 Nie mówiąc o lekkim zamknięciu i szarpnięciu bo tu idzie jak złe. Postawić jakoś mi się uda, ale odrazu odpuszczam bo sie boje ze przesadze (mimo, że do przesady jeszcze daleko) Ew. jak się samemu za to zabrać ? wiadomo próbować stawiać i z czasem wyjdzie, ale problem póki co leży w psychice... próbuje ogarnąć sobie żeby mi koledzy podnieśli przód na optymalną wysokość żeby poczuć kiedy to mniej wiecej jest,ale to by trzeba podnosisc , walnąć pare prób gum i znowu podnosic dla porównania i tak do skutku. A mam kumpla który stawiał wszelkie hornety,SV'ki,CBR F4i ,F4is, 900RR, 929 itd no wszystko co mu wpadło w łapy nawet moją VFR za 2 czy 3 razem z 40m przycisnął na kole.  Nie ukrywam, że zajebista sprawa taki skill. Jeździć po winklach jako tako umiem więc przed kupnem sporta blokuje mnie obawa przed nieoczekiwaną gumą itd (no i chciałbym umiec postawić kiiedy ja chce a nie kiedy moto chce.)
 Nie mówiąc o lekkim zamknięciu i szarpnięciu bo tu idzie jak złe. Postawić jakoś mi się uda, ale odrazu odpuszczam bo sie boje ze przesadze (mimo, że do przesady jeszcze daleko) Ew. jak się samemu za to zabrać ? wiadomo próbować stawiać i z czasem wyjdzie, ale problem póki co leży w psychice... próbuje ogarnąć sobie żeby mi koledzy podnieśli przód na optymalną wysokość żeby poczuć kiedy to mniej wiecej jest,ale to by trzeba podnosisc , walnąć pare prób gum i znowu podnosic dla porównania i tak do skutku. A mam kumpla który stawiał wszelkie hornety,SV'ki,CBR F4i ,F4is, 900RR, 929 itd no wszystko co mu wpadło w łapy nawet moją VFR za 2 czy 3 razem z 40m przycisnął na kole.  Nie ukrywam, że zajebista sprawa taki skill. Jeździć po winklach jako tako umiem więc przed kupnem sporta blokuje mnie obawa przed nieoczekiwaną gumą itd (no i chciałbym umiec postawić kiiedy ja chce a nie kiedy moto chce.) Były już tematy o wheelie, ale są martwe można w nich pisac i pisac i nikt nie odpowiada











