Wheelie
- Little Sister
- klepacz
- Posty: 689
- Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
- Model VFR: RC24
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Nibylandia
- Kontakt:
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Model VFR: KTM SMR 450 '13
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
niestety przy VFRce jesli sie chce latac i to 'w miare' bez zlych korzysci dla sprzeta to trzeba duzo sily miec by ja szrpnac np na 2 bez sprzegla.oczywiscie zawsze mozna sobie pomoc sprzeglem ale ja tego nie lubie lub na jedynce do odciecia ale wtedy serduszko boli ze silnik tak mocno kreci na 1...
powodzennia
powodzennia
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- AGENTII
- pisarz
- Posty: 250
- Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
gratuluje, hehehehLukeVFR pisze:prawie sie posralem w trakcie przrzucania bo zachwilao maszyna ale potem to juz poezja.a po wszystkim kisiel w majtach i nogi z waty jak po pierwszym razie :]
pzdr
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl
www.extreme.olsztyn.pl
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Model VFR: MTS1000DS oraz CBRXX
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
z podnózkami pasażera jest pewna lipa, jak stoje na swoich to zawsze wiem ze mam tylni hamulec po stopą a jak stane na tylnych to lipa Widziałem jak stunterzy sobie z tym radzą, montuja dodatkową pompkę z mała klamką pod klamka sprzęgła i tym sposobem maja tył w łapie, no ale
takze jakos mnie nie kusi narazie na pasażera
pozdro
takze jakos mnie nie kusi narazie na pasażera
pozdro
- Little Sister
- klepacz
- Posty: 689
- Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
- Model VFR: RC24
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Nibylandia
- Kontakt:
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Model VFR: Honda!
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
czesc.
a ja wlasnie w tym celu zakupilem sobie vfrke, swietnie idzie na gume bez zadnego zajakniecia, na dodatek bardzo ladnie i plynnie oddaje moc nie tak jak rzedowki, latwiej jest ja w pionie opanowac, moja metoda to stawiac z gazu na jedynce i krecic do odciecia, stojac na tylnich stopkach mozna ja szarpnac z 3 tys obrotow , zaczynam wyczowac moment kiedy to moto idzie w pionie ale juz nie kreci sie moca co umozliwia przejechani dluzszego dystansu. trenuje ile sie da przewaznie po 2 godziny dziennie, w zime obiore ja z plastykow i wyspawam klatke na silnik oraz slizgacz z tylu, chyba bedzie dobrze, troche moich pierwszych gumek na krotkim filmiku >> http://www.motobracia.pl/vfr/vfr750.htm
pozdrawiam
a ja wlasnie w tym celu zakupilem sobie vfrke, swietnie idzie na gume bez zadnego zajakniecia, na dodatek bardzo ladnie i plynnie oddaje moc nie tak jak rzedowki, latwiej jest ja w pionie opanowac, moja metoda to stawiac z gazu na jedynce i krecic do odciecia, stojac na tylnich stopkach mozna ja szarpnac z 3 tys obrotow , zaczynam wyczowac moment kiedy to moto idzie w pionie ale juz nie kreci sie moca co umozliwia przejechani dluzszego dystansu. trenuje ile sie da przewaznie po 2 godziny dziennie, w zime obiore ja z plastykow i wyspawam klatke na silnik oraz slizgacz z tylu, chyba bedzie dobrze, troche moich pierwszych gumek na krotkim filmiku >> http://www.motobracia.pl/vfr/vfr750.htm
pozdrawiam
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości