Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
-
ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ivan » pt 05 lip 2013, 22:10
Groszek pisze:Przejście przez 6700 obr/min (czyli załaczenie V-teca) , zwłaszcza w motocyklach przed 2006r, odbywać się może z szarpnięciem bądź bez, zależy od różnych rzeczy, zazwyczaj od tego jak mocno odwinięta jest maneta, ale nie od regulacji.
Czy na pewno różni się sposób załączenia v-teca? A nie jest tak że inne są po prostu obr. przy załączaniu a inne przy odłączaniu, a wiec nie ma efektu ze vtec sie załącza i rozłącza przy mniej więcej stałych obr. 6700?
marek_w pisze:jakos widze ze dawno nic nie bylo pisane. macie jeszcze jakies pomysly propozycje? dokaldnie mam zamiar kupic jeszcze w tym albo w nastepnym sezonie vfr 800 vtec z najlepiej 2003r
Dużo jest już napisane, a sprawdzaj wszystko to co przy każdym moto.
-
marek_w
- teksciarz
- Posty: 163
- Rejestracja: pt 05 lip 2013, 15:38
- Imię: Marek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: marek_w » pt 05 lip 2013, 22:19
A jak jest z rocznikiem '02 gdzieś czytalem ze to pierwsze modele z vtec i był on troche wadliwy tzn. Ze zalaczal sie w różnych momentach.
-
ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ivan » pt 05 lip 2013, 22:27
Pierwszy raz słyszę żeby coś było zmieniane do 2006r (oprócz zewn szczegółów). A 2002 i 2003 z tego co kojarzę nie różnią się niczym, nawet kolorami.
-
Higga
- teksciarz
- Posty: 146
- Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
- Imię: Szczepan
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Higga » sob 06 lip 2013, 11:27
zalaczal sie przy nizszych obrotach, ale nie slyszalem, by byl wadliwy i wlaczal sie kiedy chcial
-
daniel85lysy
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: sob 02 lis 2013, 09:57
- Imię: Daniel
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: daniel85lysy » wt 05 lis 2013, 11:23
a tak zapytam z ciekawości, ciężko wogole dostać taki zadbany egzemplarz z ABS-em? lepiej sprowadzić coś z UK czy szukać krajowego?
-
Higga
- teksciarz
- Posty: 146
- Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
- Imię: Szczepan
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Higga » śr 06 lis 2013, 10:12
lepiej szukaj cos krajowego, z UK bedzie prawdopodobnie pordzewialy, moze i pognity (nie generalizujac oczywiscie) - najlepiej czaj tutaj na forum, badz na allegro, tak by bylo blisko jakiegos OWNERSA, ktory podjedzie i obada.
-
jagna
- klepacz
- Posty: 665
- Rejestracja: pn 15 lip 2013, 18:17
- Imię: Agnieszka
- województwo: śląskie
- Płeć: Kobieta
Post
autor: jagna » śr 06 lis 2013, 20:34
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że witek w dobrym stanie w UK kosztuje tyle samo co u nas, bo nawet tam to dość rzadki okaz na rynku wtórnym, więc radziłabym szukać na wyspach jak u nas będzie słabo i to przez znajomych a nie przez handlarzy - ja swój kupiłam w Londynie ale po doliczeniu transportu i rejestracji ceny były zbliżone do otomoto/allegro - kurs funta również ma niebagatelne znaczenie;).
Poza tym jak kupisz polski to problem świateł ci odpadnie.
Optymizm jest błogosławieństwem niedoinformowanych.
-
daniel85lysy
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: sob 02 lis 2013, 09:57
- Imię: Daniel
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: daniel85lysy » śr 06 lis 2013, 22:40
a z tymi światłami to taki wielki problem? no i z predkościomierzem? czy jest odrazu w km/h ?
-
jagna
- klepacz
- Posty: 665
- Rejestracja: pn 15 lip 2013, 18:17
- Imię: Agnieszka
- województwo: śląskie
- Płeć: Kobieta
Post
autor: jagna » czw 07 lis 2013, 09:48
Ze światłami problem to jest głównie dla reszty kierowców, mnie się super jeździ mając taki reflektor, ale czasem ktoś mi mrugnie długimi, znaczy im się nie podoba, znajomi, którzy jadą przede mną też czasem narzekają. Jak robiłam badania rejestracyjne to nie było większego problemu, bo pan pierwszy raz w życiu kobietę na moto widział, to mi wybaczył:)
Prędkościomierz można przestawiać mph na km/h bez problemu, domyślnie ustawione są mile, więc trzeba uważać czy się nie zresetował czasem
Optymizm jest błogosławieństwem niedoinformowanych.
-
daniel85lysy
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: sob 02 lis 2013, 09:57
- Imię: Daniel
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: daniel85lysy » czw 07 lis 2013, 11:18
yhym, no to fajnie, tylko czemu te VFR-ki takie drogie?:D
-
Marsel
- pisarz
- Posty: 418
- Rejestracja: sob 23 cze 2012, 14:51
- Imię: Marceli
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
Post
autor: Marsel » czw 07 lis 2013, 12:31
Z reguły jest tak, że jak dobre to i kosztuje
-
Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2088
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » czw 07 lis 2013, 16:15
Co do załączania się v-teca to jest poprawione po lifcie.
Co do ceny vitków, to za na prawde dobry model trzeba dać dobra kasę. Nikt nie sprzeda dobrego moto w normalnej cenie.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: ivan » czw 07 lis 2013, 18:51
Jeśli chodzi o anglika i zmianę km/mile to różnie bywa (w zależności od modelu). U mnie np. nie ma możliwości zmiany ale idzie się przyzwyczaić. A światła to namjniejszy problem. I chciałbym zdementować plotki o rdzy. W myśl zasady jak sie dba tak się ma. Ja mam angola i ani grama rdzy
-
KOWAL ziom
- bywalec
- Posty: 44
- Rejestracja: pn 23 kwie 2012, 23:43
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: KOWAL ziom » czw 12 gru 2013, 17:00
czy ktoś może opisać różnice między zwykłym v-tec a interceptorem? od strony mechanicznej i wizualnej. jakoś do tej pory nic nie udało mi się znaleźć... acz zapewne źle szukałem.
z góry dzięki
Krzyki krzepną w zastygłej perle, gdy on powstaje z bolesnego uśpienia...
-
figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Post
autor: figaro » czw 12 gru 2013, 19:42
KOWAL ziom pisze:czy ktoś może opisać różnice między zwykłym v-tec a interceptorem? od strony mechanicznej i wizualnej. jakoś do tej pory nic nie udało mi się znaleźć... acz zapewne źle szukałem.
z góry dzięki
Interceptor - to nazwa przyjęta dla modeli produkowanych na rynek amerykański.
Ze strony technicznej /użytkowej/ nie różni się niczym, wizualnie może mieć naklejki w innych kolorach oraz napisy "interceptor".
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości