
Piękny epicki comback.
Klasyka i wysmakowanie linii jaką prezentowały VFR na przestrzeni 24 lat, poczynając od modelu RC24 a kończąc na RC46.
Wreszcie motocykl ma wygląd, odzyskał przód oraz tył i nie wygląda już jak Dolly Patron.

Powraca symetria i proporcje motocykla.
Niedomiar mocy, to kwestia aspiracji i umiejętności. Iluż z nas wykorzystuje potencjał silnika w pełni / viewtopic.php?f=19&t=3477&hilit=ograniczyc+spalanie /.

Widocznie Honda stwierdziła, że 106HP najzupełniej wystarczy.
Brzydki, odrzucający, odrażający,...hmmm kwestia gustu /iluż z nas go ma?

Zlepek elementów, ktoś napisał. O ile wiem, Honda zawsze posiłkowała się tym sposobem budowy nowych konstrukcji. To po prostu obniża koszty. A recesja dotyka wszystkich /no, może z wyjątkiem polskiego rządu

Dzisiaj motocykle budują ...inżynierowie po szczegółowych konsultacjach z księgowymi /dla niewtajemniczonych chodzi o ...to czego nam brakuje

· podniesienie mocy /do ilu HP, szanowny kliencie

· wprowadzenie kół zębatych w rozrządzie /koszt, szanowny kliencie

· przednie zawieszenie USD /jw.

· większy zakres regulacji, wszystkiego co się da regulować /jw.

· tłumiki z boku, z góry, z dołu /jw, normy EU

· inny kolor, inna lampa, inne siedzenie, itd., itp...

mają głęboko w ...wydechu

Motocykl ma być przede wszystkim tani w produkcji, następnie ma się podobać jak najszerszej grupie odbiorców /awangarda kosztuje drogo, a szybko się nudzi/, nie może być zbyt bezawaryjny, ma jeździć, się nie psuć i dawać frajdę z jazdy /i nie tylko z dwójką z przodu

Ten motocykl ma wszystko, co najlepsze i najpiękniejsze było lub jest w VFRce

A może prawda leży gdzie indziej. Może tak szumnie zapowiadany, reklamowany i w końcu długo oczekiwany model, jakim był/jest VFR1200F po prostu ...słabo się sprzedaje. Może zaangażowanie techniczne włożone w ten model nie przynosi spodziewanych zysków i trzeba było pomyśleć nad innym rozwiązaniem

Gdybać będziemy jeszcze długo. Przyjdzie czas, że każdego /no może prawie

