potrzebna wtyczka do regulatora
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
potrzebna wtyczka do regulatora
WITAM, zakupiłem regulator Ducati Energia do mojej hondzi. Wcześniej ktoś zamontował w niej jakieś badziewie z którego wychodzą kabelki i są spięte na popularne wsuwki. No i teraz mam problemik - skąd wsiąść wtyczkę pasująca do mojego nowego reglera?? pomóżcie
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
-
- teksciarz
- Posty: 128
- Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
mobiand, Już śpieszę z odpowiedzią na nurtujące Twoja osobę zagadnienie bo inne osoby na 4um jeszcze chyba opijają nowy rok:mrgreen:
Nie ma jako takiej kostki dostępnej w sprzedaży ewentualnie z jakiejś używanej instalacji ale sądzę że lepiej zrobić to tak jak podam poniżej
Cała sprawa opiera się na tym że Musiałbyś dorobić sobie kable razem z końcówkami na własną rękę, czyli z tego co pamiętam 2 przewody do aku i masy motocykla uzbroić w szerokie końcówki żeńskie takie jak na przykład są w kostkach do reflektorów samochodowych z lampami H4 a pozostałe 3 końcówki od alternatora uzbroić w nieco cieńsze konektory (tak brzmi fachowa nazwa tego ustrojstwa
) również typu żeńskiego bodajże mają szerokość 6,4 mm - WAŻNA sprawa jest taka że te 3 kabelki od altka można podłączyć w dowolny sposób do regulatora zamiennie ze sobą i nic się nie stanie( w oryginale mają wszystkie 3 nawet takie samo oznaczenie kolorystyczne)
Wszystko nabędziesz w sklepie z art elektrycznymi/elektronicznymi ewentualnie Jakbyś miał problem z tymi większymi konektorami to w sklepie motoryzacyjnym sprzedają często kostki do lamp w których osobno do złożenia są kostka i końcówki- kostkę zostawiasz a konektorki wykorzystujesz do swojej instalacji
Dodatkowo jeśli Ci się chce Możesz wymienić na całej długości te kable dla większej pewności gdyż z wiekiem potrafią stracić swoje właściwości przewodzące co zwiększa ryzyko spalenia regulatora.
Noworoczne wypracowanie napisałem, człowiek po długim niepisaniu ma ochotę się wypisać trochę
Jakbyś Miał jeszcze jakieś pytania Pytaj i napisz co Ci z tego wyszło pozdro i do siego!
Nie ma jako takiej kostki dostępnej w sprzedaży ewentualnie z jakiejś używanej instalacji ale sądzę że lepiej zrobić to tak jak podam poniżej
Cała sprawa opiera się na tym że Musiałbyś dorobić sobie kable razem z końcówkami na własną rękę, czyli z tego co pamiętam 2 przewody do aku i masy motocykla uzbroić w szerokie końcówki żeńskie takie jak na przykład są w kostkach do reflektorów samochodowych z lampami H4 a pozostałe 3 końcówki od alternatora uzbroić w nieco cieńsze konektory (tak brzmi fachowa nazwa tego ustrojstwa

Wszystko nabędziesz w sklepie z art elektrycznymi/elektronicznymi ewentualnie Jakbyś miał problem z tymi większymi konektorami to w sklepie motoryzacyjnym sprzedają często kostki do lamp w których osobno do złożenia są kostka i końcówki- kostkę zostawiasz a konektorki wykorzystujesz do swojej instalacji
Dodatkowo jeśli Ci się chce Możesz wymienić na całej długości te kable dla większej pewności gdyż z wiekiem potrafią stracić swoje właściwości przewodzące co zwiększa ryzyko spalenia regulatora.
Noworoczne wypracowanie napisałem, człowiek po długim niepisaniu ma ochotę się wypisać trochę

Jakbyś Miał jeszcze jakieś pytania Pytaj i napisz co Ci z tego wyszło pozdro i do siego!
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
i tak tez bede musial uczynic (jak tylko rece przestana mi sie trzasc po sylwestrze).
W sumie spodziewalem sie takiej odpowiedzi choc gdzies tam mialem malutka iskierke nadziei ze znajdzie sie ktos kto napisze "mam akurat taka kostke i jest mi niepotrzebna wiec juz ci ja wysylam"hehe
[ Dodano: |2 Sty 2011|, o 13:18 ]
i jeszcze jedno pytanie. Te dwa szerokie do masy i do aku - ktory jest ktory tzn, lewy do masy czy odwrotnie?? (patrzac na wtyczke trzymajac regler uzebrowaniem do gory
)
W sumie spodziewalem sie takiej odpowiedzi choc gdzies tam mialem malutka iskierke nadziei ze znajdzie sie ktos kto napisze "mam akurat taka kostke i jest mi niepotrzebna wiec juz ci ja wysylam"hehe
[ Dodano: |2 Sty 2011|, o 13:18 ]
i jeszcze jedno pytanie. Te dwa szerokie do masy i do aku - ktory jest ktory tzn, lewy do masy czy odwrotnie?? (patrzac na wtyczke trzymajac regler uzebrowaniem do gory

była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
-
- teksciarz
- Posty: 128
- Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
z tego co obejrzałem w swojej to patrząc na regler z góry tak jak jest przykręcony do ramy to plus jest na dole a minus u góry czyli w przełożeniu na to jak jest w poziomie lewy plus a na prawo minus-użebrowanie w górze
jakbys miał wątpliwości to zawsze można przemierzyć regulator miernikiem gdzieś było opisane na forum żeby z tym gafy nie zrobić

jakbys miał wątpliwości to zawsze można przemierzyć regulator miernikiem gdzieś było opisane na forum żeby z tym gafy nie zrobić

- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
a wiec tak.......................
regler wymieniony. Po odpaleniu przy 5000obr mam ladowanie okolo 14,5V. Przy wlączonych światlach i pracujacym wentylatorze ladowanie spada do okolo 13,2V. Mysle ze to prawidlowe ladowanie??
była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
- mobiand
- teksciarz
- Posty: 166
- Rejestracja: sob 15 maja 2010, 23:37
- Imię: Andrzej
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sulęcin
- Kontakt:
przyjrzalem sie akumulatorowi, po dwoch stronach jest wklesniety. Nie wiem co to oznacza, ale w piatek pozycze od kumpla drugie aku (sprawne na 100%) i trza sprawdzic. Kostka przekaznika (ta przy aku) sprawdzona, i przy kablu czerwono bialym czyli tym z reglera jak sadze jest wtyczka lekko nadtopiona, styki juz wyczyszczone i sprawdzone wiec pozostaje sprawdzic aku 

była VFR 750f rc36II 1996 a jest 1100xx, WFM M06 1962, WSK125 1979, Jawa 50
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: potrzebna wtyczka do regulatora
Cześć, czy komuś udało się nabyć nową wtyczkę?
gdzie szukać takiej jak jest oryginalnie?
gdzie szukać takiej jak jest oryginalnie?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
- Posty: 10
- Rejestracja: pn 16 paź 2017, 17:41
- Imię: Adrian
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Ostrowiec
Re: potrzebna wtyczka do regulatora
Jak rozmawiałem z Gywerem to wspominał że ma oryginały po 50 zł. Dzwoń może Ci odsprzeda 503 038 126.
- Zając
- klepacz
- Posty: 1018
- Rejestracja: sob 06 sie 2011, 15:10
- Imię: Dariusz
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Hanna
Re: potrzebna wtyczka do regulatora
Ja bym to po lutował i miał spokój. Samemu zarabiać końcówki w kostce może doprowadzić do przepalenia w konsekwencji do zwarcia i uszkodzenia regera czy altka. Ja mam polutowne przewody i nawet po dobrej przejażdżce w miejscach lutowania przewody chłodne a kostka chociaż oryginalna zawsze była gorąca.
LWL 74HN
- belkot
- klepacz
- Posty: 749
- Rejestracja: ndz 28 kwie 2013, 16:51
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Re: potrzebna wtyczka do regulatora
kumpel mial 3 nowe wtyczki na sprzedaz. Nie wiem czy aktualne. W jego imieniu dalem ogloszenie w gieldzie
-
- teksciarz
- Posty: 189
- Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
- Imię: KAMIL
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: BYTOM
Re: potrzebna wtyczka do regulatora
Potwierdzam , do tego porządnie zaizolować i żadna pogoda nie straszna . No i spokój na lataZając pisze: ↑wt 30 sty 2018, 07:34Ja bym to po lutował i miał spokój. Samemu zarabiać końcówki w kostce może doprowadzić do przepalenia w konsekwencji do zwarcia i uszkodzenia regera czy altka. Ja mam polutowne przewody i nawet po dobrej przejażdżce w miejscach lutowania przewody chłodne a kostka chociaż oryginalna zawsze była gorąca.

-
- bywalec
- Posty: 28
- Rejestracja: pn 08 cze 2015, 19:42
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: potrzebna wtyczka do regulatora
Komu alternator miły niech lutuje przewody. Wtyczki się robią z czasem luźne zaczynają się grzać a potem już z górki do zwarcia. Miałem taką przygodę po 3 miesiącach od montażu nowego altka w warsztacie i zażyczyłem sobie wtyczkę. Niespodzianka spotkała mnie w Rumunii - dym z motocykla, przepalona izolacja przewodów przy wtyczce i doszło do zwarcia, altek padł w drodze powrotnej do domu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości