Honda VTR 1000 rok. 2000 - rozrząd slychać
- Miszak
- pisarz
- Posty: 310
- Rejestracja: wt 12 mar 2013, 15:15
- Imię: Łukasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kłanino, (kiedyś Świecie n.W.)
Re: Honda VTR 1000 rok. 2000 - rozrząd slychać
Mnie też uczono, że wymienia się całość (za jedną robotą)
KISZCZAK
519 082 037
519 082 037
- GregRdm
- Posty: 12
- Rejestracja: sob 07 cze 2014, 10:01
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Radom
Re: Honda VTR 1000 rok. 2000 - rozrząd slychać
Macie Panowie 100% racji, natomiast zrobiłem tak ze względu na to że tylny łańcuszek klekotał.
Dziękuję za pomoc Pozdrawiam
Dziękuję za pomoc Pozdrawiam
Pozdrawiam
Grzesiek
Grzesiek
-
- Posty: 2
- Rejestracja: wt 07 lip 2015, 19:03
- Imię: xxx
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Honda VTR 1000 rok. 2000 - rozrząd slychać
Odnośnie napinaczy mam f4i w którą niedawno kupilem ma nalatane tyle co kot naplakał - 20 kkm,- każdy się smieje ze 100% była cofka ale okazało sie przy 1 grubszym serwisie ze naped i klocki ma fabryczne. Ale wracając do glównego watku - porzedni włascieciel wymienił w niej napinacz coś niedawno na nowkę hondy i co po 3 tyś kilometrów załął znowu rzępolić !!!! 400 zł psu w pupe. Byłem jednak niedawno u kolego który ma vtr i z glupia podmieniliśmy napinacz mechaniczny na APE z ebaja - ogolenie skrecisliśmy to byle jak na testy , I co ?
Rzępolenie znikło całkowicie,.... Poezja. tylko cena jakieś 300zł , a na alle sa polskie odpowiedniki za 50zł - z wygladu natakie samo - testował je ktoś ?? Trochę mi się one nie widzą bo korpus jest z tworzywa. Ape było ameliniowe.
Jednak czytając ten watek chyba rozdypcze swoj stary hondowski napinacz i zrobie z niego mechanika - fajnie ze kolega olo udostepnił opis tuningu seryjnego napinacza.
TAK BTW całkeim niedawno natknałem sie na uzytkownika f4i z USA który przejechał 300 tyś mil swoją cebrą - tj jakieś 480 tys km.!!!
https://www.youtube.com/watch?v=gIHz-U_73BE , na jedym z forów pisze nt serwisów (cebre ma od nowości ) - napinaczy wymienił chyba z 10 do pierwszych 70tys mil , łancuchów rozrządu nie tykał , po czym kupił napinacz mechniczny APE i od tego czasu ma spokoj- nabił na nim ponad 200tys mil. Ps dodam że jeździl na oleju syntetyczym do turbodiesli - Rotella T6
Rzępolenie znikło całkowicie,.... Poezja. tylko cena jakieś 300zł , a na alle sa polskie odpowiedniki za 50zł - z wygladu natakie samo - testował je ktoś ?? Trochę mi się one nie widzą bo korpus jest z tworzywa. Ape było ameliniowe.
Jednak czytając ten watek chyba rozdypcze swoj stary hondowski napinacz i zrobie z niego mechanika - fajnie ze kolega olo udostepnił opis tuningu seryjnego napinacza.
TAK BTW całkeim niedawno natknałem sie na uzytkownika f4i z USA który przejechał 300 tyś mil swoją cebrą - tj jakieś 480 tys km.!!!
https://www.youtube.com/watch?v=gIHz-U_73BE , na jedym z forów pisze nt serwisów (cebre ma od nowości ) - napinaczy wymienił chyba z 10 do pierwszych 70tys mil , łancuchów rozrządu nie tykał , po czym kupił napinacz mechniczny APE i od tego czasu ma spokoj- nabił na nim ponad 200tys mil. Ps dodam że jeździl na oleju syntetyczym do turbodiesli - Rotella T6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość