Czy słyszał ktoś z Was o marce G&G BIKE ?
Ponieważ zakupiłem do swojej maszynki-celem poprawy mruczenia-wydech przelotowy-karbonowy tej bardzo znanej i jakże cenionej firmy

Chciałbym również VFR'ce założyć filtr powietrza K&N.
Po takich zmianach powinna sobie Hondzinka dużo lżej oddychać i zapewne należałoby się udać z gaźnikami do zsynchronizowania i ustawienia składu mieszanki,prawda?
W związku z tym chciałem zapytać naszą brać Vikingową,gdzie w okolicy 3miasta można znaleźć fachowca co by znał się na takiej czynności.U mnie na prowincji,jest taki jeden koleś,co ustawia gaźorki,ale jak byłem u niego zaraz po zakupie VFRy to powiedział mi "po co regulować gaźniki,jak motor normalnie chodzi?".Zwątpiłem w tym momencie w jego profesjonalne podejscie do sprawy.
Jakich reakcji moge się spodziewać po motorku po tych zmianach? Zależało by mi na poprawie ekonomiczności, mocy pod moim początkującym dupskiem jest i tak wystarczająco.