G&G-wydech+K&N-filtr

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
Mazi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 56
Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
Imię: Tomek i Mirela
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

G&G-wydech+K&N-filtr

Post autor: Mazi » pt 21 gru 2007, 22:48

Hejka!
Czy słyszał ktoś z Was o marce G&G BIKE ?
Ponieważ zakupiłem do swojej maszynki-celem poprawy mruczenia-wydech przelotowy-karbonowy tej bardzo znanej i jakże cenionej firmy :grin: . Stał on na allegro przez chwile, dałem za niego 420zł... Tutaj mam fotki...http://tmazurowski.fotosik.pl/albumy/334824.html
Chciałbym również VFR'ce założyć filtr powietrza K&N.
Po takich zmianach powinna sobie Hondzinka dużo lżej oddychać i zapewne należałoby się udać z gaźnikami do zsynchronizowania i ustawienia składu mieszanki,prawda?
W związku z tym chciałem zapytać naszą brać Vikingową,gdzie w okolicy 3miasta można znaleźć fachowca co by znał się na takiej czynności.U mnie na prowincji,jest taki jeden koleś,co ustawia gaźorki,ale jak byłem u niego zaraz po zakupie VFRy to powiedział mi "po co regulować gaźniki,jak motor normalnie chodzi?".Zwątpiłem w tym momencie w jego profesjonalne podejscie do sprawy.
Jakich reakcji moge się spodziewać po motorku po tych zmianach? Zależało by mi na poprawie ekonomiczności, mocy pod moim początkującym dupskiem jest i tak wystarczająco.
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pt 21 gru 2007, 23:46

dzwon do RUDEJ tel maszw profilu, napewno odpowie Ci tez na PW :grin:

[ Dodano: 2007-12-21, 23:48 ]
stawialbym na lepsze zbiewranie sie w dolnej czesci obrotow, lepsze odprowadzenie spalin, zapewne spalanie troszke wzrosnie, po synchronizacji powinno dojsc do normy. chociaz roznie to ze spalaniem bywa...nie LUKE...?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pt 21 gru 2007, 23:53

nie stresuj sie....
prawie nie odczujesz zmian :]
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Mazi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 56
Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
Imię: Tomek i Mirela
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: Mazi » czw 27 gru 2007, 22:23

Wydech już założony na moto, tylko jeszcze nie odpalałem silnika, bo bak zdjęty i liczniki (kleję owiewki). Jak go uruchomie, to napisze jak wrażenia! Od oryginalnego jest sporo lżejszy i ma mniejszą średnicę.
Ponawiam pytanie: gdzie w okolicy 3miasta znajdę mechanika, co by się znał na ustawieniu gaźników w naszych maszynkach?
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pt 28 gru 2007, 00:44

DZWOŃ DO RUDEJ stary !!!!! to da Ci namiary ....
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
Mazi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 56
Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
Imię: Tomek i Mirela
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: Mazi » pt 28 gru 2007, 16:31

No jak sie dziewczyna nie wypowie na forum, to bendę ją męczył potem na priva.
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » ndz 30 gru 2007, 00:36

dorzuc do tego jeszcze dynojety i bedzie luxior, na koniec regulacja, tak prawde mowiac gdybys chcial to zrobic profesjonalnie to tylko hamownia pomoze ci to zgrac ze soba zeby efekt byl, a tak to poza wiekszym spalaniem to chyba nic nie poczujesz, no moze bedzie w uszach lepiej dudnic :D
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Ruda i Piotr
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3596
Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
Imię: Kasia
województwo: pomorskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Ruda i Piotr » ndz 30 gru 2007, 10:40

Dopiero weszłam na forum i przeczytalam Twojego posta ;-)

Nr masz na pw.

Pozdrawiam

R
Mamy dwie miłości- :rodzina i :motolove
VFR Viking SeXszyn North Roads

Awatar użytkownika
Mazi
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 56
Rejestracja: wt 18 gru 2007, 23:00
Imię: Tomek i Mirela
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: Mazi » sob 05 sty 2008, 21:11

Pytanko jeszcze następujące: czy do nowo zakupionego filtra K&N dają w pudełku te chemikalia do mycia i oliwienia, czy jest suchy i goły? Bo nie wiem, czy od razu kupować zestaw do czyszczenia, czy może z filtrem już będzie...?
synek-06'
VFR'ka-97'
małżonka-84'
ja-83'
VW Ogórek-78'

Awatar użytkownika
Ruda i Piotr
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3596
Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
Imię: Kasia
województwo: pomorskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Ruda i Piotr » sob 05 sty 2008, 21:14

Mazi pisze:Bo nie wiem, czy od razu kupować zestaw do czyszczenia, czy może z filtrem już będzie...?
Najlepiej zapytaj Macieja co i jak masz kupic, on Ci nawet ćwierc niepotrzebnego elementu nie karze zakupić. Facet naprawde sie na tym zna i to lubi. Nawet telefonicznie Ci udzieli porady :grin:

R
Mamy dwie miłości- :rodzina i :motolove
VFR Viking SeXszyn North Roads

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » sob 05 sty 2008, 21:24

Filtr jest już nasycony.
Dopiero po czasie jak będziesz chciał umyc musisz kupi chemię.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Mariano
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
Imię: Mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Mariano » wt 22 sty 2008, 22:27

Tak jak wcześniej koledzy napisali. Najlepiej jeszcze zapodać dysze dynojet i pojechać na ustawianie. Synchro gaźników w zasadzie ma znaczenie tylko na wolnych obrotach i nie wpływa na podniesienie osiągów. Ustawianie składu mieszanki nie jest takie proste. Jeśli nie masz otworów w kolektorach wydechowych to mechanik bedzie miał problem. Żeby wyrególowac skład mieszanki trzeba sonde zapodać do wydechu. Problem w przypadku motocykli jest taki ze sonda musi być umieszczona w spalinach rególowanego gaźnika (czyli bezpośrenio w kolanku wydechowym). Generalnie patent na to jest taki że wiercą otwory w kolankach. Po rególacji gwintują i wkręcają śrubke. Partyzancki sposób na rególacje mieszanki po czyszczeniu gaźników jest taki ze przed wykręceniem śróby rególacyjnej wkręcasz ją do końca i liczysz obroty. Po myciu gaźników wkręcasz śróby w takim samym położeniu. W zasadzie mozna jeszcze spróbowac zdjąc i wydech spróbowac umieszczac sąde w poszczególnych kolektorach ale ja nie próbowałem jeszcze tego patentu. Przyłączając sie do poprzednich wypowiedzi wymiana filtra i wydechu nie wpłynie na odczuwalne podniesienie osiągów.
A co do specyfików do mycia filtra to ja przesmigałem na mojim około 10 tyś i jeszcze nie wymaga prania. Specyfik do czyszczenia składa sie z szamponu i olejku. Starczy spokojnie na kilka zabiegów ;-)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości