Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
			
		
		
			- 
				
								SADO							
- teksciarz
  
- Posty: 197
- Rejestracja: pn 18 sty 2010, 23:27
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-WA
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SADO » pn 18 sty 2010, 23:48
			
			
			
			
			Witam wszystkich 
 
 
Mam pytanko w sprawie VFR 800, które dla niektórych może wydać się śmieszne, no ale cóż - nie każdy się na tym zna, a do tego stworzono forum  

  Wszędzie podają, że od 98 r zasilane są wtryskiem paliwa, ale oglądając oferty sprzedaży na większości zdjęć w przedziale 1998-2001 widać dźwignę ssania na kierownicy, więc jak to jest??
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Wojtek86							
- klepacz
  
- Posty: 724
- Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
- Imię: Wojtek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Wojtek86 » pn 18 sty 2010, 23:53
			
			
			
			
			Z tego co wiem ssanie w VFR800 zwiększa obroty biegu jałowego.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								SADO							
- teksciarz
  
- Posty: 197
- Rejestracja: pn 18 sty 2010, 23:27
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-WA
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SADO » wt 19 sty 2010, 00:05
			
			
			
			
			Zgadza się, ssanie zwiększa obroty biegu jałowego (większa dawka paliwa) - znam zasadę działania ssania, ale wydaje mi się że ssanie jest przy zasilaniu gaźnikami, a przy wtrysku steruje tym komputer i żadna dźwignia ssania nie występuje. Tak jak w samochodach, ale może się mylę?? Dlatego zadałem takie pytanie.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Gacol							
- klepacz
  
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gacol » wt 19 sty 2010, 00:09
			
			
			
			
			Jest po prostu mechaniczne ssanie.nie ma gażników.chyba w póżniejszych VFR było dopiero elektroiczne
			
									
									VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dctor							
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz 16 mar 2008, 18:58
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Janów Lubelski
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dctor » wt 19 sty 2010, 00:29
			
			
			
			
			W VFR800 '98-'01 "ssanie" zwiększa obroty jalowe nie poprzez wzbogacenie mieszanki, tylko przez mechaniczne uniesienie przepustnic czyli tak jak niewielki ruch manetka gazu.
			
									
									Vive valeque
DCtor
VFR8
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mrf							
- Łopata
- Posty: 2917
- Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
- Imię: Michał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mrf » wt 19 sty 2010, 00:48
			
			
			
			
			W  kazdej 800 masz wtrysk i dopiero od 2000 roku chyba ssanie bylo sterowane elektryka. W 98-99 masz manualne poprzez dzwignie
			
									
									A Rh POSITIVE
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								michał RC 46							
- pisarz
  
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: michał RC 46 » wt 19 sty 2010, 09:09
			
			
			
			
			Potwierdzam w modelu na 2000 r. nie mam ssania na kierownicy.
			
									
									Czerwone najszybsze !
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								SADO							
- teksciarz
  
- Posty: 197
- Rejestracja: pn 18 sty 2010, 23:27
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-WA
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SADO » wt 19 sty 2010, 10:28
			
			
			
			
			Dzięki wszystkim za wyjaśnienie  

WSK 125 > CZ 350 > Yamaha XJ 600 > VFR 800, Junak i WFM 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości