Co kupić Pilot Road 2 czy Pilot Power 2ct?
- Szozdul
- pisarz
- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Co kupić Pilot Road 2 czy Pilot Power 2ct?
Witam,
Jak w temacie mam dylemat, czy kupić kolejny raz Pilot Road 2 czy zmienić na sportowe Pilot Power 2 ct,
jeżdżę jak wszyscy czasem szybciej czasem wolniej Nigdy nie jeździłem na sportowej oponce i jestem ciekaw różnicy, tylko czy warto, przebieg będzie na pewno 2 razy mniejszy...
Jak w temacie mam dylemat, czy kupić kolejny raz Pilot Road 2 czy zmienić na sportowe Pilot Power 2 ct,
jeżdżę jak wszyscy czasem szybciej czasem wolniej Nigdy nie jeździłem na sportowej oponce i jestem ciekaw różnicy, tylko czy warto, przebieg będzie na pewno 2 razy mniejszy...
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
Mam drugi komplet, oba używki.
Wcześniejsze to były jeszcze Diablo Corsa (1-składnikowe), trochę już miały naśmigane, a ja na nich przejechałem w zeszłym sezonie ok. 8 tysi i musiałem kupić drugie, bo mi się tył przedziurawił A że i przód też nie był młody i powabny, to komplet kupiłem.
Na obecnym komplecie Diablo Corsa III (to już kilku-składnikowe) przejechałem jakieś 7 kafli, a jak kupiłem to już na środku miały troche bieżnika ztarte. No a co do przyczepności, to na Lublinie sam widziałeś - sam byłem w szoku, że opona aż tak może trzymać.
P.S.
Ale jak kiedyś już pisałem - na co dzień strasznie usztywniają moto, co jest jednak minusem, bo komfort jazdy jest dużo mniejszy niż na sport-turystycznych Opony sportowe mniej tłumią nierówności, na rzecz lepszej przyczepności. A D C III, wg oznaczeń producenta, jest oponą Hyper Sport - czyli już oponą typowo sportową, potem jest już tylko Supercorsa - wyścigowa z homologacją i Supercorsa Pro - już bez homologacji.
Wcześniejsze to były jeszcze Diablo Corsa (1-składnikowe), trochę już miały naśmigane, a ja na nich przejechałem w zeszłym sezonie ok. 8 tysi i musiałem kupić drugie, bo mi się tył przedziurawił A że i przód też nie był młody i powabny, to komplet kupiłem.
Na obecnym komplecie Diablo Corsa III (to już kilku-składnikowe) przejechałem jakieś 7 kafli, a jak kupiłem to już na środku miały troche bieżnika ztarte. No a co do przyczepności, to na Lublinie sam widziałeś - sam byłem w szoku, że opona aż tak może trzymać.
P.S.
Ale jak kiedyś już pisałem - na co dzień strasznie usztywniają moto, co jest jednak minusem, bo komfort jazdy jest dużo mniejszy niż na sport-turystycznych Opony sportowe mniej tłumią nierówności, na rzecz lepszej przyczepności. A D C III, wg oznaczeń producenta, jest oponą Hyper Sport - czyli już oponą typowo sportową, potem jest już tylko Supercorsa - wyścigowa z homologacją i Supercorsa Pro - już bez homologacji.
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
Kup sobie Angel'a
http://allegro.pl/item672616887_pirelli ... _2009.html
Albo Diablo Rosso, są podobno bardziej komfortowe niż Corsy:
http://allegro.pl/item649970243_pirelli ... _nowe.html
http://allegro.pl/item672616887_pirelli ... _2009.html
Albo Diablo Rosso, są podobno bardziej komfortowe niż Corsy:
http://allegro.pl/item649970243_pirelli ... _nowe.html
-
- teksciarz
- Posty: 169
- Rejestracja: wt 16 wrz 2008, 15:06
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: W-wa Bemowo
- Kontakt:
Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback )Szozdul pisze:Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy
Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi
Polecam bardzo te gumy.
Zdro!
Tomek
katan, po prostu katan..
Celem jest droga
Celem jest droga
- Szozdul
- pisarz
- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
To chyba sie skuszekatan pisze:Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback )Szozdul pisze:Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy
Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi
Polecam bardzo te gumy.
Zdro!
Tomek
- scibor
- pisarz
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz 29 lis 2009, 14:25
- Imię: Patryk
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorowo Ilaweckie
Podepne sie pod temat bo mam dylemat. Przyjrzalem sie Heldze na kolanach i stwierdzam, ze mam opony Michelin Pilot Road 2 2CT. No ale... no bo na boku opony jest napisane Pilot Road 2, a na krawedzi tej sluzacej do zamykania opony, czyli tej z bieznikiem, jest jeszcze 2CT. No to jakie ja w koncu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT? Nawiasem mowiac obie jak nowki, przod 5107 tyl 4307.
- Art
- klepacz
- Posty: 768
- Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
2 CTscibor pisze:No to jakie ja w końcu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT?
też tak mam, zresztą wiele tak właśnie wygląda opon z tego typu
Ostatnio zmieniony ndz 13 gru 2009, 16:24 przez Art, łącznie zmieniany 1 raz.
Beyond the Grabówek sky
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Czyli masz opony z 2007 roku przód z 51 tygodnia 2007 roku a tył z 43 tygodnia 2007 roku. Opony zajebiste, ale z praktyki to Ci powiem za jakiś czas bo u mnie ostatnio poniżej 0 stopni więc nie ryzykuje (rydzykuje). Pozdrawiam i do spotkania na szosie.scibor pisze:Podepne sie pod temat bo mam dylemat. Przyjrzalem sie Heldze na kolanach i stwierdzam, ze mam opony Michelin Pilot Road 2 2CT. No ale... no bo na boku opony jest napisane Pilot Road 2, a na krawedzi tej sluzacej do zamykania opony, czyli tej z bieznikiem, jest jeszcze 2CT. No to jakie ja w koncu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT? Nawiasem mowiac obie jak nowki, przod 5107 tyl 4307.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości