko ładnie się mieści.
Jak skończę i okażę się że działa, wrzucę parę zdjęć. Może komuś się przyda...
P.S. amor od 929 jest następny:)
Re: USD w VFR 800 Fi czyli zmiana zawiasu
ja do RC36I bym wpakował amor na tył od 929, ale po przygodzie z przodem USD Chwilowo zrezygnowałem z dłubania. A jak sam tył zmienie to chyba będzie kupa bo tył sportowy a przód... turystyczny heh. także tak czy siak bym musiał USD wpakować potem. Zobaczymy moze sie trafi okazyjnie coś prostego. A szkoda ze dopiero teraz wyszedł temat bo juz odeslalem przód... ale jakby był gotowy pomysł na upchanie felgi od VFR w USD od 929 to pewnie kupie same lagi z półkami i bede dłubał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości