Strona 3 z 3
: pt 08 sty 2010, 13:22
autor: KLEPPEUSZ
A żeby nie być gołosłownym dodaje mój filmik gdzie stawiam z 2 i juz na niej jade tam ponad 2 km (prawie cały pas na wielbarku nie wiem ile on tam ma) stawialem na pierwzym parkingu i wyladowalem tuz przed drugim...jak ktos tam lata to mniej wiecej wie ile to drogi...pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=okHoco1EV_s
: pt 08 sty 2010, 14:28
autor: Gacol
Znany na forum znany
: pt 08 sty 2010, 15:18
autor: a
gorzej jak sie urwie podnozka - ale przeciez to niemozliwe : >
: pt 08 sty 2010, 15:28
autor: arczon
: czw 14 sty 2010, 16:01
autor: orzyl
a jak wam się jeździ na gumie w taką pogodę ?
: pn 24 sty 2011, 13:57
autor: krynio
KLEPPEUSZ, Fabiq: jak to jest z odma i miska olejowa? z odma to sobie poradze pewnie, ale co z micha? zdejmowac i kombinowac z przegroda i smokiem?
moja koza nie bedzie do szybkich gum, wiec sie zastanawiam nad wieksza przerobka.
pomysl ten uwazam za sluszny - silnik vfr nie jest tak tani jak od f2/f3
pzdr.
: śr 26 sty 2011, 15:55
autor: Fabiq
wiesz mysle ze na poczatek wystarczy przerobic odme i lac duzo wiecej oleju, nie pamietam dokladnie ale ja mialem chyba z litr wiecej w silniku
odme z silnika prowadzisz do zbiornika wyrownawczego i z niego dalej do filtra powietrza, lecisz na gumie olej przelewa sie w zbiornik, opadasz z gumy to wraca do silnika
: śr 26 sty 2011, 19:39
autor: krynio
podziekowal.
: śr 26 sty 2011, 21:13
autor: Fabiq
KLEPPEUSZ,
zostaniesz nowym guru hyhyhy chyba trzeba sie znow na pas zaczac zbierac