Pare słów o winklach...

Jazda na gumie i inne Stoppie.
Awatar użytkownika
SNOOP85
pisarz
pisarz
Posty: 266
Rejestracja: czw 04 cze 2009, 18:45
Model VFR: 800Fi
Imię: Kamil
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Pare słów o winklach...

Post autor: SNOOP85 » pt 28 sie 2009, 20:00

Mamy w Polsce miliony bohaterów codziennie uwalniających wódkę ze szkła

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » pt 28 sie 2009, 22:36

Dobry Link :grin:

zuzia tajger
klepacz
klepacz
Posty: 1479
Rejestracja: ndz 15 kwie 2007, 18:41
Imię: ...
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zuzia tajger » sob 29 sie 2009, 00:15


Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Model VFR: SV1000N
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Re: Pare słów o winklach...

Post autor: robsonic » czw 10 wrz 2009, 19:18

Bardzo dobry link z wiadomościami które tym co naoglądali się MOTO GP uratuje tyłek na winklu.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Model VFR: BANDERsnatch
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Post autor: Roadrunner » czw 01 paź 2009, 20:07

Ciekawe czy 2 sekundy po, miał bliskie spotkanie z matką naturą, czy jak zawodowiec przyszlifował sliderem i leciał dalej :biggrin
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Model VFR: SV1000N
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » czw 01 paź 2009, 21:40

Zdecydowanie po 2 sekundach jest w klubie szlifbrothers ;-)
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Model VFR: 800 FI 2000
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » pt 02 paź 2009, 21:22

robsonic pisze:Zdecydowanie po 2 sekundach jest w klubie szlifbrothers ;-)
raczej w klubie buszujacych w zbozu :P
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

MARCO
klepacz
klepacz
Posty: 1029
Rejestracja: pt 23 cze 2006, 18:54
Płeć: Mężczyzna

Post autor: MARCO » sob 03 paź 2009, 17:04

ZALEŻY Z JAKĄ PRĘDKOŚCIĄ JECHAŁ, A TE ISKIERKI TO Z PODNÓŻKA

Awatar użytkownika
Roadrunner
pisarz
pisarz
Posty: 463
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 23:55
Model VFR: BANDERsnatch
Imię: Pawelec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 60 sekund przed Tobą

Post autor: Roadrunner » sob 03 paź 2009, 22:02

MARCO pisze:A TE ISKIERKI TO Z PODNÓŻKA
Zdaje się że podnóżki są aluminiowe, więc iskry nie są z podnóżka

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 03 paź 2009, 22:54

Podobno Jak bok buta dotyka ziemi to znak że trzeba się wyprostować bo zaczyna byc niebezpiecznie :biggrin SIDI maję metal ślizgacze

Skuciok
teksciarz
teksciarz
Posty: 179
Rejestracja: pt 23 maja 2008, 12:40
Model VFR: RC46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: z gór

Post autor: Skuciok » sob 03 paź 2009, 23:01

Roadrunner pisze:Zdaje się że podnóżki są aluminiowe, więc iskry nie są z podnóżka
Podnóżki mają śruby od spodu do zdzierania ;-) śruby nie są aluminiowe :-P

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Model VFR: K1300S & EXC250F
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko
Kontakt:

Post autor: C_L_K » sob 03 paź 2009, 23:04

Skuciok pisze:Podnóżki mają śruby od spodu do zdzierania ;-) śruby nie są aluminiowe :-P
Dokładnie. Chcecie znac ciąg dalszy?
Po śrubach jest mocowanie podstawki bocznej (wcale nie centralka!)
Wiem co mówię ;)

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Model VFR: RC36I ('92)
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » sob 03 paź 2009, 23:07

Damo 88 pisze:Podobno Jak bok buta dotyka ziemi to znak że trzeba się wyprostować bo zaczyna byc niebezpiecznie :biggrin SIDI maję metal ślizgacze
Jak bok buta zaczyna dotykać ziemi to znak, że albo się już leży, albo nie potrafi się brać zakrętów tak ostro i lepiej przestać. Bo za chwilę leżeć się będzie... :mrgreen:
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Model VFR: K1300S & EXC250F
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko
Kontakt:

Post autor: C_L_K » sob 03 paź 2009, 23:16

Bo cała sztuka polega na tym, żeby slajdery mieć nieruszone, ale zakręt zrobić szybciej niż inni ;)

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Model VFR: inne :)
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Achmed » ndz 04 paź 2009, 00:01

Prostym wskaźnikiem bezpiecznego pochylenia przez długi czas był – i obowiązuje to do dziś – czubek buta. Jednak trudno tak niewymierne odczucie zawsze uznawać za godne zaufania. Niemniej metoda ta jest względnie pewna przy pierwszym delikatnym zbliżeniu się do granicy pochylenia.


cytat z art, na początku tematu
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości