Strona 2 z 3

: ndz 04 paź 2009, 00:04
autor: Achmed
C_L_K pisze:Po śrubach jest mocowanie podstawki bocznej (wcale nie centralka!)
dobzie gada osobiscie testowałem w RC 36II I RC 46Fi :lol:

: ndz 04 paź 2009, 00:12
autor: MARCO
ja tam nie widze metalowych okuć na bucie...

: ndz 04 paź 2009, 00:14
autor: Diego
MARCO pisze:ja tam nie widze metalowych okuć na bucie...

Bo Masz wersje light a nie hard steel core :mrgreen: :mrgreen:

: ndz 04 paź 2009, 00:29
autor: MARCO
Diego pisze:wersje light
...przeglądarki?

: ndz 04 paź 2009, 21:35
autor: elco
Ja myślę, że jednak zahaczył wycieraczką ;-)

: pn 05 paź 2009, 13:21
autor: dragoo
Ehhh tam..co Wy gadacie... widać wyraźnie że przyciera końcówką kierownicy :D:D:D :lol: ;)

: pn 05 paź 2009, 14:44
autor: MARCO
...raczej złotymi skrzydełkami z logo na zbiorniku

: pn 05 paź 2009, 20:53
autor: Yaco
Ta, trze sliderami...
na rękawicach...

: wt 06 paź 2009, 15:45
autor: rinas
A tytuł zdjęcia:

"Uwierz w siebie, czyli MotoGP na ulicy - jak trzeć łokciem o asfalt."

: wt 06 paź 2009, 16:04
autor: katan
Yaco pisze:
Damo 88 pisze:Podobno Jak bok buta dotyka ziemi to znak że trzeba się wyprostować bo zaczyna byc niebezpiecznie :biggrin SIDI maję metal ślizgacze
Jak bok buta zaczyna dotykać ziemi to znak, że albo się już leży, albo nie potrafi się brać zakrętów tak ostro i lepiej przestać. Bo za chwilę leżeć się będzie... :mrgreen:
Nie.
Mam taki zakret pod domem w lewo na ktorym notorycznie szoruje buciorem. I wcale nie jade jeszcze po bandzie. Buta tez specjalnie nie wystawiam zeby nim zaczepic asfalt..

Zdro!
T

: wt 06 paź 2009, 16:26
autor: katan
C_L_K pisze:
Skuciok pisze:Podnóżki mają śruby od spodu do zdzierania ;-) śruby nie są aluminiowe :-P
Dokładnie. Chcecie znac ciąg dalszy?
Po śrubach jest mocowanie podstawki bocznej (wcale nie centralka!)
Wiem co mówię ;)
Ale slizgnales czy mozna pociagnac mocowaniem i odjechac? Nurtuje mnie to czy moge polozyc jeszcze bardziej niz teraz :)

Zdro!
T

: wt 06 paź 2009, 16:39
autor: C_L_K
Niestety, ale pierdykniecie o asfalt tym kutasikiem powoduje (przynajmniej u mnie spowodowało) wybicie z równowagi. Ujechałem jeszcze pare metrów i wyhamowałem prawie do zera, ale przez wyprostowanie motka wyniosło mnie z zakrętu i pierdyknąłem w jedną jedyną oponę na tym zakręcie. To było na Lublinringu ;)

: wt 06 paź 2009, 17:09
autor: Achmed
katan pisze:Ale slizgnales czy mozna pociagnac mocowaniem i odjechac? Nurtuje mnie to czy moge polozyc jeszcze bardziej niz teraz
spokojnie można w 36II i 46I ale nie wiem jak w vitku będzie, no i potem boczna stopka dziwnie wygląda taka jakaś zeszlifowana nie Awiater? :lol

: wt 06 paź 2009, 18:23
autor: Yaco
katan pisze:
Yaco pisze:
Damo 88 pisze:Podobno Jak bok buta dotyka ziemi to znak że trzeba się wyprostować bo zaczyna byc niebezpiecznie :biggrin SIDI maję metal ślizgacze
Jak bok buta zaczyna dotykać ziemi to znak, że albo się już leży, albo nie potrafi się brać zakrętów tak ostro i lepiej przestać. Bo za chwilę leżeć się będzie... :mrgreen:
Nie.
Mam taki zakret pod domem w lewo na ktorym notorycznie szoruje buciorem. I wcale nie jade jeszcze po bandzie. Buta tez specjalnie nie wystawiam zeby nim zaczepic asfalt..

Zdro!
T
Masz za duże buty... :mrgreen:

: wt 06 paź 2009, 19:29
autor: katan
Yaco pisze:
katan pisze:
Nie.
Mam taki zakret pod domem w lewo na ktorym notorycznie szoruje buciorem. I wcale nie jade jeszcze po bandzie. Buta tez specjalnie nie wystawiam zeby nim zaczepic asfalt..

Zdro!
T
Masz za duże buty... :mrgreen:
LOL ;)

k