rozmowy o gumowaniu

Jazda na gumie i inne Stoppie.
Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3539
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Model VFR: RC46-2001
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

rozmowy o gumowaniu

Post autor: ppamula » pt 02 lis 2007, 00:53

Może się przyda bo naukowe treści się przewijają w dyskusji.
Szkoda żeby to uleciało.

x e [Wczoraj 11:17] Fabiq: czesc, chcialem dzis jechac cos poupalac a taka pogoda marna :/
x e [Wczoraj 11:18] Fabiq: wczoraj strzelilem kilka rundek wieczorem po osiedlu, oczywiscie na kawasaki-hujaki, za 10 minut policja moimi sladami jezdzila
x e [Wczoraj 11:18] wasyl: Oni Cię kochają
x e [Wczoraj 11:19] Fabiq: i kawasaki-hujaki bez tlumika
x e [Wczoraj 11:20] Fabiq: ale bede mial extra wydech, przelotowke, a na nim wypalone laserem Fabiq - Motobracia .pl
x e [Wczoraj 11:22] Fabiq: zamowilem tez zebaty do kawy, juz niedlugo wolne gumy bede stawiac jeszcze musze miske olejowa przerobic i smoka, tylko nie chce mi sie oleju spuszczac
x e [Wczoraj 11:31] Luke: znaczy przegrode walnac i ssawke dluzsza??
x e [Wczoraj 11:37] Fabiq: o wlasnie luke widze znasz sie na rzeczy
x e [Wczoraj 11:38] Fabiq: no i jest jeszcze jeden problem, jak dlugo jade w pionie to sie dusi, tak jakby paliwa braklo, albo mam pompe paliwa zepsuta albo za malo w zbiorniku zalewam,ale wiadomo z pelnym sie gorzej smiga
x e [Wczoraj 11:52] wasyl: http://daniel-wasyl.fotosik.pl/albumy/292375.html
x e [Wczoraj 12:07] MichalGi: Fabiq nie orientujesz sie czy w fajerach przerabiaja miske olejowa? Czy tylko wlewaja litr oleju wiecej i wystarcza nawet do 12stek? do takich gum jeszcze daleko ale tak z ciekawosci pytam moze kiedys przyda sie taka wiedza
x e [Wczoraj 12:09] MichalGi: a i jeszcze taki motyw jak zapewnic dobre smarowanie przy stopalach, slyszalem ze bywa tak ze na 12stkach kontrolka oleju sie nie swieci a na konkretnych stopalach juz tak...
x e [Wczoraj 12:22] Luke: FabiQ ja mam to samo w vtr jak dluzej jade to tez mi sie dusi,brakuje paliwa. musze miec zalane powyzej 2 kresek bo inaczej to dupa.ale nie pelny bo tez niedobrze
x e [Wczoraj 12:23] Luke: staram sie miec 3-4 kreski to tak ok pol baku
x e [Wczoraj 12:57] Fabiq: michalg. z tego co wiem leja 1.5 L oleju wiecej, tylko trzeba odme wyprowadzic do zbiorniczka gdzies na moto a nie do filtra jak fabryka bo lubi rzygnac
x e [Wczoraj 12:58] Fabiq: efekt jest taki jak widzieliscie w mojej vfr, czyli zalanie filtra powietrza olejem, dymienie, czesto swiece potrafia calkiem sie zalac, sporo to kosztuje bo filtr po tym jest do wymiany
x e [Wczoraj 12:59] Fabiq: a tak przy okazji to w mojej cbr kontrolka sie nie zaswiecila a panewy sie zatarly :/
x e [Wczoraj 13:13] MichalGi: nie wiem czego bardziej sie boje gleby czy panewek - bo ja to taki strchaliwy chlopak jestem
x e [Wczoraj 13:15] MichalGi: a nie masz moze jakiegos schematu klatki do fajery i sposobu mocowania jej do moto tak zeby rama nie dostawala po dupie?? koledzy chca sie bawic w stunt i klatki by im sie przydaly
x e [Wczoraj 13:16] MichalGi: a tak swoja droga chyba wiem od czego m.in pęka czacha w fajerach nie tylko od gum samych w sobie i powstajacych przy tym wstrzasow ale wydaje mi sie ze najpierw stelaz sie wygina i powstaja naprezenia i wtedy wszystko leci
x e [Wczoraj 13:17] MichalGi: ja wlasnie swoj stelaz prostowalem i wzmacnialem bo jak sie okazalo byl mocno wygiety a zorientowalem sie dzieki Twojej radzie by wsadzic gumowe podkladki pos srube mocujaca czache
x e [Wczoraj 14:42] Fabiq: no stelaz tez juz przerabialem w cbrce, urwal sie zupelnie, przez co odpadla mi czacha, zbil sie jeden reflektor, obcielo mi czujnik wentylatora urwala sie chlodnica i zmielilo mi wentylator, a to wszystko przez stelaz przedni, pozniej wyspawalem go na nowo po swojemu i juz nie mialem problemow,sprawdz u siebie uchwyty chlodnicy, sa alu i urywaja sie uszy,ja sobie przerobilem na stalowe bo spawanie alu bylo bezsensowne
x e [Wczoraj 14:44] Fabiq: czacha natomiast nigdy mi nie pekla, moze dlatego ze dalem te podkladki wlasnie, moi kumple mieli duze problemy, wstawiali blachy w czache wtapiali siatke ale to i tak to nie trzymalo zbyt dlugo
x e [Wczoraj 14:45] Fabiq: co do klatki to trzeba ja robic "na zywca" na motocyklu, przod montowany do uszu ramy dla silnika a tyl do mocowania whacza
x e [Wczoraj 14:49] Fabiq: a jak nie masz kasiory ani pomyslu na klatke to same crash pady wystarcza zeby moto ci sie nie zgruzowalo podczas gleby, tylko nie takie jak na allegro sprzedaja 5 cm, najlepiej to gdzies dorobic jakies konkretne, crash pad dobra sprawa ale i tak przewaznie przy glebie leca kierownice klamki,podnozki i czesto czacha z lustrami
x e [Wczoraj 14:50] Fabiq: dlatego warto wymienic kiere na taka stalowa ala enduro, na nia ochraniacze na rece ktore wbrew pozorom uratuja tez klamki, zamowilem sobie taki zestawik do kawy, tylko juz tydzien mija a paczki jak nie bylo tak nie ma :/

Awatar użytkownika
mack72
klepacz
klepacz
Posty: 802
Rejestracja: śr 30 maja 2007, 11:32
Model VFR: Hayka ,ex RC46
Imię: MACIEJ
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: mack72 » pt 02 lis 2007, 08:20

no cóż już dawno mówiłem że fabiq będzie gwiazdą....
ppamula, a może to dać do druku w jakimś czasopiśmie o stuncie co?? :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości