zawiedziony ktoś z forum ?
: śr 13 lis 2013, 19:04
Autor Wiadomość
TakiTamGar
Świeżak
Posty: 14
Wysłany: 26/10/2013, 21:15
Siemka! Było VFR800, co teraz?
Mam taki problem. Jeżdżę na crossach od kiedy miałem 12 lat. Ostatnie 2 sezony przejeździłem dodatkowo na VFRce. Sprzedałem ją i chcę kupić coś innego. Wzrost 182, raczej silny chłop.
Co w VFR mi się nie podobało:
- przede wszystkim pozycja, mimo dorobienia akcesoryjnej kanapy pozycja była strasznie męcząca (szczególnie nadgarstki), do tego mam spaprany kręgosłup w odcinku lędźwiowym, więc pozycja musi być raczej prosta
- charakterystyka Vki jest dla mnie drażniąca (szarpanie przy redukcji, przy przyspieszaniu też), było to jeszcze spotęgowane problemami mojego konkretnego motoru - nie dające się zsynchronizować gaźniki itd
- była ciężka
Poza tym, polecam Razz
Czego oczekuję od następnego motoru:
- poręczny w mieście (70% jazdy miasto)
- wygodna, prosta pozycja
- lżejszy niż VFR
- owiewka (często wypadam za miasto, a w wakacje planuję jak na VFRce przejechać gdzieś z 3000 km)
- znośne miejsce dla zgrabnego pasażera
- nie V
- nie musi być jakoś super szybki - szaleć na drodze mi się nie chce, bo robię to na torze crossowym
Nastawiam się mentalnie na kupno Fazerki 600, aczkolwiek mam rozterkę pomiędzy nią, a jakimś innym zowiewkowanym nakedem, lub wygodnym turystykiem typu GS 650.
Budżet 15000.
Z góry dzięki za odpowiedzi Smile
Panowie to w końcu vfr 800 ma te gaźniki czy nie ???gościu miał to moto 2 lata i nie wyregulował ...
p.s.bym zapomniał,ten wątek skopiowałem (w całości i bez przerabiania) z innego forum .
TakiTamGar
Świeżak
Posty: 14
Wysłany: 26/10/2013, 21:15
Siemka! Było VFR800, co teraz?
Mam taki problem. Jeżdżę na crossach od kiedy miałem 12 lat. Ostatnie 2 sezony przejeździłem dodatkowo na VFRce. Sprzedałem ją i chcę kupić coś innego. Wzrost 182, raczej silny chłop.
Co w VFR mi się nie podobało:
- przede wszystkim pozycja, mimo dorobienia akcesoryjnej kanapy pozycja była strasznie męcząca (szczególnie nadgarstki), do tego mam spaprany kręgosłup w odcinku lędźwiowym, więc pozycja musi być raczej prosta
- charakterystyka Vki jest dla mnie drażniąca (szarpanie przy redukcji, przy przyspieszaniu też), było to jeszcze spotęgowane problemami mojego konkretnego motoru - nie dające się zsynchronizować gaźniki itd
- była ciężka
Poza tym, polecam Razz
Czego oczekuję od następnego motoru:
- poręczny w mieście (70% jazdy miasto)
- wygodna, prosta pozycja
- lżejszy niż VFR
- owiewka (często wypadam za miasto, a w wakacje planuję jak na VFRce przejechać gdzieś z 3000 km)
- znośne miejsce dla zgrabnego pasażera
- nie V
- nie musi być jakoś super szybki - szaleć na drodze mi się nie chce, bo robię to na torze crossowym
Nastawiam się mentalnie na kupno Fazerki 600, aczkolwiek mam rozterkę pomiędzy nią, a jakimś innym zowiewkowanym nakedem, lub wygodnym turystykiem typu GS 650.
Budżet 15000.
Z góry dzięki za odpowiedzi Smile

Panowie to w końcu vfr 800 ma te gaźniki czy nie ???gościu miał to moto 2 lata i nie wyregulował ...

p.s.bym zapomniał,ten wątek skopiowałem (w całości i bez przerabiania) z innego forum .