Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Regulacja Wtryskiwaczy Anielska Instrukcja V-Tec
Przymierzam się do regulacji Wtrysku w V-Tecu W zaznaczonych miejscach na wężykach 1,2,3,4 zdejmujemy i zastępujemy Przewodami z urządzenia .
Później zaślepiamy otwór i regulujemy śrubkami w zaznaczonym Polu na czerwono . Stosując się do 4 Cylindra i tej śrubki pod żadnym pozorem nie ruszamy .
Oczywiście czynność przeprowadza się na rozgrzanym silniku przy obr. ok 3000obr/min
Proszę o ewentualną korektę lub sugestie ..
Później zaślepiamy otwór i regulujemy śrubkami w zaznaczonym Polu na czerwono . Stosując się do 4 Cylindra i tej śrubki pod żadnym pozorem nie ruszamy .
Oczywiście czynność przeprowadza się na rozgrzanym silniku przy obr. ok 3000obr/min
Proszę o ewentualną korektę lub sugestie ..
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Damo 88, po pierwsze nie pasują mi te 3000 RPM-takie regulacje przeprowadza się na bigu jałowym zazwyczaj ale może w vitku jest inaczej...
po drugie: w poprzednim modelu robiąc synchonizację zaworów rozruchowych (tak to jest sformułowane) powinno sie ustawić jeden gar tak jak wzorcowy, nastepny o 10mmHg niżej a jeszcze inny (mniejsza o kolejność-nie pamiętam) o 20mmHg...
10mmHg=0,013bar - masz taki dokładny wakuometr...?
Chyba że źle kombinuję-jesli tak to proszę o korektę
po drugie: w poprzednim modelu robiąc synchonizację zaworów rozruchowych (tak to jest sformułowane) powinno sie ustawić jeden gar tak jak wzorcowy, nastepny o 10mmHg niżej a jeszcze inny (mniejsza o kolejność-nie pamiętam) o 20mmHg...
10mmHg=0,013bar - masz taki dokładny wakuometr...?
Chyba że źle kombinuję-jesli tak to proszę o korektę
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
olo Jednak obroty powinny być 1200+-100 RPM oczywiście bieg jałowy i ustawiam wszystkie wzorując się na 4 cylindrze . Możesz podać jakieś źródło z chęciom poczytam o zmniejszaniu ciśnienia o 10mm Hg , 20mm Hg .. w odpowiedniej kolejności na każdym cylindrze .
Oczywiście że nie mam tak dokładnego Wakuometra
Oczywiście że nie mam tak dokładnego Wakuometra
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Masz na myśli ''4'' czyli pierwszy ''1'' w oznaczeniu na pokrywie bo Wzorcem jest ''4'' cylinder i jego nie ruszamy .
I jeszcze jedno Reguluję 3 cylindry dlaczego zmniejszam podciśnienie o 20mm Hg , 10mmHg tylko w dwóch cylindrach a co z jeszcze jednym Dlaczego się go omija
I jeszcze jedno Reguluję 3 cylindry dlaczego zmniejszam podciśnienie o 20mm Hg , 10mmHg tylko w dwóch cylindrach a co z jeszcze jednym Dlaczego się go omija
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
z tego co pamietam to w 800FI ustawiało sie na rózne podcisnienia ale w V-tec to juz wszystko szło pod jedno kopyto - dziś wieczorem sprawdze i dokładnie dam znac
[ Dodano: |16 Gru 2010|, o 08:31 ]
viewtopic.php?t=4747&postdays=0&postorder=asc&start=0 tu jest dokładny opis do 800FI
[ Dodano: |16 Gru 2010|, o 08:31 ]
viewtopic.php?t=4747&postdays=0&postorder=asc&start=0 tu jest dokładny opis do 800FI
- eater
- pisarz
- Posty: 326
- Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
- Kontakt:
Myślę, że warto jeszcze zerknąć tutaj: Synchronizacja przepustnic
Temat po angielsku, znalazłem go ze strony Carbtune.
"Starter valves" - z jednej strony zapewniają nam bieg jałowy, ale jednocześnie pełnią rolę ssania / podwyższonego biegu jałowego.
I jest to jedyne miejsce, gdzie można zsynchronizować przepustnice / podciśnienie.
Temat po angielsku, znalazłem go ze strony Carbtune.
"Starter valves" - z jednej strony zapewniają nam bieg jałowy, ale jednocześnie pełnią rolę ssania / podwyższonego biegu jałowego.
I jest to jedyne miejsce, gdzie można zsynchronizować przepustnice / podciśnienie.
Terror Mechanicznej Pomarańczy!
Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj!
Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj!
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości