Co kupić Pilot Road 2 czy Pilot Power 2ct?

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Co kupić Pilot Road 2 czy Pilot Power 2ct?

Post autor: Szozdul » ndz 28 cze 2009, 22:35

Witam,
Jak w temacie mam dylemat, czy kupić kolejny raz Pilot Road 2 czy zmienić na sportowe Pilot Power 2 ct,
jeżdżę jak wszyscy czasem szybciej czasem wolniej :) Nigdy nie jeździłem na sportowej oponce i jestem ciekaw różnicy, tylko czy warto, przebieg będzie na pewno 2 razy mniejszy...

Awatar użytkownika
Kriston
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: sob 12 kwie 2008, 16:44
Imię: Krzysztof
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kriston » pn 29 cze 2009, 07:10

Różnica między szosową a sportową jest b.duża ,a z tym przebiegiem opony to troch przesadzasz i powinieneś na powerze cały sezon pośmigać





P.S jak kupujesz nowy komplet to nie myślałeś żeby kupić power one ? :razz:
"Najgorszą rzeczą w życiu jest zmarnowany talent i potencjał"

Awatar użytkownika
dragoo
klepacz
klepacz
Posty: 643
Rejestracja: wt 14 paź 2008, 12:32
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: dragoo » pn 29 cze 2009, 13:12

A czy sportowe oponki nie łapia przypadkiem optymalnej temperatury pracy przy wyższych prędkościach ? jak to z nimi jest jezeli chodzi o grzanie ?

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 29 cze 2009, 13:49

dragoo pisze:A czy sportowe oponki nie łapia przypadkiem optymalnej temperatury pracy przy wyższych prędkościach ? jak to z nimi jest jezeli chodzi o grzanie ?
Typowo sportowe - tak. Takie typu Supercorsa.

Ale Pilot Power 2CT, czy Diablo Corsa III, temp. roboczą łapią w mig.

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » pn 29 cze 2009, 13:54

Rinas a Tobie na ile starczają te diablo corsy?

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 29 cze 2009, 14:36

Mam drugi komplet, oba używki.

Wcześniejsze to były jeszcze Diablo Corsa (1-składnikowe), trochę już miały naśmigane, a ja na nich przejechałem w zeszłym sezonie ok. 8 tysi i musiałem kupić drugie, bo mi się tył przedziurawił :| A że i przód też nie był młody i powabny, to komplet kupiłem.

Na obecnym komplecie Diablo Corsa III (to już kilku-składnikowe) przejechałem jakieś 7 kafli, a jak kupiłem to już na środku miały troche bieżnika ztarte. No a co do przyczepności, to na Lublinie sam widziałeś - sam byłem w szoku, że opona aż tak może trzymać.

P.S.
Ale jak kiedyś już pisałem - na co dzień strasznie usztywniają moto, co jest jednak minusem, bo komfort jazdy jest dużo mniejszy niż na sport-turystycznych :/ Opony sportowe mniej tłumią nierówności, na rzecz lepszej przyczepności. A D C III, wg oznaczeń producenta, jest oponą Hyper Sport - czyli już oponą typowo sportową, potem jest już tylko Supercorsa - wyścigowa z homologacją i Supercorsa Pro - już bez homologacji.

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » pn 29 cze 2009, 14:44

Kup sobie Angel'a :)
http://allegro.pl/item672616887_pirelli ... _2009.html

Albo Diablo Rosso, są podobno bardziej komfortowe niż Corsy:
http://allegro.pl/item649970243_pirelli ... _nowe.html

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » pn 29 cze 2009, 15:06

Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki :) Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct

katan
teksciarz
teksciarz
Posty: 169
Rejestracja: wt 16 wrz 2008, 15:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Bemowo
Kontakt:

Post autor: katan » pn 29 cze 2009, 16:15

Szozdul pisze:Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki :) Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback 8) )

Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy 8)

Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi :biggrin

Polecam bardzo te gumy.

Zdro!
Tomek
katan, po prostu katan..

Celem jest droga

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » pn 29 cze 2009, 16:23

katan pisze:
Szozdul pisze:Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki :) Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback 8) )

Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy 8)

Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi :biggrin

Polecam bardzo te gumy.

Zdro!
Tomek
To chyba sie skusze :D

Awatar użytkownika
scibor
pisarz
pisarz
Posty: 359
Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
Imię: Patryk
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie

Post autor: scibor » ndz 13 gru 2009, 13:30

Podepne sie pod temat bo mam dylemat. Przyjrzalem sie Heldze na kolanach i stwierdzam, ze mam opony Michelin Pilot Road 2 2CT. No ale... no bo na boku opony jest napisane Pilot Road 2, a na krawedzi tej sluzacej do zamykania opony, czyli tej z bieznikiem, jest jeszcze 2CT. No to jakie ja w koncu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT? Nawiasem mowiac obie jak nowki, przod 5107 tyl 4307.

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » ndz 13 gru 2009, 13:35

to pewnie masz pilot road 2CT :smile:

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 13 gru 2009, 15:45

scibor pisze:No to jakie ja w końcu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT?
2 CT
też tak mam, zresztą wiele tak właśnie wygląda opon z tego typu
Ostatnio zmieniony ndz 13 gru 2009, 16:24 przez Art, łącznie zmieniany 1 raz.
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2089
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » ndz 13 gru 2009, 16:42

Gienio pisze:to pewnie masz pilot road 2CT :smile:
Zgadzam się. Mam takie same :mrgreen:
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Kolega_PL
pisarz
pisarz
Posty: 466
Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
Imię: Adam
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: Kolega_PL » ndz 13 gru 2009, 18:30

scibor pisze:Podepne sie pod temat bo mam dylemat. Przyjrzalem sie Heldze na kolanach i stwierdzam, ze mam opony Michelin Pilot Road 2 2CT. No ale... no bo na boku opony jest napisane Pilot Road 2, a na krawedzi tej sluzacej do zamykania opony, czyli tej z bieznikiem, jest jeszcze 2CT. No to jakie ja w koncu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT? Nawiasem mowiac obie jak nowki, przod 5107 tyl 4307.
Czyli masz opony z 2007 roku przód z 51 tygodnia 2007 roku a tył z 43 tygodnia 2007 roku. Opony zajebiste, ale z praktyki to Ci powiem za jakiś czas bo u mnie ostatnio poniżej 0 stopni więc nie ryzykuje (rydzykuje). Pozdrawiam i do spotkania na szosie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości