Błoto
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1854
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: Błoto
No zajebista sprawa , graty Dixonie
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Błoto
A dzięki dzięki !;) A odbiegając od tematu, widzę, że stara gwardia jest i działa na forum
Bo większość uciekła na FB 



Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob 13 sie 2022, 22:35
- Imię: Adam
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Błoto
Cześć.
Mógłbyś napisać kilka zdań na temat WR a dokładnie jak się tym jeździ względem typowego cross-a bo z wyglądu oprócz, że ma to rejestracje i lampę to praktycznie chyba niczym się nie różni od YZ.
Pytam bo przymierzam się na wiosnę kupić coś w teren.
Żywotniejsze jest to od typowego crossa-a czy też trzeba co ileś moto godzin robić silnik i odpalać z dekompresatorem?
Pozdrawiam
Mógłbyś napisać kilka zdań na temat WR a dokładnie jak się tym jeździ względem typowego cross-a bo z wyglądu oprócz, że ma to rejestracje i lampę to praktycznie chyba niczym się nie różni od YZ.
Pytam bo przymierzam się na wiosnę kupić coś w teren.
Żywotniejsze jest to od typowego crossa-a czy też trzeba co ileś moto godzin robić silnik i odpalać z dekompresatorem?
Pozdrawiam
Obecnie tylko VFR800 V-TEC, Pantheon 125 2005 ,560SEC
Miałem yzf 426, zxr 750, 2 x Varadero 125,MZ 150 ,Jawa 350, WSK 175, Honda lead, Piaggio, Majesty i podobnych skuterów minimum z 10
Miałem yzf 426, zxr 750, 2 x Varadero 125,MZ 150 ,Jawa 350, WSK 175, Honda lead, Piaggio, Majesty i podobnych skuterów minimum z 10
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Błoto
Długi temat by pisać:) Jeździ się inaczej niż crossem trochę. Różnica z yz i crossem spora, większa o ok. 10 - 15 kg waga, inny kąt główki ramy, inaczej zestrojona skrzynia (dłuższe biegi), mniejsza moc, mniej agresywne niż cross, dekompresator automat, rozrusznik więc zero problemu z paleniem, a nawet jeśli z kopa to palić to na luzie (250), co innego 250 full cross lub 450.Adam Z pisze: ↑pn 26 gru 2022, 00:25Cześć.
Mógłbyś napisać kilka zdań na temat WR a dokładnie jak się tym jeździ względem typowego cross-a bo z wyglądu oprócz, że ma to rejestracje i lampę to praktycznie chyba niczym się nie różni od YZ.
Pytam bo przymierzam się na wiosnę kupić coś w teren.
Żywotniejsze jest to od typowego crossa-a czy też trzeba co ileś moto godzin robić silnik i odpalać z dekompresatorem?
Pozdrawiam
Wszystko zależy do czego chcesz moto, teren czy tor, czy masz blisko miejscówki do jazdy, czy masz przyczepę/busa do transportu. Model, pojemność silnika itd. też do przemyślenia.
Dłuuugi temat ogólnie, trzeba przemyśleć jeśli chodzi o wybór cross/enduro;) Ja wolę i wybrałem enduro jazdę i trasy np. TET względem toru itp. Choć czasem by człowiek jeszcze poświrował czymś lekkim na żwirowni i górkach. Na enduro też można, ale crosiwo o wiele lepsze do takich rzeczy.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Błoto
Masz 10000000% rację Emil;) Jebać fb (choć się tam ostatnio pojawiłem, to wolę forum! forum to forum!


Dawaj dawaj w błoto, nie ma to jak enduro i krzaki!

Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
-
- Posty: 3
- Rejestracja: sob 13 sie 2022, 22:35
- Imię: Adam
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Błoto
Dzięki Dixon.
Taka odpowiedź mnie bardzo zadowala.
Cross oczywiście jak dla mnie lepsza sprawa tylko za dużo przy tym serwisu przez co nastawiam się na coś bardziej żywotnego przez to padło na enduro. Mniejsza moc ale za to silnik żywotny. Busa mam ale nie wymaga bo terenów do jazdy w okolicy jest.Taka 250 albo 450 w zupełności wystarczy do jazdy przy niedzieli w lekkim terenie.
Z cross-em to przeważnie każdy sprzedający zapewnia że silnik ma 30 godzin a potem jest jak jest.
Jak możesz to odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie i dam Ci spokój a dokładnie jakie znasz ciekawe modele enduro godne polecenia bo moja wiedza w tym temacie jest uboga.
Po głowie chodzi mi WR ,Yamaha xt 600/660 ,Yamaha ttr ale to średnio mi się podoba ,coś tam KTM chyba ma i na tym się moja wiedza w enduro kończy.Jak znasz więcej modeli to napisz.
Pozdrawiam i dziękuję za info
Taka odpowiedź mnie bardzo zadowala.
Cross oczywiście jak dla mnie lepsza sprawa tylko za dużo przy tym serwisu przez co nastawiam się na coś bardziej żywotnego przez to padło na enduro. Mniejsza moc ale za to silnik żywotny. Busa mam ale nie wymaga bo terenów do jazdy w okolicy jest.Taka 250 albo 450 w zupełności wystarczy do jazdy przy niedzieli w lekkim terenie.
Z cross-em to przeważnie każdy sprzedający zapewnia że silnik ma 30 godzin a potem jest jak jest.
Jak możesz to odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie i dam Ci spokój a dokładnie jakie znasz ciekawe modele enduro godne polecenia bo moja wiedza w tym temacie jest uboga.
Po głowie chodzi mi WR ,Yamaha xt 600/660 ,Yamaha ttr ale to średnio mi się podoba ,coś tam KTM chyba ma i na tym się moja wiedza w enduro kończy.Jak znasz więcej modeli to napisz.
Pozdrawiam i dziękuję za info
Obecnie tylko VFR800 V-TEC, Pantheon 125 2005 ,560SEC
Miałem yzf 426, zxr 750, 2 x Varadero 125,MZ 150 ,Jawa 350, WSK 175, Honda lead, Piaggio, Majesty i podobnych skuterów minimum z 10
Miałem yzf 426, zxr 750, 2 x Varadero 125,MZ 150 ,Jawa 350, WSK 175, Honda lead, Piaggio, Majesty i podobnych skuterów minimum z 10
- dixon
- klepacz
- Posty: 550
- Rejestracja: pn 15 lis 2010, 16:05
- Imię: rafał
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: grójec
Re: Błoto
Spoko. Co do jazdy konkretnej enduro vs. cross, to koszty są bardzo zbliżone w kwestii serwisu. Cross częściej jednak silnik trzeba grzebać. Wszystko z drugiej strony zależy od jazdy i dbania na co dzień i po każdym w sumie wyjeździe i samego stanu całego moto. Nie ma reguły.
Dużo zależy oczywiście od tego w jakim stanie się kupi a a przypadku cross/enduro to jest dość ciężki temat, i niezależnie czy to cross czy enduro.
Większość jest po remontach itd. a potem okazuje się że wszystko i tak wymaga remontu, również i silnik.
Od pewnego czasu na rynku rządzą motocykle ze szwecji, które są dość dobre i doposażone często w akcesoria.
Odnośnie pojemności to też kwestia do zastanowienia z różnych powodów, również budżetu.
Yamaha XT600, TTR to cięższe enduro i bardziej dualowe moto w pewien sposób.
Jeśli interesuje cię typowo enduro to brałbym Yamahę WR lub KTM EXC. Wszystko kwestia też budżetu itd. Lżejsze, bardziej poręczne i wyczynowe, choć mniej dualowe.
Poza tym im nowsze sprzęty tym gorsze, pękają ramy, padają skrzynie, rozrządy wadliwe itd.
Dużo zależy oczywiście od tego w jakim stanie się kupi a a przypadku cross/enduro to jest dość ciężki temat, i niezależnie czy to cross czy enduro.
Większość jest po remontach itd. a potem okazuje się że wszystko i tak wymaga remontu, również i silnik.
Od pewnego czasu na rynku rządzą motocykle ze szwecji, które są dość dobre i doposażone często w akcesoria.
Odnośnie pojemności to też kwestia do zastanowienia z różnych powodów, również budżetu.
Yamaha XT600, TTR to cięższe enduro i bardziej dualowe moto w pewien sposób.
Jeśli interesuje cię typowo enduro to brałbym Yamahę WR lub KTM EXC. Wszystko kwestia też budżetu itd. Lżejsze, bardziej poręczne i wyczynowe, choć mniej dualowe.
Poza tym im nowsze sprzęty tym gorsze, pękają ramy, padają skrzynie, rozrządy wadliwe itd.
Jest: Honda VFR RC46 '01
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Yamaha WR250F '08
Yamaha FZR 600 '93
Yamaha XS400 Special '81
Honda Lead 125 '83
Vespa ET4 125 '98
Wfm 125 '61
Ex: VFR RC46 '01, Suzuki DR-Z 400 SM '04, Honda Transalp 650 '04, Awo Simson Tourist '51, MZ ES250 '61, Jawa Perak 250 '52
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość