A co po vfr???
- Stuwka
 - klepacz

 - Posty: 1399
 - Rejestracja: ndz 04 paź 2009, 01:14
 - Imię: Konrad
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Kęty
 - Kontakt:
 
Re: A co po vfr???
VFR 1200
			
									
									
						- 
				cooba1
 - teksciarz

 - Posty: 148
 - Rejestracja: sob 09 maja 2009, 17:34
 - Imię: Kuba
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Dahab
 
Re: A co po vfr???
Kupilem wczoraj Yamahe Super Tenere XTZ 750. Ale VFR nie sprzedaje. Nie mam serca
Zdrowko!
Kuba
			
									
									Zdrowko!
Kuba
Ludziom brak kultury zupełnie, wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos nadepnął mi na rekę!!!
						- 
				andreas
 - teksciarz

 - Posty: 158
 - Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
 - Imię: Andrzej
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
 
Re: A co po vfr???
Na nasze dziurawe drogi po zimie jak znalazł.Pozatym XTZ750 idzie na koło piknie  
			
									
									
						Re: A co po vfr???
DL 1000 poleca się po VFR 
plusy
- mocny
- wygodny
- dobry na nasze drogi
minusy
- nudny dla plecaczków
- charakterystyka V2 (jak kto woli)
- słabe hamulce
A co powiecie na FJR po VFR?
			
									
									
						plusy
- mocny
- wygodny
- dobry na nasze drogi
minusy
- nudny dla plecaczków
- charakterystyka V2 (jak kto woli)
- słabe hamulce
A co powiecie na FJR po VFR?
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
Re: A co po vfr???
Właśnie ja także rozglądam sie coraz częściej za takim podróżnym enduro co by można po szutrze posmigać,podoba mi się Afryka ale ceny moim zdaniem to przegięciecooba1 pisze:Kupilem wczoraj Yamahe Super Tenere XTZ 750. Ale VFR nie sprzedaje. Nie mam serca
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- PBWroc
 - pisarz

 - Posty: 249
 - Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
 - Imię: Paweł
 - województwo: dolnośląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: A co po vfr???
a mnie co jakiś czas dopada ten kierunek: http://otomoto.pl/show?id=M3348514 - Honda CBR 600 RR C-ABS
			
									
									Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
						Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
- 
				andreas
 - teksciarz

 - Posty: 158
 - Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
 - Imię: Andrzej
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
 
Re: A co po vfr???
Ja tam nie przesiądę się na 600 chyba,że jakaś bida by mnie przycisła.Chociaż chciałbym mieć drugie moto (nawet jadowitą 600) w garażu do "wygłupów"  
			
									
									
						- PBWroc
 - pisarz

 - Posty: 249
 - Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
 - Imię: Paweł
 - województwo: dolnośląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: A co po vfr???
Litra chcesz ??? zabierz do BIAŁEJ. Litra kupuje się wtedy jak na Poznaniu dojdzie się do 1,46andreas pisze:Ja tam nie przesiądę się na 600 chyba,że jakaś bida by mnie przycisła.
cytat z motormanii"
Na Torze Poznań trwa właśnie kolejny Speed Day. W przerwie pomiedzy sesjami, Barry znalazł prawdziwą perełkę: Kawasaki z 1991 roku, 400 ccm, 92 Km i 130 kg - średni czas okrążenia to 1:46... Jakieś pytania?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3040_o.jpg
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
						Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
- armen1pl
 - pisarz

 - Posty: 354
 - Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
 - Imię: Arek
 - województwo: mazowieckie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wyszków
 
Re: A co po vfr???
Powiem szczerze, że moim przypadku potencjał mocy jaki drzemie w vfr w ogóle nie jest przeze mnie wykorzystywany. myślę, że 50 koni to ma u mnie rentę 
			
									
									Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
						- kubatron2
 - klepacz

 - Posty: 1164
 - Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
 - Imię: jakub
 - województwo: małopolskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: rajsko/oświęcim
 
Re: A co po vfr???
armen1pl  cos mało wiarygodna ta twoja wypowiedz. 
 a ja to hyyyyyyyy xx fajny ale brzydka dupa i rozrząd fjr hyyyy to yamaha jak ja sie kolega na oczy pokarze 
 kawasaki zzr 1400 jest pierdolniecie ale trwałosc i wykonanie nadal niepowala.hayabongo silnik daje rady fajnie moc oddaje super hamulce ale jak na nia po trzezwemu patrze/czyli dupa dalej latam vfr moze sie za szybko nierozleci. 
			
									
									
						- PBWroc
 - pisarz

 - Posty: 249
 - Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
 - Imię: Paweł
 - województwo: dolnośląskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: A co po vfr???
Zmieniłem zdanie.
Skoro na http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/To ... K_1600_GT/ - BMW K 1600 GT - można mieć 3 czas w 8 edycji speed day, to jest nad czym myśleć.
Dla wszechobecnych miłośników i pasjonatów "jedynej drogi" - czyli bez LITRA nie ma jazdy na żółto zaznaczyłem, że na 600 ccm też się da
			
						Skoro na http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/To ... K_1600_GT/ - BMW K 1600 GT - można mieć 3 czas w 8 edycji speed day, to jest nad czym myśleć.
Dla wszechobecnych miłośników i pasjonatów "jedynej drogi" - czyli bez LITRA nie ma jazdy na żółto zaznaczyłem, że na 600 ccm też się da
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
						Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
Re: A co po vfr???
Pamiętajmy że Tor to nie tylko prosta 
			
									
									Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- G O F E R
 - pisarz

 - Posty: 342
 - Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
 - Imię: Rafał
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Kontakt:
 
Re: A co po vfr???
Ja też po ponad 7- letniej miłości z VFR, myslę WTF now?
Fyfyryfy zjechałem już większość Europy, a teraz coraz częściej ciągnie mnie na latanie torowe.
Dl- nuda
1200- jeszcze za drogi dla mnie
- Kawasraki Z1000SX- ok, ale nie dość że drogi to jeszcze marka na "K"
- 1000RR- na torze przyniesie mi mniej progresu niż 600tka.
Najtrafniej pasuje mi na tą chwilę 600RR, ale bez ABS i latać na SD do Poznania. Bez ABS, bo wymiana na oploty to kosmos cena.
			
									
									
						Fyfyryfy zjechałem już większość Europy, a teraz coraz częściej ciągnie mnie na latanie torowe.
Dl- nuda
1200- jeszcze za drogi dla mnie
- Kawasraki Z1000SX- ok, ale nie dość że drogi to jeszcze marka na "K"
- 1000RR- na torze przyniesie mi mniej progresu niż 600tka.
Najtrafniej pasuje mi na tą chwilę 600RR, ale bez ABS i latać na SD do Poznania. Bez ABS, bo wymiana na oploty to kosmos cena.
- figaro
 - ostry klepacz

 - Posty: 2639
 - Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
 - Imię: Tomasz
 - województwo: pomorskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
 
Re: A co po vfr???
Africa Twin lub Triumph Tiger 800  
			
									
									Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
						- Buła
 - klepacz

 - Posty: 1747
 - Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
 - Imię: Marcin
 - województwo: świętokrzyskie
 - Płeć: Mężczyzna
 - Lokalizacja: Suchedniów
 - Kontakt:
 
Re: A co po vfr???
I to jest to tylko ceny kosmicznefigaro pisze:Africa Twin
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej 
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
						1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości
