Haha, tak jest, to chyba ja pisałem. Jest kufer i stelaż pod sakwy. Do zrobienia jest... wymiana oleju. Przedwczoraj założyłem nawet nowiutkie tarcze sprzęgła z przekładkami. A to:
tylko boje się, że utrzymanie kosztuje sporo (brak części zamiennych, drogie i mało dostępne oryginały) i raczej kiepsko z akcesoriami, albo są drogie
są wszystko mity!
części nowe są dostępne tak samo jak do innych motocykli, używek już teraz też jest sporo, a ceny też nie są wyższe.
Motocykl naprawdę fajny (i lepszy od VFR - tylko ćśiii, już chyba kiedyś pisałem na forum swoją opinię), chciałbym zmienić na nowszą Multi, a pewnie Twoją VFR szybciej bym sprzedał niż tego kochanego osiołka o urodzie multipli. Tak jak do konia się nie podchodzi od tyłu, tak do multistrady lepiej nie podchodzić od przodu, bo porazi... za to spójrz na nią z profilu, z tyłu... jest naprawdę piękna!

Musisz się przejechać, żeby wiedzieć czy odpowiada Ci charakterystyka pracy silnika Ducati. mi odpowiada na tyle, że mam 2 motocykle tej marki

Motocykl na papierze ma teoretycznych 85KM, jednak zapewniam, że w odczuciach daje naprawdę wiele frajdy i bardzo ładnie się zbiera, jedynie wibracje i hałas, które generuje nie każdemu muszą odpowiadać.
Nie wiem czy planujesz używać motka czasem w terenie, czy po prostu na mniej równych drogach - ja w szuter nią się nie zapuszczałem, ale na każdej innej drodze - jak wskazuje nazwa, sprawuje się perfekcyjnie. Nad wszelkimi nierównościami wręcz płynie, a zawieszenie z pełną regulacją pozwala dodatkowo dostroić motocykl pod siebie i każde warunki.