zmiana moto na BLADEGO kilka pytań:))

Wszelkie problemy nie związane z mechaniką.
Awatar użytkownika
THOR
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: sob 22 wrz 2007, 11:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KATOWICE

zmiana moto na BLADEGO kilka pytań:))

Post autor: THOR » czw 04 cze 2009, 19:27

Sprzedaje chyba moją VFR:( i zastanawiam się nad cbr 929 RR, tylko nurtuje mnie to że często latam z plecaczkiem i nie wiem jaka jest pozycja na BLADYM z tyłu a po przejechaniu 100km nie chciałbym dostać od razu w łeb.........:). Może ktoś z Was lata latał ma znajomego:) prosze o opinie na temat tego moto z góry dzięki
pozd THOR

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » czw 04 cze 2009, 19:33

Napisz do PepeVFR on lata 929 albo do Jacko

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » czw 04 cze 2009, 20:08

Jeździłem na 929 kumpla. I szczerze powiem że jakoś mnie nie porwała. Moto wydaje się mniejsze jak siedzisz za kierownicą, krótka owiewka itp. Po przejażdżce zrozumiałem jaka jest różnica między V-ką a rzędówką (niebo a ziemia - taka kolejność :) ). Pozycja oczywiście bardziej sportowa i z tego co opowiada kolega to ręce bolą.

Nie czułem też jakoś tej mocy. VFR lepiej idzie z dołu. Dodatkowo mam przelot w vifierce a blady ma fabryczny tłumik, więc bardziej mnie cieszy/ła jazda na VFR

Reasumując: NIE MA MASZYNY NA VFR 8) :mrgreen:



Wyslij link do aukcji jak bedziesz sprzedawał

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » czw 04 cze 2009, 20:13

najlepiej sie przymierzyc razem z plecaczkiem, wiesz jeden plecaczek lepiej znosi niewygody drugi mniej, ale chyba sie domyslasz ze szczesliwa raczej nie bedzie ;-)
jak ja sie przymierzylem z Karina do bladego i zobaczylem jej mine to sobie odpuscilem :mrgreen:

Awatar użytkownika
wszymon
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: ndz 31 maja 2009, 12:09
Imię: Szymon
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem/Poznań
Kontakt:

Post autor: wszymon » pt 05 cze 2009, 07:18

witam
jeździłem przez 2 lata 929 i powiem tak: dla kierowcy pozycja sportowa ale znośna trasa 700km w jeden dzień (nad morze i z powrotem) do zniesienia. Jeżeli chodzi o plecaczka to zapomnij albo mocno leży na twoich plecach albo musi o bak się zapierać i raczki odpadają. To wygodniej juz jeździ się plecaczkowi na poprzednim bladym SC 33 do 99 r. plecaczek siedzi bardziej płasko i nie leci tak na kierowcę :mrgreen:
Jak chcesz coś mocniejszego nież VFR to polecam xx (też miałem przez rok) wygodna kanapa dla obydwu no i zap...... jak trzeba ale trudno o dobry egzemplarz.
Jak chcesz coś więcej wiedzieć to pytaj
był VFR 800A 2008 r.
nareszcie coś mocniejszego

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » pt 05 cze 2009, 09:57

Ośmielam się zabrać głos w tej dyskusji.

Co do pozycji w Bladym to dla mnie jest git. Latałem mna Słowację i nie było problemu z nadgarstkami czy innymi częściami ciała. Pozycja jest na pewno inna niż na VFR ale ja nie widzę problemu.
Co do plecaczka to tak jak pisze Gienio, musisz ją zabrać i niech sama oceni. Najlepiej usiądźcie razem i przejedźcie się. Ja ze swoją panią śmigam na mazury i po zrobieniu 300 - 400 km nie narzeka. Ale mogą to być odczucia indywidualne.
Fred pisze:Po przejażdżce zrozumiałem jaka jest różnica między V-ką a rzędówką (niebo a ziemia - taka kolejność ). Pozycja oczywiście bardziej sportowa i z tego co opowiada kolega to ręce bolą.

Co znaczy ta różnica-odnośnie czego się tyczy bo jakoś ja nie mogę się z Tobą zgodzić.
Fred pisze:Nie czułem też jakoś tej mocy. VFR lepiej idzie z dołu.

I z tym też się nie zgodzę, jakoś Bladego stawiam na gumę od 2,8 tyś obrotów a VFR-kę raczej od 4 tyś więc chyna masz juz porównanie odnośnie mocy tych motocykli.
50 koni więcej i 50 kilo mniej w bladym w porównaniu do VFR mówisz że nie ma różnicy ???? no nie wiem.

Awatar użytkownika
THOR
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: sob 22 wrz 2007, 11:08
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KATOWICE

Post autor: THOR » pt 05 cze 2009, 10:22

Kurde widzę, że będę miał ciężki orzech do zgryzienia:) oglądałem ostatnio XX, ale jest dla mnie za wielki i ciężki chciałem właśnie przesiąść sie na sporta. Może dzisiaj podjadę zobaczyć 929 jak sie siedzi i wogule nim sprzedam swoją VFR - kę:). Jeszcze jedno pytanko 929 a Amor skrętu jest niezbędny czy da się w miarę latać po polskich autostradach ? Dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » pt 05 cze 2009, 10:33

THOR pisze:Jeszcze jedno pytanko 929 a Amor skrętu jest niezbędny czy da się w miarę latać po polskich autostradach
Ja latam bez chociaż lepiej by było z amorem. Tragedii nie ma, rąk nie urywa. :D
JuNioR pisze:Bo Fred nigdy nie odkręca powyżej 2,5 tys
A to by wyjaśniało jego punkt widzenia :mrgreen:
Ostatnio zmieniony śr 10 cze 2009, 00:07 przez Jacko, łącznie zmieniany 1 raz.

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » pt 05 cze 2009, 11:05

JuNioR pisze:
Jacko pisze: Bladego stawiam na gumę od 2,8 tyś obrotów
Bo Fred nigdy nie odkręca powyżej 2,5 tys :P
Co Ty gadasz?! 2tys max na każdym biegu :mrgreen:


Jacko, pisząc "niebo a ziemia" miałem na myśli VVibracje, głos silnika i nawet pozycje za sterami. A co do różnicy w mocy - cebra mnie po prostu nie porwała. Przejechałem się w sumie z 3-4km dlatego takie pierwsze odczucia.

Z całym szacunkiem - ale to zwykłe moto jest :razz:

Junior, wiesz że ciężkie czasy mamy to i nawet na obrotościomierzu oszczędzam :biggrin

Awatar użytkownika
benito
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2333
Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
Imię: Jarek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: benito » pt 05 cze 2009, 11:25

Jacko pisze:Ja latam bez chociaż lepiej by było z amorem.
Co do amorka, to blady nie jest jeszcze tak twardy i kat glowki ramy nie jest tak mocny jak u mnie, dlatego z wlasnych doswiadczen wiem, ze nie jest on "konieczny"
Ja na swojej bez amorka nie moglem jezdzic, gdyz co chwile mialem shimmy.

Jezeli moja Edytka wytrzymala caly poprzedni sezon u mnie na plecaku, to na 929 powinno byc MEGA WYGODNIE.
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » pt 05 cze 2009, 12:25

Fred pisze:A co do różnicy w mocy - cebra mnie po prostu nie porwała. Przejechałem się w sumie z 3-4km dlatego takie pierwsze odczucia.
Może jesteś zbyt wymagający.
Fred pisze:Z całym szacunkiem - ale to zwykłe moto jest
Pewnie że zwykłe, ma dwa koła, łańcuch, zbiornik itd. jak inne moto.
A po drugie, nikt nie karze Ci się w nim zakochać. Jednemu Kryśka, drugiemu Maryśka.
benitto pisze:Jezeli moja Edytka wytrzymala caly poprzedni sezon u mnie na plecaku, to na 929 powinno byc MEGA WYGODNIE.
Dlatego też wygoda to indywidualne odczucie każdej osoby.

Awatar użytkownika
wszymon
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: ndz 31 maja 2009, 12:09
Imię: Szymon
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Śrem/Poznań
Kontakt:

Post autor: wszymon » pt 05 cze 2009, 14:01

tak wogóle to xx waży 253 gotowy do jazdy a vitekk 249 z abs więc wagowo to raczej różnicy nie ma, gabaryty xx owszem znaczne ale prowadzi się bez problemów, i siedzi się niżej
a jeżeli chodzi o to jak się zbiera 929 to VFR można pomarzyć żeby nadążyć obojętnie w jakim zakresie obrotów, jeżdżę ciągle obydwoma i mój nowy vitek nie ma żadnych szans ale może musi się dotrzeć :mrgreen:
był VFR 800A 2008 r.
nareszcie coś mocniejszego

Awatar użytkownika
Tomaso
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 92
Rejestracja: czw 17 maja 2007, 23:59
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DL1

Post autor: Tomaso » pt 05 cze 2009, 19:34

Nie wiem jak 929 ale miałem 954 i ten motocykl jest w każdym aspekcie lepszy od VFR oprócz jednego. Lepiej jeździ po zakrętach, łatwiej się prowadzi, jest mocniejszy pewniejszy, ma lepsze hamulce i zawiechę. Vfr jest wygodniejsza w podróży.
Pozdrawiam!
vitek na wiosne >>> viewtopic.php?t=8360

kecajm69

Post autor: kecajm69 » pt 05 cze 2009, 23:18

Przesiadłem się z vfr800Fi na Bladego 1000RR i też sobie chwale pozycja bardzo mi odpowiada bo na VFR-ce też kładłem się na zbiornik i nadgarstki wcale mocniej mnie nie bolą. Plecaczek może a nawet jak jest wygodna to będzie narzekać ale to przecież jest sport nie turystyk.Zrobiłem swoją ostatnio 1135km w jeden dzień i dało sie wytrzymać fakt 4 litery bolały tego dnia a na następny już było lepiej.Na VFR-ce zrobiłem naraz 500km i też czułem 4 litery i nadgarstki.Myślę że każdy odbiera to indywidualnie i tak jak piszą śmignij się sam i z plecaczkiem na 929 i zobaczysz.A co do przyspieszeń Blejda i VFR-y to nie ma co porównywać, hamulce też leprze,prowadzenie w zakrętach to bajka. VFR jest tylko wygodniejsza i jeśli robisz jakieś dłuższe trasy to XX jest złotym środkiem bo wygodny i mocniejszy ale jeśli ciągnie cię do poszalenia to Blady. Wybór należy do ciebie, ja jak narazie wybrałem Bladego ale plecaczek troche narzeka że niewygodnie i kto wie czy nie przesiądę się na XX z czasem.

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » śr 10 cze 2009, 00:12

wszymon pisze:a jeżeli chodzi o to jak się zbiera 929 to VFR można pomarzyć żeby nadążyć obojętnie w jakim zakresie obrotów
Tomaso pisze:Nie wiem jak 929 ale miałem 954 i ten motocykl jest w każdym aspekcie lepszy od VFR oprócz jednego. Lepiej jeździ po zakrętach, łatwiej się prowadzi, jest mocniejszy pewniejszy, ma lepsze hamulce i zawiechę. Vfr jest
wygodniejsza w podróży.

W końcu ktoś mądrze napisał :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości