Wykres przebiegu momentu obrotowego VFR 800 98-01
Wykres przebiegu momentu obrotowego VFR 800 98-01
Może ma ktoś link do takiego wykresu. Interesuje mnie seryjny motocykl
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
może coś ci to da, to jest wykres porównawczy V-tec vs. FI http://www.mcnews.com.au/newbikecatalog ... e_300p.JPG
szkoda tylko że nie jest wyskalowany
szkoda tylko że nie jest wyskalowany

Krajan dzięki za link http://www.mcnews.com.au/...Torque_300p.JPG Miedzy 4000 a 5000 obr/min wyczuwalny jest spadek momentu obrotowego podczas przyspieszania co przekłada sie na wykres ktory otrzymałem od Krajan-a. Czy ktoś zgodzi sie ze mna?
- Janusz B.
- klepacz
- Posty: 1131
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
- Imię: Dżony
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Ja za to mam wrażenie, że przy 8 - 8,5 rpm moja 800-tka ma najlepsze pie*dolnięcie.[b]bialy8[/b]3 pisze:Miedzy 4000 a 5000 obr/min wyczuwalny jest spadek momentu obrotowego podczas przyspieszania
Jeżeli obaj mamy rację, to możnaby do rysunku dodać taką oś obrotów (gdzie pierwsza kreska to 5000, a druga to 10.000):
*oczywiście "na oko" i w oparciu o subiektywne wrażenia, a nie profesjonalne pomiary.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Aż zaraz wrzuce swój wykres endialdi, bo widze ze robiliśmy badanie na tej samej hamowni
(BP dzień motocyklisty
)
Tylko u mnie na teście pisze Vtec zamiast Fi, typu się j.b.n. przy wydruku (żeby nie było VFR z 1999 roku była testowana
mój niepowtarzalny szramiak
)
Nie będę się rozpisywał co jest w VFRce bo wszystko jest w stopce


Tylko u mnie na teście pisze Vtec zamiast Fi, typu się j.b.n. przy wydruku (żeby nie było VFR z 1999 roku była testowana


Nie będę się rozpisywał co jest w VFRce bo wszystko jest w stopce

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Ależ proszę cię bardzo oto moje prowadzenie wydechu http://grono.net/gallery/show/7024789/moto-eventy/#2endialdi pisze:no to widze, że musze jeszcze nad moja popracowac bo powinna miech chyba trochę wiecej kucyków.
Może nie jest dostrojona do "dodatków" albo coś innego?
P.S. Masz jakies fotki pokazujacy tlumik i jego prowadzenie?
A żeby było ciekawiej ja swojej do niczego nie dostrajałem



Ostatnio zmieniony pt 29 maja 2009, 15:02 przez Kornik, łącznie zmieniany 1 raz.
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości