Temat wieczny- Ładowanie

Macie problem z elektryką VFR? Zapraszam tutaj
Awatar użytkownika
juhass
pisarz
pisarz
Posty: 332
Rejestracja: wt 20 maja 2008, 08:39
Imię: Tomasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice

Temat wieczny- Ładowanie

Post autor: juhass » pn 01 wrz 2008, 18:38

Witam,
Przepraszam że w nowym wątku, lecz sprawa jest dość dziwna:
Tydzień temu przy zapalaniu moto nie chwycił od razu, dopiero za drugim razem- luz myślę, tydzień stał nie ruszany- jednak przy zapalaniu skasował mi się dzienny przebieg i zegarek. Olałem sprawę i pojechałem z dziewczyną się tydzień powłóczyć po słowacji :p Na drugi dzień to samo- kasowanie przebiegu przy zapalaniu, no i rozrusznik jakby na sekundkę słabnął.. Trwało to tydzień mniej więcej raz dziennie, dzisiaj wróciłem wstępnie pomierzyłem aku (jutro zrobie to dokładniej) i:
1. Aku na sucho ma te 12.8v, więc chyba w miare oki
2. Na zapalonym moto ze światłami na wolnych obrotach skacze do mniej więcej 13.8, ale na wyższych SPADA do defaultowych 12.8 :/

Moje typy:
- regler- ale czy na pewno (?)
- aku- niby poprzednik zmieniał w zimę ale jest jakiś no name firmy m-line, cokolwiek toto jest.

Moja prośba:
Znajdzie się ktoś ze sprawną 46-tką i poświęci chwilę, ew. ma regler dobry i pozwoli sprawdzić na swoim? Ze Śląska albo małopolski zachodniej, najchętniej- wiem naiwne ale może ktoś znajdzie godzinkę którymś popoludniem i będe mógł podjechać?? :)

Dzięki z góry!
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
juhass
pisarz
pisarz
Posty: 332
Rejestracja: wt 20 maja 2008, 08:39
Imię: Tomasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: juhass » wt 02 wrz 2008, 00:02

Po analizie innych podobnych wątków wiem już że niema co wydziwiać tylko trza regler kupić. Jutro pomierzę wszystko jeszcze raz ale to pewnikiem regler poszedł sobie.. Tak więc przygotowując się z góry do tej operacji chciałem zaciągnąć wiedzy od szanownych grupowiczów- zakupie pewno u Olka, pewnikiem ten dziwny zamiennik tajwański, bo Ducati nie będzie, no i- gdzie jest przekaźnik pompy paliwa, coby szybko podłączyć ten dodatkowy +?? :D
Dzięki za odpowiedź...

Awatar użytkownika
Sylwio
klepacz
klepacz
Posty: 1159
Rejestracja: sob 09 lut 2008, 00:58
Imię: Sylwester
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Sylwio » wt 02 wrz 2008, 00:56

A tutaj masz blisko http://www.e-motocykl.com/info.php?D=15. Ja tam kupiłem SHINDENGEN, ponoć oryginalny japoński, żadnych dodatkowych kabelków, wpiąłem wtyczkę i działa.
A co do sprawdzenia to wybieram się w czwartek do Chudowa.
"A ty siej. A nuż coś wyrośnie. A ty - to, co wyrośnie - zbieraj. A ty czcij - co żyje radośnie, A ty szanuj to, co umiera..."

Awatar użytkownika
juhass
pisarz
pisarz
Posty: 332
Rejestracja: wt 20 maja 2008, 08:39
Imię: Tomasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: juhass » wt 02 wrz 2008, 07:09

Dzięki wielkie,
zadzwonie do nich i, jeśli będą mieć to w czwartek zjawie się w Chudowie z pełni sprawnym ładowaniem... więc do zobaczenia!
:)
Sprawdzać raczej niema co, gdyż już przy zakładaniu kuferka, gdy miałem zdjęty zadupek zwróciłem uwagę że mam oryginalny regler i się zastanawiałem ile jeszcze wytrzyma no i stało się. :/

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości