Honda VFR 800 V-Tec 2002

Awatar użytkownika
Strzelcu
Posty: 3
Rejestracja: wt 05 kwie 2016, 13:08
Model VFR: 800 V-Tec
Imię: Tomasz
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Niedaleko ;)
Kontakt:

Honda VFR 800 V-Tec 2002

Post autor: Strzelcu » wt 30 kwie 2019, 22:51

Honda.jpg
Wystawiam na sprzedaż motocykl Honda VFR 800 V-Tec. Rok produkcji 2002. Motocykl został sprowadzony z Belgii w kwietniu 2015 roku z przebiegiem ok. 34 tysięcy. Został wyciągnięty z salonu hondy, gdzie pierwszy właściciel zostawił ten motocykl w rozliczeniu i zakupił nowy (taką informację przekazał mi sprzedawca, który sprowadził motocykl).

Nie interesuje mnie zamiana. Interesuje mnie tylko gotówka. Cena to 11900 zł.

Przegląd rejestracyjny ważny do 30 kwietnia 2020r. Ubezpieczenie ważne do 19 kwietnia 2020r.

Zdjęcia w dużej rozdzielczości + raport AutoBaza.pl znajdują się pod tym linkiem:
https://www.dropbox.com/sh/sj27nodg3uh1 ... 4NAXa?dl=0

Link do Allegro i do OLX:
https://www.olx.pl/oferta/honda-vfr-800 ... vzIvQ.html
https://allegro.pl/ogloszenie/honda-vfr ... 7554630944

Wraz z motocyklem otrzymasz:

Dwa kluczyki
Certyfikat zgodności otrzymany przy zakupie z salonu
Oryginalną instrukcję (w języku belgijskim niestety, ale jest schemat elektryczny w środku. Mogę przesłać na maila instrukcję obsługi w języku polskim)
Książkę serwisową (Wypełnianą również przeze mnie i mojego mechanika)
Pokrowiec OXFORD szyty z dodatkiem materiału na kufer centralny
Stelaż kufrów SHAG (boki + centralny), kufry boczne SHAG (w jednym jest uszkodzona rączka), kufer centralny GIVI (Stelaż kufra centralnego potrzebuje kosmetycznego spawania) wraz z kluczykami
Ramię montażowe RAM MOUNT wraz z wodoodpornym uchwytem na nawigację

Dodatkowe wyposażenie motocykla:

Gniazdo zapalniczki do podpięcia nawigacji
RAM Mount na główce ramy
Zestaw narzędzi, w tym klucz do napinania łańcucha i klucz do zmiany siły napięcia zawieszenia tylnego

Historia eksploatacyjna od sprowadzenia (Mam oryginalną belgijską książkę serwisową wypełnianą do 2014 roku):

1. Po sprowadzeniu, czyli przy przebiegu około 34 tyś km zostały wymienione (30.04.2015r.):

Filtr powietrza M-Line
Uszczelniacze olejowe wraz z uszczelniaczami pyłowymi NAK i olej zawieszenia przedniego Bel-Ray
Napęd - Łańcuch złoty DID + zębatki Sunstar
Olej Motul 5100 10W40
Filtr oleju Filtron HF-303

2. Po pierwszym sezonie - Przebieg 41134 km (25.03.2016r.):

Filtr oleju Filtron HF-303
Olej Motul 5100 10W40
Opony Michelin Pilot Road 2
Akumulator żelowy JMT YTZ12S
Obicie siedzenia materiałem antypoślizgowym + garb (Wijalis - https://www.wijalis.pl/)

3. Po drugim sezonie - Przebieg 42291 km (5.11.2016r.):

Klocki hamulcowe przód i tył Nissin
Płyn hamulcowy
Płyn sprzęgła
Płyn chłodniczy
Olej Motul 5100 10W40
Filtr oleju Filtron HF-303

4. Po trzecim sezonie - Przebieg 44391 km (24.04.2018r.):

Olej Motul 5100 10W40
Filtr oleju Filtron HF-303

5. Po czwartym sezonie - Przebieg 44617 km (27.04.2019r.):

Olej Motul 5100 10W40
Akumulator żelowy Moretti MTZ12S

W zeszłym roku zrobiłem niecałe trzysta kilometrów. Motocykl niestety stoi i nie inaczej jest w tym roku. Nie mam dla niego czasu. Zapraszam do obejrzenia motocykla.

W sprawie motocykla bardzo proszę o kontakt po godzinie 16:00. Do godziny 16:00 kontakt tylko SMS.

Tel. 502 436 700
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości